استخر پیش ساخته اینتکس

شرکت اینتکس یکی از بزرگترین تولید کنندگان استخر های پیش ساخته می باشد که در سالهای اخیر توانسته است با تولید محصولات با کیفیت طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند و محبوبیت بسیاری را کسب کند . استخر های پیش ساخته شرکت اینتکس کاربرد های بسیاری دارند که می توان به استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی ، استخر شنا و تفریح و همچنین استخر های صنعنتی و کشاورزی اشاره نمود . در این بررسی به توضیح درباره نحوه استفاده از این استخر ها به عنوان استخر های کشاورزی خواهیم پرداخت . 

بدنه این استخر های پیش ساخته اینتکس دارای کیفیت بالایی بوده و می توان به راحتی از آن ها در هر نوع فضا و شرایط جوی مختلف استفاده نمود و نیاز به نگرانی از نظر بروز مشکل برای بدنه محصول وجود ندارد . بدنه این محصولات از برزنت شمعی می باشند که در داخل از الیاف ابریشم استفاده شده است تا مقاومت آن در برابر فشار و ضربه نیز بالا برود و مشکلی برای بدنه این محصول رخ ندهد . از دیگز ویژگی های این استخر ها که به استحکام آن کمک بسزایی نموده است پایه های آلومینیومی مقاوم آن می باشد که در برابر باران و آب و رطوبیت به طور کامل مقاوم بوده و می توان از آن در هر شرایط آب و هوایی استفاده نمود و مشکلی برای آن ها پیش نخواهد آمد . 

اقلام اضافی همراه این استخرها از ویژگی و برتری های این استخر ها نسبت به استخر های بتنی می باشند که می توان به درپوش مخصوص برای جلوگیری از کثیف شدن آب در مواقعی که استخر استفاده نمی کنید ، زیرانداز مخصوص برای جلوگیری از بروز مشکل برای بخش کف این محصول ، نردبان مخصوص برای سهولیت در ورود و خروج به داخل استخر و همچنین پمپ تصفیه آب می باشد که به کمک این پمپ تصفیه می توانید آبی زلال و تمیز داشته باشید و نیاز به تعویض آب نداشته باشید . 

از دیگر برتری های این استخر ها نسبت به استخر های بتنی می توان به هزینه بسیار کمتر این محصولات نسبت به استخر های بتنی اشاره نمود که شما برای ساخت یک استخر در ابعاد استخر های پیش ساخته می بایست تا 5 برابر هزینه کنید . البته قیمت اقلام اضافی که بر روی استخر های پیش ساخته وجود دارد را نیز باید درنظر گرفت . از دیگز برتری های استخر های پیش ساخته نسبت به استخر های بتنی می توان به سادگی در راه اندازی آن ها اشاره نمود که به کمک این ویژگی شما می توانید در کمتر از یک ساعت این محصول را راه اندازی کرده و آماده استفاده کنید . البته برای راه اندازی می توانید درخواست اعزام متخصص کنید تا همکاران ما در کمترین زمان در محل حاضر شوند و استخر را برای شما نصب کنند . راه اندازی این استخر کمتر از یک ساعت زمان می برد و پس از آن می توانید به راحتی استخر را پر از آب کرده و از آن استفاده کنید . 

راه اندازی یک استخر بتنی نیاز به حفاری و انجام عملیات های زیادی دارد که از خاکبرداری تا سرامیک کاری و تمیز کاری را می توان اشاره نمود . همچنین زمان بر بودن این کار نیز از ویژگی های منفی این استخر ها نسبت به استخر های پیش ساخته می باشد . استخر های پیش ساخته برای تمام نیاز ها ساخته شده است و دارای ابعاد متنوعی می باشد که می توانید بسته به نیاز خود ابعاد مورد نیاز خود را انتخاب کرده و از آن استفاده کنید . این استخر ها به گونه ای طراحی شده اند تا بتوان از آن ها حتی در داخل زمین نیز استفاده نمود . این کار را همکاران ما به راحتی برای شما انجام می دهند و نیاز به نگرانی در این باره نیست . 

استفاده از استخر های پیش ساخته به عنوان استخر های کشاوری بسیار مرسوم می باشد . بسیاری از افراد این استخر ها رابرای ذخیره آب در باغ های خود استفاده می کنند و از این آب ذخیره شده برای آبیباری درختان و گیاهان خود استفاده می کنند که این کار بسیار کم دردسر تر و همچنین کم هزینه تر نسبت به ساخت یک استخر بتنی می باشد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید و سوالات خود را با همکاران ما این شرکت در میان بگذارید .