استخر از پر اهمیت ترین مرسوله های بادی است که از به وجود آمدن این دسته از کالا ها محصولی ثابت برای استفاده بزرگسالان و به ویژه کودکان بوده است . به این شیوه افراد در راحتی بیشتری به تفریحات آبی و یا حمام می پردازند که موجب افزایش لذت آن ها می شود . استخر 56483 نیز از همین دسته محصولات است که نیاز افراد بزرگسال را به خوبی پاسخگوست . این نوع از استخر های بادی راه اندازی بسیار ساده و سریعی داشته و شما می توانید آن را در کمترین زمان ممکن راه اندازی کنید . توجه داشته باشید که استخر ها از نظر رده سنی نیز متفاوت می باشند ، بنابراین در خرید های خود به این نوع از موارد مهم توجه ویژه ای داشته باشید . در ادامه این مطللب به صورتا کامل به استخر بادی فوق خواهیم پرداخت و راهنمای خرید شما عزیزان خواهیم بود . این محصول در مدل خاصی که دارد تنها در یک رنگ تولید و عرضه شده است اما مدل های فوق العاده مشابه آن نیز در رنگ های متنوع موجود می باشد به این صورت که اینتکس هر کد را به یک رنگ متفاوت از این استخر بادی اختصاص داده است. البته تفاوت های دیگری نیز علاوه بر رنگ در بطن کالا دیده می شود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است شرکت های دیگری همانند بست وی به تولید استخر های بادی مشابه 56483 کرده اند که از نظر کیفیت ضعف بسیاری در مقایسه با محصول شرکت اینتکس داراست. این استخر بادی ساختار گرد داشته و قطر آن به 398 سانتی متر می رسد و عمق آن نیز 100 سانتی متر می باشد. از این حیث استخر مورد نظر ما بزرگ محسوب می شود و در هر محلی جای نمی گیرد اما برای تفریحات آبی و گذراندن اوقات به همراه خانواده این استخر فوق العاده مناسب و کاربردیست که در حد توان خود نیاز های شما را پاسخگوست .

شما می توانید این مدل از استخر ها را در حیاط خانه به سادگی راه اندازی و استفاده کنید . هر چند ساختار آن به شما اجازه خواهد داد تا از آن در بالای بام خانه و یا در طبقات نیز در صورت امکان داشتن ، محصول را راه اندازی کنید . برای مثال می توانید این استخر را درون منزل و یا حیاط منزل قرار دهید و همراه با خانواده به بازی های آبی بپردازید، به علاوه در صورتی که تمایل داشته باشید و فضای مورد نیاز این استخر در دسترس شما باشد می توانید از آن به عنوان یک حمام فوق العاده با ویژگی های بسیار استفاده کنید که به نوعی حمام کردن را به لذت و تفریحی برای شما تبدیل می کند . شما می توانید این استخر را حتی با آب های گرم پر کنید تا یک حوضچه آب گرم برای شما باشد تا در کنار دوستان و ... به تفریحات آبی بپردازید . از نظر ظاهری این استخر فوق العاده زیباست.. و تنها عیبی که می توان به آن وارد نمود عدم باد شدن بخش زیرین آن است ممکن است گاهی اوقات حس نا آرامی را به شما منتقل کند . در موارد غیر شاهد محصولی فوق العاده و با کیفیت هستیم که دیواره های محکم و کیفیت اعلا را به شخص استفاده کننده می دهد . کناره های آن حالتی دو طبقه دارد که درون آن نیز دو محفظه باد دارد تا به سهولت باد شود . بخش درونی یک رنگ آبی مات که نور را از خود عبور نمی دهد داشته و قسمت بالایی و پایینی دیواره های استخر نیز آبی پر رنگ است . طراحی و ساختار این استخر بادی برگرفته از استخر های ایزی ست می باشد که یکی از معروف ترین و پر فروش ترین مدل های بازار می باشد . زیرا این نوع از اسخر ها دوام و استحکام بالایی دارند ، چه بسا شمایی که به دنبال استخر بادی با دوام و با کیفیت هستید ، بدون شک استخر بادی با عمق یک متر فوق که کد آن 56483 می باشد ، بهترین گزینه برای خرید خواهد بود . در قسمت زیرین این استخر بادی نیز یک دریچه برای تخلیه هوا قرار داده شده که به جمع کردن ساده تر شما کمک بسیاری می نماید. و از اتلاف زمان جلوگیری می کند . توجه داشته باشید که این نوع از استخر های پیش ساخته از محبوب ترین و پر فروش ترین مدل ها می باشد که می توانید به سادگی نیز آن را راه اندازی کنید . حتی می توان گفت که راه اندازی استخر بادی با عمق یک متر که قطر بسیار بزرگ و ابعاد بزرگی دارد ، بسیار ساده تر از راه اندازی استخر های بادی دیگر است . چه بسا که تنها بخش لبه های آن به صورت بادی طراحی و ساخته شده است ، توجه داشته باشید که بخش های دیگر و دیواره های آن ساختار غیر بادی دارد و این موضوع است که استخر بادی 56483 را متمایز کرده است . توجه داشته باشید که بخش های بادی می توانند به سادگی آسیب پذیر باشند ، لذا با وجود لبه های غیر بادی می توان انتظار آن را داشت که استخر دوام بهتر و بیشتری را خواهد داشت و اینچنین شما می توانید استخر بادی را به بهترین شکل استفاده کنید و نگران آسیب دیدن آن نباشید .

 

برای راه اندازی و استفاده از این استخر بادی تنها شما نیاز دارید که بخش لبه بادی آن را باد کنید . تنها با باد کردن این بخش شما می توانید در ادامه داخل استخر را با آب پر کنید . با پر کردن آب مشاهده خواهید کرد که لبه های بادی مثل یک حلقه و تیوپ بر روی آب شناور مانده و اینچنین استخر بادی شکل و فرم ایستاده ای را به خود می گیرد ، بدین ترتیب شما به سادگی استخر را راه اندازی کرده و از آن می توانید استفاده کنید . این در حالی است که استخر های بادی دیگر را بایستی به صورت کامل در تمامی بخش های آن را راه اندازی و استفاده کنید . حال برای اینکه راه اندازی بسیار ساده و آسان تر نیز باشد ، شما می توانید از پمپ های باد که ابزار های کمکی برای راه اندازی استخر بادی هستند نیز استفاده کنید . برای اینکار شما می توانید از پمپ های باد دستی و با برقی و ... استفاده کنید که بهتر است از پمپ های باد دستی استفاده کنید ، زیرا در بیشترین حالت ، استخر های بادی را در محیط های باز مانند حیاط استفاده می کنید به طوریکه شاید دسترسی به پریز برق نباشد . ولی با پمپ باد دستی به سادگی می توانید راه اندازی را انجام دهید . برای استفاده از استخر بادی نیاز است تا به یک سری از نکات مهم توجه داشته باشید . ولی در ابتدا قصد داریم تا جنس بدنه استخر بادی را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بیشتر به ویژگی های این محصول پی ببرید . شرکت اینتکس به مانند بسیاری از تولیدات موفق خود ، برای ساخت استخر بادی 56483 از لایه های ضخیم پی وی سی و برزنت استفاده کرده است . توجه داشته باشید که درصد زیادی از محصولات بادی و بخش های بادی استخر ها همچون لبه های مدل فوق ، از لایه های ضخیم pvc استفاده می شود که قدرت انعطاف پذیری بسیار خوبی را داشته و البته ضدآب نیز می باشد .

ضد آب بودن این جنس یکی از مهم ترین فاکتورهای آن است که شرکت اینتکس نیز با توجه به این موضوع مهم از آن برای ساخت استخر استفاده کرده است . این لبه ها در برابر نور آفتاب نیز مقاوم هستند و آسیبی نمی بینند . این در حالی است که برای ساخت سایر بخش ها و دیواره های این استخر از پی وی سی برزنتی استفاده شده است که شاید یکی از بهترین جنس ها برای تولید و ساخت استخر باشد . چه بسا این جنس ساختار چند لایه داشته و بسیار مقاوم و ضخیم است ، به همین دلیل نیز در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم تر بوده و می تواند طول عمر بالایی را داشته باشد . حجم زیاد آبی که این استخر می تواند در درون خود جای دهد ، نشان از دوام بی نظیر این استخر بادی می باشد . برای اینکه محصول را از آسیب دیدن مصون بدارید ، بایستی آن را در یک محل مناسب راه اندازی کنید . برای راه اندازی بهتر است که از قبل زمین را جارو بزنید و تمیز کنید ، برای اینکه چیزی بر روی زمین باقی نماند . اشیائی همچون سنگ ریزه ها به همراه موارد دیگری همچون شاخ و برگ درختان و هر وسیله دیگری می تواند با قرار گیری در زیر استخر بادی به آن آسیب وارد کند . از سوی دیگر بایستی به این نکته توجه کنید که استخر پس از پر شدن سنگین تر شده و در صورت وجود داشتن سنگ ریزه ها بر روی زمین می تواند به سادگی سبب آسیب دیدن استخر بادی شود . بنابراین قبل از راه اندازی زمین را جارو بزنید و بهتر است برای جلوگیری بیشتر از زیرانداز ها استفاده کنید که بسیار کاربردی و مناسب می باشد . توجه داشته باشید که استخر بادی را در یک محل صاف و بدون شیب راه اندازی کنید تا فشار به تنها برخی از بخش های استخر وارد نشود . از سوی دیگر توجه داشته باشید تا زمانی که استخر از آب پر شده است ، نسبت به جابجایی استخر اقدام نکنید ، زیرا کشیدگی بدنه در هنگام جابجایی می تواند به استخر بادی آسیب وارد کند و در صورت پارگی ممکن است برخی از آن ها حتی غیر قابل تعمیر باشد . نکته بسیار خوبی که در رابطه با استخر بادی مطرح است ، این است که شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی نسبت به پنچرگیری این محصولات بادی اقدام کنید . بنابراین به این نکته توجه داشته باشید و در صورت آسیب دیدن محصول بادی ، در صدد رفع مشکل و آسیب دیدگی بپردازید .

گاهی ممکن است شدت آسیب دیدگی زیاد باشد ، در این موارد شما نمی توانید استخر را تعمیر کنید ، ولی گاهی ممکن است استخر بادی به صورت جزئی سوراخ شده باشد که می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی آن را تعمیر کنید . عمدتا شرکت اینتکس در کنار این محصولات بادی برچسب های بادی خود را قرار می دهد که می توانید از آن ها برای تعمیرات استفاده کنید . ولی گاها ممکن است در کنار محصولات این برچسب های تعمیراتی نباشد ، ولی نگران نباشید ، چرا که شما می توانید برچسب های تعمیراتی مخصوص که شرکت اینتکس تولید کرده است را از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کرده و از آن برای تعمیرات استخر بادی استفاده کنید . همچنین برای اینکه بهتر محصول مورد نظر شما تعمیر شود ، شما یک راه دیگری را نیز دارید که آن هم تعمیرات تخصصی از سوی فروشگاه اینتکس است که با رضایت شما می توانید محصول را به فروشگاه تحویل دهید تا تعمیرات صورت گیرد .