موضوع مقاله : بهترین مارک استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته یا استخر شرکتی یک استخر آماده است که در ابعاد بسیار بزرگی ساخته شده است و شما می توانید آن را خریداری کرده و در فضای باز مانند حیاط و هر جایی که دلخواه شماست آن را نصب و راه اندازی کنید . ویژگی بسیار خوبی که استخر پیش ساخته دارد ، قابلیت نصب بر روی زمین می باشد و شما می توانید آن را در هر سطح صافی حتی در طبقات و یا در زیرزمین و ... راه اندازی کنید . راه اندازی و نصب استخر پیش ساخته بسیار آسان است و حتی برای راه اندازی آن می توانید از نصاب استفاده کنید که کمتر از 2 الی 3 ساعت می تواند استخر پیش ساخته شما را از صفر تا صد راه اندازی کنند . شما می توانید برای کسب اطلاع از این موضوع با فروشگاه اینترنتی اینتکس تماس بگیرید . ولی ما در این مطلب قصد داریم تا بهترین مارک استخر پیش ساخته را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید با اطلاعات کامل تر نسبت به این محصولات پیش ساخته ، بهترین استخر پیش ساخته را از مناسب ترین مارک و برند تهیه کرده و از آن استفاده کنید . 

در ابتدا بهترین مارک استخر پیش ساخته و معروف ترین آن را معرفی می کنیم که در واقع همان استخر پیش ساخته اینتکس می باشد . شرکت اینتکس معروف ترین برند در ساخت محصولات بادی و استخر های پیش ساخته می باشد که کیفیت بی نظیری را می توانید از استخر های پیش ساخته آن انتظار داشته باشید . تجربه این برند بسیار بالا بوده و بیش از چند دهه است که در تولیدات این محصولات نقش داشته و توانسته در سال متوالی بهترین و مناسب ترین مدل ها را تولید کند که از نظر مشتریان نیز بسیار محبوب هستند . اینتکس را می توان اولین تولید کننده استخر پیش ساخته دانست . این برند برای ساخت محصولات پیش ساخته خود ، از دو بخش بدنه و فریم استفاده کرده است . بدنه استخر های پیش ساخته معمولا از جنس پارچه برزنتی بوده و حتی سایر برند ها و مارک های معروف که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد نیز از همین نوع ساختار استفاده کرده اند . استفاده از پارچه برزنتی در ساخت استخر پیش ساخته به دلیل اینکه ضد آب می باشد ، می تواند باعث ضد آب شدن استخر پیش ساخته گردد . 

این در حالی است که جنس استفاده شده یعنی همان برزنت استخر پیش ساخته نه تنها ضخیم است ، بلکه در تولید آن از سه لایه بسیار خوب و مقاوم استفاده شده است که می توان به الیاف های شمعی و ابریشمی و همچنین پلی استر اشاره کرد . برای همین است که استخر پیش ساخته می تواند حجم زیادی از آب را در داخل خود جای دهد . بنابراین می توان گفت که بهترین جنس برای ساخت استخر پیش ساخته این جنس خواهد بود . شرکت اینتکس یک شرکت معروف آمریکایی است و می توان آن را به عنوان یک برند و مارک اورجینال خارجی دانست . فروشگاه اینترنتی اینتکس نیز به نمایندگی از این برند در ایران فعالیت داشته و شما می توانید به راحتی و با قیمت بسیار ارزان ، استخر های پیش ساخته معروف و با کیفیت را با ضمانت فروشگاه خریداری کرده و از آن استفاده کنید . برای همین است که فروشگاه اینتکس خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته را نظیر ارسال و نصب در محل ، تعمیرات استخر پیش ساخته و سرویس به مشتریان را ارائه داده است . اینتکس استخر های پیش ساخته خود را تجهیز به پمپ تصفیه آب کرده است . 

شرکت بست وی نیز یکی دیگر از مارک های تولید کننده استخر پیش ساخته بوده که تقریبا می توان گفت که به اندازه برند اینتکس معروف می باشد . برای اینکه تولیدات آن نیز بسیار انبوه بوده و البته کیفیت ساخت بالای این محصولات باعث شده است تا با اطمینان خاطر بتوانید از استخر پیش ساخته بست وی نیز استفاده کنید . استخر های پیش ساخته این برند نیز مانند برند اینتکس تنوع زیادی در ابعاد داشته و شما می توانید این استخر ها را در ابعاد بیشتر از 2 متر تا 10 متر خریداری و استفاده کنید . با توجه به این مقدار می توان گفت که استخر های پیش ساخته دارای ابعاد بزرگی بوده و می تواند به عنوان یک استخر پیش ساخته ویلایی مورد استفاده قرار بگیرد . اگر استخر های پیش ساخته سایز بزرگی را خریداری کنید حتی می توانید در درون استخر شنا کرده و آزادانه این کار را انجام دهید و حتی به زیر آب بروید . توجه داشته باشید که استخر های پیش ساخته از نظر استحکام نسبت به استخر های بتنی ضعیف تر هستند و دلیل آن نیز کاملا مشخص است ، برای اینکه استخر های بتنی از مصالح ساخته شده اند . 

بست وی به مانند اینتکس از همان متریال اشاره شده برای ساخت استخر پیش ساخته استفاده می کند ، این در حالی است که برای ساخت پایه های استخر پیش ساخته نیز معمولا از فلز هایی مانند آلومینیوم و استیل استفاده می شود . همچنین استفاده از فولاد گالوانیزه در تولید استخر پیش ساخته بسیار نقش پر رنگی داشته و برند های بزرگ و معروف از آن ها برای ساخت این محصولات پیش ساخته استفاده می کنند . چیزی که در این میان مطرح است و بهترین مارک های استخر پیش ساخته آن را رعایت کرده اند ، این است که استخر پیش ساخته علاوه بر اینکه وزن سبکی را داشته باشند و اتصالات آن بسیار آسان و راحت باشد ، کیفیت استخر نیز حفظ شده و بتواند  به خوبی کارایی لازم را از خود نشان دهد . بنابراین یکی از این موارد مهم ، استفاده از متریال های با کیفیت و البته ضد آب می باشد . زیرا استخر ها همواره در معرض خیس شدن و رطوبت قرار دارند . تمامی اجناس نام برده ضد آب هستند . 


پس این این دو مارک خوب و پر طرفدار می رسیم به برند جیلونگ که از دیگر برند های معروف خارجی در زمینه ساخت و فروش استخر پیش ساخته می باشد که یک برند چینی بسیار بزرگ می باشد که تولیداتی بسیار موفق را داشته و از نظر کیفیتی نیز کاملا مورد اعتماد است و برای همین فروشگاه اینتکس خرید استخر پیش ساخته جلونگ را نیز توصیه می کند . و اما قصد داریم تا شما را با یک استخر پیش ساخته بسیار محبوب ایرانی یعنی استخر پیش ساخته ایرتکس آشنا کنیم . این استخر ها در ایران تولید شده و به صورت انحصاری توسط فروشگاه اینترنتی اینتکس به فروش می رسد و شما می توانید آن را با ضمانتی چند ساله از فروشگاه خریداری کنید . به دلیل تولیدات این نوع از استخر ها در داخل ایران و فروش بدون واسطه آن شما می توانید محصول را با قیمت های بسیار پایین تر و ارزان تری خریداری کنید که کاملا برای شما خریدار گرامی یک خرید منطقی خواهد بود و چه بسا لوازم جانبی محصول به راحتی در دسترس شما خواهد بود . این نوع از استخر های پیش ساخته ایرانی نیز دارای پمپ تصفیه آب بوده و شما می توانید از همان پمپ تصفیه آب مخصوص استخر استفاده کنید .