بین بگ اسپرت

MBl-55679

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
1,500,000
14%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ اسپرت

بین بگ اسپرت یکی دیگر از محصولات تولیدی برند اینتکس می باشد . بین بگ ها از سری محصولات پر طرفدار می باشند که مناسب برای استفاده در منازل شخصی و اتاق های خواب هستند و می توانند جایگزین خوبی رای مبل های خانگی سنتی باشند . این بین بگ دارای رویه ای نرم و مقاوم در برابر فشار و ضربه از جنس پارچه مخمل متراکم می باشد که در تست های انجام شده کیفیت بسیار بالایی را از خود در برابر ساییدگی نشان داده است . در ساختار داخلی این محصول از فوم خرد شده استفاده شده است که استحکام بالا را در کنار انعطاف پذیری ایده آل برای شما فراهم می آورد . لازم به ذکر است که رویه این محصول به صورت کامل قابل جدا شدن و شستشو می باشد . همچنین یک عدد زیپ نیز به منظور تعویض ساختار داخلی در بخش کف این بین بگ تعبیه شده است . این بین بگ با توجه به کیفیت و ساختار مهندسی شده ای که دارد ، شامل دو سال گارانتی و ضمانت نمایندگی اینتکس می باشد . بین بگ اسپرت با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

نقد و بررسی بین بگ اسپرت

بین بگ اسپرت می تواند بهترین گزینه برای استفاده در تم های خانگی جوانان باشد . رنگبندی استفاده شده در رویه این مدل بین بگ به صورت گسترده و در رنگ های متنوع می باشد که به خوبی می توانید آن را با لوازم خانه ست نمایید . جنس پارچه رویه این محصول از نوع مخمل می باشد که از مهمترین ویژگی های آن می توان به مرغوبیت ایده آل ، انعطاف پذیری بالا و همچنین ضد حساسیت بودن اشاره کرد . این بین بگ دارای وزنی سبک می باشد که سهولت در جا به جایی آن را امکان پذیر کرده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید بین بگ راهنمایی کنیم پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا شما را در خرید این محصول راهنمایی کنیم .

همانطور که در تصاویر محصول مشاهده می کنید این بین بگ دارای تکیه گاهی کوتاه می باشد که البته به هنگام نشستن و وقتی نشیمنگاه در ارتفاع پایین تری قرار می گیرد به خوبی کمر در بر گرفته می شود و به هنگام استفاده راحتی استانداردی برای شما ایجاد می شود . پارچه رویه این محصول دارای دوخت های متراکم الماسی می باشد که خیال شما را از بابت باز شدن درزها به خوبی راحت می کند . همچنین باید توجه داشته باشید که این بین بگ اسپرت دارای ضمانت دو ساله نمایندگی تهران اینتکس می باشد که پس از خرید با خیالی راحت می توانید از آن استفاده نمایید .

مرغوبیت پارچه مخمل استفاده شده در ساخت این بین بگ تضمین شده می باشد و از این رو می باشد که ضمانت دو ساله به همراه خدمات پس از فروش برای آن مهیا شده است . پارچه استفاده شده در ساخت رویه این بین بگ از نوع مخمل می باشد که قدرت بالای خود را در برابر فشار و ضربه در تست های انجام شده از خود به نمایش گذاشته است . همچنین قابلیت شستشوی رویه این محصول به راحتی وجود دارد و جدا کردن رویه توسط شیاری که در بخش کف این محصول تعبیه شده است امکان پذیر می باشد . این شیار توسط زیپ باز شده و آستر داخلی را از پارچه رویه جدا می کند . باید توجه داشته باشید که پس از شستن پارچه رویه با قرار دادن آن در زیر نور آفتاب از خشک شدن آن اطمینان حاصل نمایید .

مواد داخلی این محصول از فوم مخصوص تشکیل شده است که علاوه بر انعطاف پذیری ایده آل دارای استحکام بالا می باشد و به خوبی با بدن فرد مصرف کننده حالت می گیرد که این امر باعث می شود به هنگام استفاده در طولانی مدت ، خستگی و کمر درد به فرد دست ندهد . بهترین مکان برای استفاده از این بین بگ ، اتاق های خواب و محیط های کاری به منظور استراحت می باشد . علاوه بر رویه این بین بگ ، مواد داخلی آن نیز قابلیت تعویض را دارند و تمامی مواد داخلی درون آستر پارچه ای قرار گرفته اند . باید توجه داشته باشید که مواد داخلی این محصول به صورت جداگانه توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود و در صورت نیاز می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی نمایید .

وزن این بین بگ اسپرت برابر با 6 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی می باشد . همچنین قابلیت تحمل وزن نیز که یکی از ویژگی های کلیدی می باشد و به هنگام خرید باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید ، برابر با 100 کیلو گرم است که برای نگهداری یک نفر بزرگسال بسیار ایده آل و حتی فراتر از استانداردهای جهانی می باشد . به طور کلی اگر خواهان تهیه بین بگی با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه برای استفاده در محیط های خانگی و کاری هستید ، پیشنهاد ما به شما بین بگ اسپرت اینتکس می باشد که همین حالا می توانید آن را از نمایندگی برند اینتکس خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 130 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
رنگ بدنه طوسی
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...