مبل شنی آبی اینتکس

intex 70791

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی آبی اینتکس

مبل شنی آبی محصولی از شرکت اینتکس می باشد که رویه فومی ضخیم با لایه یونولیتی مقاوم نسل جدیدی دارد که طی زمان افت کیفیتی به همراه ندارد. رنگ بخش بیرونی به صورت کامل آبی بوده و دوخت های بسیار محکمی نیز دارند. به علاوه در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ برای قرار تعمیرات مبل قرار داده شده است. این محصول دارای بدنه از جنس چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در براب  ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و مبل خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانیید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . این محصول با توجه به حجم و وزن بالایی که دارد به شما کمک می کند که این محصول را به راحتی حمل نمایید و همچنین با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برایی شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . برای خرید مبل شنی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی مبل شنی آبی اینتکس

مبل شنی آبی اینتکس مدلی جدید و با کیفیت طراحی شده شرکت اینتکس می باشد که با طراحی بسیار عالی و انعطاف پذیر تولید شده است تا علاقه مندان به مبل های نرم و انعطاف پذیر بتوانند با خرید مبل شنی آبی اینتکس از داشتن چنین مبل راحتی و همچنین زیبا نهایت استفاده و لذت را برده و احساس راحتی خوشایندی را داشته باشند . یکی از مهم ترین دلایل انتخاب مبل های نرم و طبی ، جلوگیری از آسیب ها و مشکلات کمر و ... می باشد که با انتخاب درست می توانید سلامت خود را نیز حفظ کنید ، بدین منظور فروشگاه تهران اینتکس انواع مبل های شنی راحتی را به مانند مبل شنی آبی اینتکس در فروشگاه موجود کرده است تا مشتریان گرامی بتوانند گالری تصاویر این محصولات را مشاهده کرده و با مراجعه به صفحه محصول و یا مراجعه به صورت حضوری ، انواع مدل ها را مشاهده کرده و با سلیقه خود ، این محصولات را با قیمت ارزان و همچنین ضمانت فروشگاه خریداری کنند .

تولید و طراحی مبل شنی آبی اینتکس

قبل از انتخاب و خرید مبل شنی آبی اینتکس فروشگاه تهران اینتکس با ارائه نقد و بررسی کامل هر محصول ، قصد دارد تا راهنمای خرید شما دوستان و مشتریان گرامی باشد تا بتوانید با کسب اطلاعات کامل و جامع تری ، مدل مد نظر خود را انتخاب کرده و در حتی در صورت خرید اینترنتی مبل شنی ، از خرید خود کاملا راضی باشید . تنوع در ساختار و نحوه تولید مبل های شنی نیز گاهی متفاوت است ، به همین منظور نیاز است تا به تولید و طراحی مبل شنی آبی اینتکس دقت داشته باشید . اینتکس برای ساخت مبل شنی آبی اینتکس از سه لایه استفاده کرده است که بیرونی ترین لایه آن را بدنه یا پوسته تشکیل داده است که در بخش میانی آن نیز از آستری پارچه ای استفاده شده است .

همچنین در داخل آستری محتوای شنی ریخته شده است که علت نامگذاری این محصولات به مبل های شنی نیز استفاده از محتوای شنی خرد در داخل آن می باشد . طراحی سه لایه را می توان بهترین طراحی مبل شنی دانست چرا که امکان دسترسی به تمامی لایه ها و همچنین جدا سازی هر یک از آن ها به منظور شستشو و تعمیرات ، کار هر کسی را راحت کرده است ، همچنین این طراحی سبب دوام بیشتر مبل شنی شده و همچنین عدم استفاده از پایه ، انعطاف پذیری مبل شنی را بیشتر کرده است که حتی تنها با یکبار استفاده می توانید این انعطاف پذیری عالی را احساس کنید .

جنس مبل شنی آبی اینتکس

از دیگر نکاتی که بایستی در خرید های خود به ویژه خرید مبل شنی توجه داشته باشید ، جنسی است که محصول از آن ساخته شده است ، جنس هر محصول می تواند بیانگر دوام و کیفیت مبل را مشخص کند ، بنابراین هر پارچه کیفیت و ویژگی های خاص خود را داشته و ممکن است جنسی که مبل شنی از آن درست شده باشد ، مناسب برای شما نباشد ، به عنوان مثال مبل هایی که از پارچه پلی استر ساخته شده اند ، ضد آب هستند و مناسب برای استفاده در فضای باز و یا در کنار استخر ها و شهر های شرجی می باشند.

این در حالی است که مبل های چرمی که مبل شنی آبی اینتکس نیز از آن ساخته شده است بیشتر برای منازل ، دفاتر کار ، مغازها و بوتیک هایی که محیط های سرپوشیده ای هستند مناسب باشد . برای تولید رویه مبل شنی آبی اینتکس از پارچه چرم مصنوعی استفاده شده است که جنس آستری آن از پارچه و محتوای شنی آن از یونولیت خرد شده تولید شده است که از کنار هم قرار گرفتن این سه لایه مبل شنی آبی اینتکس تولید شده است . 

خدمات پس از فروش فروشگاه اینتکس

فروشگاه تهران اینتکس برای محصولات شنی خود به مانند مبل شنی آبی اینتکس ، خدمات پس از فروشی را ارائه کرده است که شما می توانید از این خدمات جهت تعمیرات مبل شنی و تعویض لایه های مختلف آن بهره مند شده و در صورت افت مبل شنی جهت شارژ مجدد مبل ، تعمیرات رویه یا آستری و حتی تعویض آن ها اقدام نمایید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...