صندلی شنی چرمی راحتی

bestway 43797

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی چرمی راحتی

صندلی شنی چرمی راحتی یکی از زیبا ترین و جدیدترین محصولات شرکت بست وی می باشد که با کیفیتی بالا و دوختی محکم تولید شده است . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی و انعطاف پدیری این محصول افزوده است . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توایند مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و صندلی خود را به شکل دلخواه تبدیل نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . جنس بدنه این صندلی از جنس چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی ، آب خوردگی و همچنین وزن بالا می باشد که به سبب این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . این محصول با توجه به طرح و رنگ بندی و اسپرت بودن برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . صندلی شنی مخملی راحتی بست وی دارای ضمانت 2 ساله  می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید صندلی شنی مخملی راحتی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

طرحی که مبل شنی چرمی راحتی دارد ، آن را بسیار جذاب و دوست داشتنی کرده است . همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید ، این مبل ها بیشتر شبیه به توپ های چهل تکه هستند که در فوتبال از آن ها استفاده می شود . بنابراین اگر به مبل هایی با طراحی فانتزی و خاص هستید ، مبل شنی چرمی راحتی می تواند گزینه انتخابی بسیار خوبی برای شما باشد . حتی این مبل نیز به صورت گرد ساخته شده است تا بیشتر شبیه به یک توپ باشد . اگر در ابتدا مبل را مشاهده کنید ، فرم خاصی را در آن مشاهده نخواهید کرد و این خود شما هستید که پس از نشستن بر روی مبل ، به آن فرم داده و آن را تغییر خواهید داد . با توجه به اینکه مبل انعطاف خوبی دارد و فرم بدن شما را به خود خواهد گرفت ، می توانید در بهترین شرایط و ایده آل ترین حالت خود بر روی مبل نشسته و از آن استفاده کنید . 

حتی بسیاری از افراد که مشکلات و درد های مفصلی به خصوص در کمر خود دارند ، می توانند مبل های شنی راحتی را انتخاب کنند و از آن ها در زندگی روزمره خود استفاده نمایند . از سایر ویژگی هایی که مبل شنی را خاص کرده است ، وزن فوق العاده سبک آن ها می باشد . اگرچه این مبل ابعاد بزرگی داشته و فضای آن زیاد است ، ولی وزن آن به 6 کیلوگرم می رسد . این وزن بسیار کم بوده و شما حتی با یک دست نیز می توانید آن را برداشته و جابجا کنید . بنابراین در هر جای خانه که قصد استفاده از مبل را داشته باشید ، می توانید با جابجا کردن آن ، در هر جایی به راحتی برای ساعت ها بنشنید .

نقد و بررسی صندلی شنی چرمی راحتی

صندلی شنی چرمی راحتی از طراحی های خاص و بسیار دوست داشتنی طراحی شده است که همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، دارای طراحی توپی می باشد ، طراحی توپی در مبل های شنی سبب شده است تا این محصولات گرد ، شکل واقعی تر و بسیار زیبایی را به خود بگیرد . صندلی شنی دارای سطحی نرم و راحت است که می تواند نشیمنگاهی بسیار عالی و طبی برای نشستن های طولانی مدت باشد . ویژگی ها و خصوصیات صندلی شنی چرمی راحتی بسیار زیاد بوده که در بخش های بعدی به صورت کامل با نقد و بررسی محصول ، شما را با این ویژگی های بسیار عالی آشنا خواهیم کرد .

طراحی و تولید صندلی شنی چرمی راحتی

طراحی و تولید صندلی شنی چرمی راحتی در واقع به صورت گرد ساخته شده است که این طراحی گرد سبب شده است تا  انعطاف پذیری این محصول بسیار افزایش یابد ، از سوی دیگر این طراحی می تواند به شما اجازه دهد تا در هر سوی صندلی شنی استفاده کنید . نوع طراحی ظاهری صندلی شنی چرمی راحتی شبیه به توپ چهل تکه می باشد که سبب تمایز آن نسبت به سایر مبل های شنی می باشد ، این محصول در چند رنگ مختلف ساخته شده است که می توانید در هنگام خرید صندلی شنی خود ، رنگ محصول را انتخاب کنید . فروشگاه تهران اینتکس امکان خرید سفارشی صندلی شنی را فراهم کرده است تا با در نظر داشتن سلیقه ، ابعاد و طرح مبل شنی خود را به همراه جنس محصول ، انتخاب و آن را سفارش دهید .

ساختار صندلی شنی چرمی راحتی

ساختار صندلی شنی چرمی راحتی به صورت سه لایه می باشد ، در واقع این صندلی از رویه ، آستری و محتوای شنی ساخته شده است که جنس هر یک از لایه ها متفاوت می باشد . استفاده از طراحی سه لایه در بیشتر صندلی های شنی استفاده می شود و کاربرد زیادی دارد ، چرا که طراحی سه لایه می تواند دوام صندلی شنی را افزایش دهد ، همچنین به دلیل استفاده از محتوای شنی در داخل صندلی ، این امکان برای شما وجود دارد که در صورت نیاز بتوانید رویه صندلی را خارج کرده و آن را بشویید و یا تعویض کنید و حتی به لایه های زیرین محصول به منظور شارژ مجدد آن اقدام نمایید .

جنس صندلی شنی چرمی راحتی

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که جنس صندلی شنی چرمی راحتی از چیست و چگونه این صندلی قادر به تحمل وزن 180 کیلوگرمی می باشد ؟ برای برای ساخت این محصولات از فریم و پایه استفاده شده است ؟ برای ساخت و تولید صندلی شنی چرمی راحتی هیچگونه پایه ای استفاده نشده است ، به همین دلیل نیز انعطاف پذیری محصول افزایش یافته است . برای پر کردن داخل محتوای شنی از مواد یونولیتی خرد شده استفاده شده است ، تا شکل ریزدانه ای آن سبب شناوری بهتر و تحرک مواد در داخل رویه شود ، به همین دلیل نیز می توانید انعطاف پذیری و فرم پذیری خوبی را از صندلی شنی داشته باشید . همچنین بست وی با استفاده از یک لایه آستری پارچه ای سبب جدا سازی رویه از محتوای شنی شده است تا در صورت نیاز بتوانید رویه را خارج کنید . جنس رویه یا همان بدنه خارجی صندلی شنی چرمی راحتی نیز از پارچه چرم مصنوعی درجه یک ساخته شده است که کیفیت بالایی دارد .

نحوه شارژ مجدد صندلی شنی و دلایل افت صندلی

گاهی ممکن است به مرور زمان و پس از سال ها استفاده مکرر ، صندلی شنی دچار افت شود ، به همین دلیل نیاز است تا با شارژ کردن مجدد مبل شنی این مشکل را رفع کرده و صندلی شنی خود را به مانند روز اول نرم و انعطاف پذیر کنید . دلایل افت مبل شنی نیز فشردگی محتوای یونولیتی می باشد . شما می توانید این محتوا را به سادگی از فروشگاه اینتکس تهیه کنید ، پس از آن با باز کردن رویه و همچنین آستری می توانید به لایه های زیرین صندلی دسترسی داشته باشید و به صورت کلی محتوا را تعویض و یا محتوای شنی نو را به آن اضافه کنید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...