مبل شنی شیبدار ارزان قیمت

mobl-4502

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی شیبدار ارزان قیمت

مبل شنی شیبدار ارزان قیمت یکی دیگر از محصولات فوق العاده ای است که به تازگی و با کیفیت عالی و طراحی بی نظیری که دارا می باشد به بازار عرضه شده است. این کالا به قدری فوق العاده می باشد که در همان ابتدای تولید و قرار گرفتن در سایت فروشگاه تهران اینتکس سفارش های زیادی را به دست اورد. در رابطه با ساختار این کالا باید به این مسئله اشاره کنیم که دارا بودن شیب در بخش تکیه گاه این محصول یک مبل شنی ارگونومیک را روانه بازار کرده است که قطعا پس از تکیه دادن به این محصول بهترین ساختار را به بدن شما خواهد داد و احساس خستگی نخواهید داشت. دارا بودن رویه طرح دار و ضخیم این محصول هم دیگر ویژگی مهم این محصول خواهد بود که باعث شده تا به راحتی در زمان استفاده از این کالا دچار اسیب نشود و از این حیث نیز خیال شما راحت خواهد بود. بخش نشیمنگاه این محصول هم به صورت فرو رفته و بسیار نرم عرضه شده که قطعا این عامل هم تاثیر بسزایی در خرید این محصول می گذارد. وزن کم ، تحمل وزن بالا ، راحتی در حمل و نقل و هم چنین قابلیت تعویض رویه این محصول از بهترین خصوصیات این مبل شنی به شمار خواهد رفت که می توانید هم اکنون ان را از سایت نمایندگی اینتکس سفارش دهید و در اسرع وقت این محصول درب منزل به شما تحویل داده خواهد شد.

نقد و بررسی مبل شنی شیبدار ارزان قیمت

مبل شنی شیبدار ارزان قیمت

مبل شنی شیبدار ارزان قیمت یکی از محصولاتی است که در بدو وردو و تولید این کالا به بازار مشتریان زیادی را مجذوب خود کرده است. این کالا با بهره گیری از جدید ترین متد های ساخت و تولید و با رویه ای طرح دار عرضه گردیده است که همین عامل نیز باعث شده تا با دیدن این محصول سعی کنید تا با توجه به سلیقه شخصی خودتان به بهترین شکل ممکن این مبل شنی را در سبد خرید خود جای دهید. ما نیز سعی داریم تا در این مقاله به بررسی تخصصی و جامع این محصول بپردازیم تا بتوانید به بهترین شکل ممکن این محصول را خریداری نمایید...

طراحی و ارگونومی ساخت

در این مقاله و در ابتدا باید شما را با نوع طراحی این محصول اشنا کنیم. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که ساختار این مبل شنی با اکثر محصولاتی که تا به حال مشاهده کرده اید متفاوت می باشد. این محصول دارای دو بخش اصلی است که به بخش تکیه گاه و نشیمنگاه این محصول تعلق می گیرد. بخش نشیمنگاه این محصول همان طور که مشاهده می کنید دارای فرو رفتگی در مرکز می باشد که این فرو رفتگی سبب شده تا پس از نشستن بر روی این مبل شنی بتوانید نرمی و راحتی را احساس کرده و بهترین ارگونومی ممکن را به دست اورید. هم چنین بحث دیگر در خصوص تکیه گاه این کالاست که به صورت شیب دار طراحی شده و همین عامل نیز باعث شده تا بتوانید تکیه گاهی راحت و ارگونومیک را در اختیار داشته باشید. هم چنین نکته دیگر در خصوص طراحی و رویه اصلی این محصول است که دارای طرح و نقش جذابی بوده و به عبارتی دارای تصویر تیر های سفید رنگی می باشد که در کنار رویه خاکستری این محصول باعث چشم نواز تر شدن این کالا شده است. هم چنین در بخش جلویی این محصول و در کناره های این کالا شما می توانید رنگ مشکی را هم مشاهده کنید که سبب شده تا از سادگی این محصول خارج گردد.

جنس بدنه

دیگر خصوصیت مهم این محصول که باعث شده تا خرید این کالا افزایش یابد بحث نوع و جنس این محصول است که قطعا در فروش بیشتر این محصول تاثیر گذار خواد بود. این مبل شنی از رویه ای با جنس پارچه مخمل شکل گرفته است که این پارچه از ضخامت فوق العاده ای برخوردار بوده و همین مورد نیز باعث شده تا بتوانید نگران افت کیفیت و یا اسیب دیدن این محصول نباشید. هم چنین محتویات داخلی این مبل شنی را هم یونولیت تشکیل داده است که بسیار نرم و راحت بوده و قابل تعویض هم می باشد.

ابعاد و وزن

تا به این جای کار اگر رضایت نسبی نسبت به این محصول داشته اید و ترغیب به خرید این کالا شدید ، حال باید نسبت به ابعاد این محصول تصمیم گرفته و با توجه به فضای مورد نظر و در اختیاری شما نسبت به خرید این کالا تصمیم بگیرید. در همین خصوص نیز می توان عنوان کرد که این کالا از طول 100 سانتی متر ، عرض 80 سانتی متر و همین طور ارتفاع 85 سانتی متر طراحی و تولید شده است. هم چنین این کالا قادر است تا 150 کیلو گرم وزن را هم به راحتی بر روی خود تحمل کرده و دارای وزن کلی 6 کیلو گرم نیز می باشد که به راحتی می توانید این مبل شنی را جا به جا نمایید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول همان طور که می دانید نیاز به هیچ گونه راه اندازی خاصی نخواهد داشت. این بدین معناست که شرکت تولید کننده این مبل شنی به راحتی این محصول را به صورت کاملا اماده در اختیار شما قرار می دهد که با استفاده از ان تنها می توانید این مبل شنی را در فضای مد نظر خود قرار داده و از ان استفاده نمایید. هم چنین باید به این نکته بسیار توجه کنید که مراقبت از این محصول را باید به بهترین شکل ممکن در دستور کار خود قرار داده و سعی کنید تا با رعایت یک سری نکات ساده این مبل شنی را سالیان سال استفاده نمایید. این نکات شامل عدم ضربه زدن به بخش های مختلف این محصول ، عدم جامپینگ و پریدن بر روی این کالا و هم چنین عدم قرار گیری وسایل سنگین وزن بر روی این محصول می شود.

جمع بندی

مبل شنی شیبدار ارزان قیمت یک کالای فوق العاده لوکس و جذاب است که بدنه ای مقاوم داشته و از ساختار بی نظیر و رویه مقاوم نیز بهره می برد که هم اکنون می توانید ان را از فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران سفارش دهید.

طول 100 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر
رنگ محصول دارای رنگ بندی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...