مبل شنی یک نفره اینتکس

MBL-023

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره اینتکس

مبل شنی یک نفره اینتکس از جمله مبل های شنی طرح خوابیده می باشد که اغلب در اتاق های خواب مورد استفاده قرار می گیرد . این مبل شنی دارای بدنه ای از جنس پارچه مخمل می باشد که از نرمی و انعطاف پذیری بالایی برخوردار است . همچنین مقاومت این نوع پارچه در برابر ساییدگی نیز زبان زد است . در بخش داخلی این مبل شنی از یونولیت خورد شده برای فرم دهی به مبل استفاده شده است که از استحکام بالایی برخوردار است و همچنین به خوبی می تواند وزن فرد مصرف کننده را مهار نماید . این مبل شنی دارای قابلیت تحمل وزن تا 120 کیلو گرم است که نشان دهنده کیفیت بالای این محصول می باشد . همچنین در بخش زیرین این مبل شنی یک عدد زیپ تعبیه شده است که توسط آن به راحتی می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی مبل شنی نمایید . همچنین در بخش کناری این مبل شنی یک عدد جیب نیز وجود دارد که از آن برای نگهداری لوازم شخصی خود می توانید استفاده کنید . مبل شنی یک نفره اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی مبل شنی یک نفره اینتکس

مبل شنی یک نفره اینتکس از سری مبل های راحتی اینتکس با تکیه گاه می باشد که شرایط ایده آلی را برای قرارگیری بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . این مبل شنی دارای بدنه ای از جنس پارچه مخمل می باشد که قابل شستشو است و از مقاومت بالایی در برابر ساییدگی برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل شنی یک نفره اینتکس همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این مبل شنی که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است همانند مبل های سنتی می باشد و در بخش عقبی خود دارای تکیه گاه است که کمر را در بر می گیرد و بهترین حالت را برای بدن فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . این محصول در رنگبندی هی متنوعی روانه بازار شده است که انواع این رنگ ها در فروشگاه اینتکس موجود می باشد . در بخش های کناری این مبل شنی دو عدد جیب وجود دارد که از آن ها می توانید در جهت نگهداری لوازم شخصی خود استفاده نمایید .لازمبه ذکر است که رویه این مبل شنی به صورت کامل قابل شستشو می باشد و در بخش کف آن یک عدد زیپ تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی نمایید . به همراه این مبل شنی ضمانت دو ساله نمایندگی اینتکس وجود دارد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی بابت کیفیت محصول راحت می کند .

جنس بدنه :

جنس پارچه استفاده شده در بخش رویه این مبل شنی از نوع مخمل می باشد از ویژگی های کلیدی آن می توان به مقاوم بالا در برابر فشار ، ضربه و ساییدگی اشاره کرد . همچنین رویه این محصول کاملا نرم می باشد و از همین رو به هنگام کشیده شدن بدن بر روی آن ، ساییدگی بر روی پوست بدن ایجاد نمی شود . در ساختار داخلی این مبل شنی از فوم مخصوص ساخت هپیچیر و مبل شنی استفاده شده است که علاوه بر استحکام بالایی که دارد از نرمی و انعطاف پذیری مهندسی شده ای نیز برخوردار است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد مبل شنی یک نفره اینتکس به مشخصات ( طول : 180 سانتی متر ، عرض : 80 سانتی متر و ارتفاع : 90 سانتی متر ) می باشد که نشان از فضای ایده آلی فراهم آورده شده برای شما دارد . وزن این مبل شنی بالغ بر 5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی است . این محصول با توجه به ابعادی که دارد مناسب برای استفاده در مکان هایی با فضای کم و یا برای پذیرایی می باشد . قابلیت تحمل وزن نیز یکی از ویژگی های مهمی می باشد که در هنگام خرید مبل های شنی باید به آن توجه نمایید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما عزیزان دارد ، قابلیت تحمل وزن این مبل شنی 120 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای این محصول دارد . 

جمع بندی :

این مبل شنی دارای رویه ای از جنس پارچه مخمل می باشد که در ساختار داخلی آن از یونولیت خُرد شده استفاده شده است . به همراه این مبل شنی ضمانت دو ساله نمایندگی اینتکس وجود دارد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی بابت کیفیت محصول راحت می کند . وزن این مبل شنی 5 کیلو گرم و قابلیت تحمل وزن آن بالغ بر 120 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت سخت بالا و سبک بودن آن دارد . مبل شنی یک نفره اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 180 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ بدنه سبز
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 120 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...