مبل شنی اسپرت

MBl-55681

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی اسپرت

مبل شنی اسپرت یکی از مقاوم ترین مبل های شنی برند اینتکس می باشد که در سال جاری به بازارهای جهانی عرضه شده است . این محصول دارای رویه ای از جنس چرم می باشد که کیفیت و مقاومت مثال زدنی را برای شما به نمایش می گذارد . نشیمنگاه راحت و منعطف این محصول به همراه تکیه گاهی که دارد به صورت کاملا مهندسی شده می باشد و به خوبی با بدن شما حالت می گیرد که این امر باعث می شود در هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . در بخش داخلی این مبل شنی از فوم خرد شده استفاده شده است که استحکام بالایی را در برابر فشار و ضربه دارد و از همین رو به راحتی قابل تحملی وزنی بالغ بر 180 کیلو گرم را داراست . درزهای این مبل شنی به خوبی دوخت به همراه پرس شده اند که خیال شما را از بابت باز شدن آن ها راحت می کند . همچنین ساختار داخلی تشکیل دهنده این محصول به راحتی و توسط زیپی که در بخش کف آن تعبیه شده است قابل تعویض می باشد . لازم به ذکر است که این مبل شنی دارای ضمانت 2 ساله نمایندگی اینتکس می باشد که خیال شما را از بابت طول عمر این مبل شنی نیز راحت می کند . مبل شنی اسپرت با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .  

نقد و بررسی مبل شنی اسپرت

مبل شنی اسپرت یکی از چندین سری مبل های شنی می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است . این محصول با توجه به کیفیت و جنس رویه مرغوبی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هوادارن مبل های شنی و هپی چیر باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل شنی اسپرت همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

این مبل شنی همانطور که در بخش های قبل و در قسمت توضیحات محصول بیان کردیم تولید شده توسط برند محبوب و جهانی اینتکس می باشد . برند اینتکس با توجه به سابقه چندین ساله ای که در زمینه تولید مبل های شنی و هپی چیر دارد ، توانسته است ساختاری استاندارد را برای این محصول طراحی کند . ارتفاع این مبل شنی تا نشیمنگاه 60 سانتی متر می باشد که در بخش پشت آن یک عدد تکیه گاه وجود دارد و تمامی کمر را به هنگام نشستن در بر میگیرد که این امر باعث می شود به هنگام نشستن و استراحت در طورلانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . در بخش کف این محصول یک عدد زیپ به منظور تعویض ساختار داخلی تعبیه شده است که از آن می توانید علاوه بر تعویض ساختار داخلی به منظور تعویض رویه نیز استفاده نمایید . لازم به ذکر است که به همراه این مبل شنی ، ضمانت نامه دو ساله نمایندگی برند اینتکس در ایران نیز وجود دارد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند .

جنس بدنه :

جنس بدنه یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید مبل های شنی باید به آن توجه نمایید زیرا تاثیر بسزایی در طول عمر محصول دارد . جنس رویه این مبل شنی از چرم مصنوعی می باشد که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه نیز دارد . در ساخت این محصول و در ساختار داخلی از یونولیت خرد شده استفاده شده است که استحکام بالا به همراه انعطاف پذیری ایده آل را برای شما فراهم آورده است و این امر در بالا بردن راحتی فرد مصرف کنده تاثیر بسزایی خواهد داشت . 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد مبل شنی اسپرت به مشخصات ( طول : 130 سانتی متر، عرض : 110 سانتی متر و ارتفاع : 110 سانتی متر ) می باشد که از استاندارد های جهانی پیروی می کند . همچنین قابلیت تحمل وزن یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که هنگام خرید محصول باید توجه ویژه ای به آن شود زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما دارد . قابلیت تحمل وزن ین مبل شنی نیز بالغ بر 180 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای محصول دارد . وزن این محصول 6 کیلو گرم می باشد که با توجه به ابعادی که دارد استاندارد است و نشان از سبک بودن آن دارد ، به همین منظور میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در مکان هایی باشد که احتیاج به جا به جایی متعدد دارد . 

مراقبت ، نگهداری و تعمییر مبل شنی :

نگهداری از مبل های شنی به نسبت جنس رویه چرم و مستحکمی که دارند سخت نمی باشد ، اما در هنگام استفاده از آن ها باید به نکاتی توجه نمایید . اگر در خانه مبل شنی دارید باید از پریدن بر روی آن خودداری نمایید زیرا تاثیر بسزایی در پایین آمدن طول عمر و خراب شدن مواد تشکیل دهنده داخلی دارد . همچنین از برخورد اجسام تیز به رویه این محصول خودداری نمایید . اما اگر به هر دلیلی آسیبی بهبدنه و یا ساخار داخلی این محصول وارد شد ، جای نگرانی ندارد و نمایندگی رسمی اینتکس در زمینه تعمیرر مبل شنی نیز گام های موثری برداشته است و علاوه بر گارانتی دو ساله محصولات خود ، در زمینه تعمییر محصولات اینتکس به مشتریان عزیز خدمات رسانی می کند .

جمع بندی :

این مبل شنی یکی از جدیدترین محصولات برند اینتکس می باشد که در رنگبندی های متنوع روانه بازارهای جهانی شده است . جنس رویه این محصول از چرم مصنوعی و  در ساختار داخلی آن از یونولیت خرد شده استفاده شده است که مقاومت و استحکام بالا به همراه راحتی و انعطاف پذیری مهندسی شده را برای مصرف کننده فراهم می آورد . قابلیت تحمل وزن این مبل شنی بالغ بر 180 کیلو گرم و وزن خود محصول برابر با 6 کیلو گرم می باشد . مبل شنی اسپرت اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

طول 130 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 60 سانتی متر
جنس بدنه چرم
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 180 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...