بین بگ خزدار یک نفره

bestway 43758

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ خزدار یک نفره

بین بگ خزدار یک نفره بست وی محصولی بسیار زیبا و با کیفیت می باشد که با جدیدترین دستگاه های روز دنیا توسط شرکت بست وی تولید شده است . بدنه این محصول از جنس پارچه خزدار می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی حصول را کم یا زیاد نموده و بین بگ خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد . بین بگ خزدار یک نفره بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصولزیبا با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و همچنین با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید بین بگ خزدار یک نفره از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرد . 

نقد و بررسی بین بگ خزدار یک نفره

بین بگ خز دار یک نفره یک از جدیدترین و زیبا ترین محصولات بست وی می باشد که از طراحی منحصر به فردی برخوردار می باشد. این محصول می تواند یک جایگزین بسیار خوب برای مبل های ثابت باشد که کاربردش چند برابر این مبل ها است و از راحتی بسیار بالایی برخوردار است. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت:

یکی از اصلی ترین اساسی که هر تولید کننده ای به آن اهمیت بسیاری می دهد طراحی و ساخت آن محصول است که شرکت بست وی با دقت و حساسیت بسیاری این کار را انجام می دهد. فرم کلی این بین بگ همانند سایر بین بگ ها دایره ای می باشد که دارای یک سطح نشیمنگاه نیز می باشد. رویه آن به صورت یک تکه بوده و دارای هیچ گونه درزی نمی باشد. که این بدون درز بودن آن خود یک مزیت محسوب می شود. یعنی تحت هیچ فشاری دچار پارگی نمی شود. رویه آن به صورت خز دار بوده که سبب نرم تر شدن و راحت تر شدن آن می شود که شما می توانید به راحتی روی آن نشسته و استراحت کنید.

جنس و کیفیت بدنه:

مهم ترین نکته ای که برای تهیه یک محصول وجود دارد جنس آن محصول است. یعنی هنگامی که می می خواهیم یک محصولی را خریداری کنیم اولین چیزی که برایمان اهمیت دارد جنس آن محصول است. آیا دوام دارد؟ آیا پس از شستو شو تغییر حالت نمی دهد؟ آیا به زودی دچار پارگی نمی شود؟ این ها همه سوال هایی ست که ما از خود می پرسیم و می خواهیم که خیالمان از بابت کیفیت آن محصول راحت باشد. اما شرکت بست وی محصولی را ارائه داده که همه این فاکتور ها را دارا می باشد. جنس بدنه این بین بگ از پارچه مخملی بوده که بسیار نرم میباشد و نشیمنگاه بسیار راحتی را برای افراد فراهم می کند. مواد داخلی آن نیز از یونولیت خرد شده می باشد. دلیل استفاده از ینولیت در این بین بگ ها این است که بسیار سبک بوده و حمل آن را برای شما راحت می کند. 

ابعاد و وزن:

نکته ی دیگری که در این گونه محصولات حائز اهمیت می باشد ابعاد و وزن آنهاست. یعنی ابعاد آن باید به گونه ای باشد که فضای بسیار کمی را اشغال کند. حال به بررسی ابعاد و وزن این بین بگ می پردازیم. طول این محصول 80 سانتی متر، عرض آن 80 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 95 سانتی متر می باشد که با اضافه کردن و یا کم کردن یونولیت های داخل این بین بگ می توانید ارتفاع آن را تغییر دهید. نکته بعدی وزن محصول است. وزن این گونه محصولات باید طوری باشد که به راحتی بتوان آن را حمل و جابجا کرد و دچار دردسر نشد. وزن این بین بگ 6 کیلو گرم بوده که به تنهایی می توان آن را جا به جا کرد و دیگر همانند مبل های ثابت جابجا کردن آن ها با دردسر همراه نمی باشد.

مراقبت و نگهداری:

یک فرقی که بین این بین بگ ها و مبل های ثابت وجود دارد این است که دارای حساسیت بیشتری می باشند و باید از آنها مراقبت کرد. برای این که این محصول کثیف نشود کافی ست رویه آن را به راحتی از بدنه آن جدا کنید و درون لباس شویی بیاندازید تا کامل تمیز شود و به راحتی از آن استفاده کنید. دیگر لازم نیست همانند مبل های ثابت برای شستوشو از شامپو فرش و فرچه استفاده کنید. همچنین باید از برخورد جسم نوک تیز با آن جلو گیری کرد تا دچار پارگی نشود. همچنین می توانید برای تغییر ارتفاع آن نیز یونولیت داخل آن را خالی کرده تا کوتاه تر شود و یا برای بلند شدن ارتفاع آن نیز به آن یونولیت اضافه کنید.

جمع بندی:

بین بگ یک وسیله کاربردی می باشد که از آن می توان در منزل به جای مبل های ثابت استفاده کرد. این محصول قابل استفاده در منزل، اتاق نشیمن، اتاق خواب و محل کار می باشد که شما می توانید بر روی آن نشسته و به مطالعه یا تماشای تلویزیون بپردازید. می توانید برای خرید این محصول به سایت فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه خزدار 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...