بین بگ راحتی شیبدار

bestway 43846

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,690,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی شیبدار

بین بگ راحتی شیبدار بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه گردیده است . این محصول دارای بدنه از جنس پارچه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . این محصول با توجه به حجم ، وزن و همچنین دستگیره حملی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که به راحتی این محصول را حمل نمایید . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی این محصول افزوده است و همچنین در قسمت زیری این محصول یم زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و بین بگ خود را به فرم دلخواه تبدیل نمایید . شما می توانید با کمک زیپی که طراحی شده به راحتی پوسته رویی در جدا نموده و شست و شو دهید . بین بگ راحتی شیبدار بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک شما کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . برای خرید بین بگ راحتی شیبدار از تولیدی مبل شنی با تلفن ها ی این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی بین بگ راحتی شیبدار

بین بگ راحتی شیبدار نشیمنگاهی بسیار عالی برای نشستن های طولانی مدت بزرگسالان می باشد که به واسطه طراحی بسیار عالی خود می تواند محلی نرم و انعطاف پذیر را برای نشستن شما فراهم کند تا بتوانید ساعت ها به تماشای فیلم ، مطالعه کتاب و استراحت کردن از بین بگ استفاده کنید . مدل های متنوعی از این محصولات طراحی شده است که هر یک از آن ها دارای ویژگی ها و خصوصیات خاص خود است که بایستی با توجه به آناتومی بدن ، مدل مد نظر را انتخاب و خریداری کنید . در خرید بین بگ ها علاوه بر ظاهر و زیبایی محصول بایستی به نوع طراحی و جنس محصولات نیز توجه داشته باشید که در ادامه مطلب به بررسی آن ها خواهیم پرداخت .

طراحی بین بگ راحتی شیبدار

بین بگ راحتی شیبدار یکی از سایز های بزرگ تولید شده موجود در فروشگاه تهران اینتکس می باشد که بخش نشیمنگاه پهنی داشته و به خوبی می تواند قسمت های تحتانی بدن را به خوبی پوشش داده و پر کند . کناره های بین بگ بلند و بخش مرکزی آن به صورت گود طراحی شده است که این طراحی بسیار عالی می تواند فرم ایده آل تری را برای نشستن ایجاد کند . همچنین داشتن تکیه گاه بلند در بین بگ می تواند به خوبی کمر را پوشش داده و از هر گونه فشار وارده به ستون فقرات و دیسک کمر جلوگیری کند .

انعطاف پذیری بخش پشتی نیز می تواند فشار وارده را کاهش داده و جریان خون را بهتر کند . در بخش بالایی بین بگ دستگیره ای قرار گرفته است که می توانید با گرفتن آن به سادگی بین بگ را بلند کرده و جابجا کنید . این بین بگ از رویه و آستری تشکیل شده است که داخل آن هم با محتوای شنی پر شده است . دوخت بسیار خوب بدنه سبب دوام بیشتر بین بگ شده است تا به خوبی بتواند وزن های بالا را تحمل کند .

جنس رویه بین بگ راحتی شیبدار

جنس بین بگ ها متنوع است که بر اساس جنس می توان خصوصیات متفاوتی نیز از بین بگ ها انتظار داشته باشیم . به عنوان مثال اگر قصد استفاده از بین بگ ها در فضاهای باز و در مناطق شرجی و پر رطوبت دارید ، بهتر است بین بگ هایی که از رویه چرمی ساخته شده اند استفاده نکنید . برای ساخت بین بگ راحتی شیبدار از پارچه نخی ضخیم استفاده شده است که یکی از با کیفیت ترین پارچه ها برای ساخت بین بگ می باشد . این پارچه ضد تعریق بوده و دوام بسیار خوبی نیز در برابر فشار های زیاد ساییدگی دارد . بخش داخلی بین بگ نیز از ریزدانه های فیبر پر شده است به همین دلیل نیز وزن محصول تنها 5 کیلوگرم است .

نگهداری و شستشو بین بگ راحتی شیبدار

با توجه به جنس پارچه ای بین بگ راحتی شیبدار در صورت کثیف شدن بین بگ شما می توانید آن را بشویید . رنگ روشن پارچه استفاده شده در این بین بگ کمی لکه ها و کثیفی ها را نشان داده و در صورت برطرف کردن کثیفی ها می توانید به راحتی بدنه یا رویه را از آستری جدا کرده و آن را با مواد شوینده و پودر های رختشویی بشویید .

توجه داشته باشید که استفاده از سفید کننده برای رویه پارچه ای بین بگ استفاده نکنید . برای شستشو با دست از پودر رختشویی دستی و برای شستشو با ماشین لباسشویی از پودر رختشویی ماشین استفاده کنید . این پارچه قابل اتو کشیدن است . آستری بین بگ نیازی به شستشو ندارد .

افت بین بگ راحتی شیبدار

افت بین بگ ها عمدتا به دلیل فشرده شدن محتوای شنی داخل بین بگ اتفاق می افتد که استفاده زیاد و همچنین وزن افرادی که از بین بگ استفاده می کنند می تواند در سریع تر شدن افت بین بگ موثر باشد . اما عمدتا 1 تا 2 سال پس از استفاده ممکن است این افت اتفاق بیوفتد . به همین دلیل نیز شما می توانید با شارژ کردن مجدد بین بگ ، فضای خالی بین بگ را پر کنید تا به مانند روز اول پر و انعطاف پذیر شود . شما می توانید این محتوا را از فروشگاه اینتکس تهیه کنید و یا محصول را برای شارژ مجدد برای فروشگاه ارسال نمایید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
قابل شست و شو
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...