بین بگ شیبدار پسرانه اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,500,000 تومان
4,800,000
7%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ شیبدار پسرانه اینتکس

بین بگ شیبدار پسرانه اینتکس محصولی با رنگ آبی روشن می باشد که برای آقایان از جذابیت بالایی برخوردار می باشد. این محصول از ارتفاع اندکی برخوردار بوده و می توان برای استراحت آن را مورد استفاده قرار داد. علاوه بر این، رویه این بین بگ از پارچه مخمل در نظر گرفته شده است که از نرمی و لطافت بالایی برخوردار بوده و در عین حال بسیار مقاوم می باشد و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. این رویه مخملی با ایجاد گردش هوا بین بدن و بین بگ مانع از ایجاد تعریق در استفاده های طولانی مدت خواهد شد. محتویات داخل این محصول از یونولیت های خرد شده درنظر گرفته شده است که انعطاف پذیری مطلوبی به محصول بخشیده و موجب شده که در حین استفاده به خوبی با بدن شما شکل گرفته و آن را در بهترین موقعیت ممکن قرار دهد. برای این محصول یک عدد زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید. همچنین می توانید با افزایش و یا کاهش حجم محتوای آن، این بین بگ را متناسب با نیاز خود شکل داده و به فرم دلخواه خود تبدیل نمایید. وزن این محصول اندک و در حدود 5 کیلو گرم بوده و قادر است تا وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم را تحمل نماید. برای تهیه این بین بگ می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس به همراه ضمانت نامه دوساله دریافت نمایید.

نقد و بررسی بین بگ شیبدار پسرانه اینتکس

بین بگ شیبدار پسرانه اینتکس از سری بین بگ های راحتی شرکت اینتکس بوده که با دارا بودن رنگ آبی روشن برای آقایان بسیار محبوب بوده و مورد توجه اغلب دوستداران بین بگ های راحتی قرار گرفته است. این محصول دارای رویه ای مقاوم بوده و از انعطاف مطلوبی برخوردار می باشد که به دلیل دارا بودن ابعاد مناسب قابل استفاده در هر مکانی می باشد. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید بین بگ بزرگسال همراهی می نماییم... 

طراحی و آرگونومی ساخت 

همانطور که می دانید شکل ظاهری و نوع طراحی محصول مورد نظر، علاوه بر زیبایی و محصول بر کارایی آن نیز موثر بوده و یکی از اولین مواردی می باشد که در حین خریداری محصولات، مورد توجه و بررسی قرار خواهد گرفت. نشیمنگاه این بین بگ به صورت مستطیل شکل طراحی شده و دارای یک تکیه گاه با ارتفاع نسبتاً کوتاه می باشد، این تکیه گاه پشت شما را در موقعیت مناسبی قرار داده و شما قادر خواهید بود آن را به جهت مطالعه و تماشای تلویزیون مورد استفاده قرار داده و دچار خستگی نشوید. همچنین به دلیل دارا بودن انعطاف بالا و ارتفاع مناسب شما می توانید از این تکیه گاه به عنوان بالش استفاده نموده و به جهت استراحت های روزانه آن را مورد استفاده قرار دهید. برای این محصول یک عدد زیپ در نظر گرفته شده که با استفاده از آن میتوانید روی را از بازتاب جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید همچنین می توانید با تغییر حجم یونولیت های آن این و آن را به شکل و فرم دلخواه خود تبدیل نموده و بر حجم و ارتفاع آن افزوده و یا آن را کاهش دهید. 

جنس بدنه

علاوه بر نوع طراحی جنس و کیفیت بدنه نیز بر کارایی محصول موثر بوده و از مهمترین مواردی می باشد که می بایست در حین خریداری محصولات مورد توجه و بررسی قرار گیرد . به همین منظور شرکت اینتکس روی این محصول را از پارچه مخمل در نظر گرفته که بسیار نرم و راحت بوده و در حین استراحت و آرامش را به شما القا می نماید. این رویه با ایجاد گردش هوا بین بدن و بین بگ مانع از ایجاد تعریق شده و ساعت ها قادر خواهید بود بدون هیچگونه نگرانی آن را مورد استفاده قرار دهید. همچنین به جهت افزایش انعطاف پذیری آن، محتویات تشکیل دهنده این محصول از یونولیت های خرد شده درنظر گرفته شده است که موجب شده در حین استراحت به خوبی با بدن شما شکل بگیرد. 

ابعاد و وزن و تحمل وزن

از دیگر موارد مهمی که در انتخاب بین بگ های راحتی می بایست مورد بررسی قرار گیرد، دارا بودن فضای کافی برای استراحت می باشد. این محصول دارای طول 120 سانتی متر، عرض 90 سانتی متر و ارتفاع 100 سانتی متر می باشد که کاملا مطابق با استانداردهای موجود در نظر گرفته شده و مناسب استفاده بزرگسالان می باشد. وزن آن نیز در حدود 5 کیلو گرم بوده که بسیار سبک و قابل حمل و جابه جایی می باشد و قادر است تا وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم را تحمل نماید. 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

علاوه بر کیفیت محصول مورد نظر نحوه مراقبت و استفاده ما نیز بر طول عمر و آن بسیار موثر خواهد بود. و به همین منظور و به جهت افزایش طول عمر آن می بایست از قرار دادن وزن هایی بیش از وزن مجاز بر روی آن خودداری نموده و از برخورد اشیاء نوک تیز به بدنه آن ممانعت نمایید. در صورت بروز آسیب دیدگی می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس آن را تعویض و یا تعمیر نموده و مجددا مورد استفاده قرار دهید. 

جمع بندی

بین بگ شیبدار پسرانه اینتکس از سری مبل شنی های راحتی می باشد که مناسب استفاده بزرگسالان طراحی و تولید شده است. این محصول دارای وزن اندکی بود و با دارا بودن حجم مناسب، قابل استفاده در کمترین فضای ممکن می باشد. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب به همراه ضمانت نامه دو ساله از نمایندگی تهران اینتکس دریافت نمایید.

طول 120 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
رنگ محصول صورتی ( با قابلیت انتخاب رنگ )
جنس بدنه پارچه مخملی ( حوله ای )
مواد داخلی مبل یونولیت و ابر و الیاف
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده مبل آرامش 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...