تخت بادی آمریکایی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی آمریکایی از سری تخت خواب های بادی با کیفیت و پر فروش فروشگاه intex می باشد که در سال جاری توسط کمپانی اینتکس تولید شده است . این تخت بادی آمریکایی بوده و ساخت آن در همان کشور انجام گرفته است . این تخت بادی برای قرار گیری دو فرد طراحی شده است به همین دلیل آن را با تخت خواب بادی دو نفره آمریکایی نیز می شناسند ، ابعاد این تخت بادی که در جدول زیر درج شده است ، این ابعاد کاملا استاندارد بوده و قادر است تا دو فرد بالغ را در هر اندازه ای بر روی خود جای دهد ، این فضا به قدری بوده که سه نفر نیز می توانند از تخت استفاده کنند ، همچنین تحمل وزن این محصول 273 کیلوگرم می باشد به همین ترتیب می توان گفت که وزن 3 نفر را نیز می تواند متحمل شود ، علت تحمل وزن بالای این محصول استفاده از pvc و نیز طراحی لایه لایه قسمت های داخلی تخت خواب بادی می باشد . ساختار این تخت خواب سه طبقه یا سه لایه است به همین دلیل نیز ساختار کاملا مقاومی دارد . جنس پی وی سی و انعطاف پذیر محصول نیز باعث شده تا مقاومت تخت اینچنین بالا باشد . رویه این تخت بادی مخملی بوده و همین حالت نیز علاوه بر دادن جلوه زیبا و شیک به تخت موجب شده تا سطح تخت نرم و لطیف باشد ، همچنین این رویه خاصیت ضد تعریقی را به محصول داده است ، سطوح مواج این تخت نیز موجب شده تا انعطاف پذیری تخت خواب بسیار عالی باشد .

  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
  • تحمل وزن: 273 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC با الیاف
  • دارای سطح مواج و کامفورت
  • دارای پمپ باد برقی
  • قابلیت تنظیم هوای درون تخت
  • طبی و ضد تعریق
  • مناسب سنین بزرگسال
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول: intex 30080

نقد و بررسی تخت بادی آمریکایی

تخت خواب ها یکی از بهترین بستر ها برای استراحت کردن و خوابیدن های شبانه است ، داشتن یک بستر ایده آل می تواند خوابی راحت و کامل را برای شما به ارمغان بیاورد ، فلذا انتخاب یک تخت خواب خوب می تواند در خواب شما بسیار تاثیر گذار باشد ، تخت خواب های بادی که از نمونه جدید تخت خواب ها می باشند امروزه به فروش بالایی دست یافته اند یکی از این تخت خواب های پر فروش تخت بادی آمریکایی می باشد که دارای ویژگی های بسیار زیادی است ، در ادامه مطلب به برخی از ویژگی های این محصول اشاره خواهیم کرد .

طراحی و آرگونومی ساخت

هر محصولی دارای یک نوع طراحی و آرگونومی ساخت منحصر به فرد است که این مدل نیز دارای یک طراحی و آرگونومی ساخت خاص می باشد ، از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به رویه مواج تخت اشاره کرد ، این رویه برخلاف تصورات خریداران تنها برای زیبایی نیست بلکه این رویه مواج باعث می شود تا انعطاف پذیری سطح تخت بسیار بالا تر برود تا افراد هیچ فشاری را بر روی اندام های خود در صورت ثابت ماندن به صورت طولانی حس نکنند ، لبه های بادی تخت باعث شده است تا افراد به بیرون از تخت خواب پرت نشوند . ساختار این تخت خواب نیز به صورت سه لایه می باشد به طوریکه لایه میانی آن پهن تر بوده و ساختار شبکه ای دارد ، به همین دلیل نیز تخت خواب خاصیت بادکنکی ندارد . برخی از مدل های تخت بادی آمریکایی دارای بالش های سرخود هستند که این مدل ها نیز مزیت ها و معایبی را به همراه دارند .

نکته بسیار پر اهمیت رویه مواج این مدل تخت خواب بادی که به صورت موازی طراحی شده است این است که این نوع طراحی باعث می شود تا جریان خون در اندام فرد به خوبی گردش کند ، تحقیقات نشان داده است که هر چه گردش خون در بدن بهتر باشد به مراتب فرد در هنگام خواب می تواند راحت تر باشد و به خوبی استراحت کند ، ام ارد حالت دراز کش بیشتر اندام ها تحت فشار قرار می گیرند به همین دلیل است که برخی از افراد پس از بیدار شدن از خواب میبینند که اندام هایشان گرفته است و عضلاتشان درد می کند ، اما در این تخت بادی مواج گردش خون به بهترین حالت بوده و به اندام ها هیچ فشاری وارد نخواهد شد بنابراین خوابی آسوده و سبکی را خواهید داشت . همچنین این نوع رویه باعث می شود تا هوا در لابه لای موج ها و برآمدگی و فرو رفتگی ها وجود داشته باشد به همین دلیل نیز می تواند از عرق کردن بدن به شدت جلوگیری کند .

از مزیت های داشتن بالش همراه می توان به استاندارد بودن ارتفاع آن و بی نیاز شدن از به همراه داشتن بالش های همراه مجزا می باشد ، این بالش ها همانطور که گفته شد به صورت سرخود هستند و قابل جدا شدن از بدنه تخت نیستند به همین دلیل نیز با راه اندازی تخت خواب ، بالش نیز راه اندازی و آماده استفاده می شود ، این ویژگی باعث شده است تا اگر تخت خواب را در سفر ها نیز استفاده می کنید دیگر فضای زیادی را برای برداشتن وسایل دیگر خواهید داشت چرا که تخت بادی پرتابل شما دارای بالش بادی سرخود نیز می باشد . اما این بالش ها معایبی نیز دارند که می توان به ثابت بودن آن اشاره کرد ، به طوریکه فرد نمی تواند حالت بالش خود را تغییر دهد ، همچنین این بالش ها می تواند تا کمی فضای سطح تخت را اشغال کند که این موضوع نیز نمی تواند مهم باشد .

پمپ باد برقی

در بدنه این تخت خواب بادی پمپ باد برقی طراحی شده است که محل قرار گیری آن در قسمت عرضی و بالای تخت می باشد ، وجود این پمپ باد برقی باعث شده است تا دیگر نیازی به دیگر پمپ های مجزا نباشد ، این پمپ برقی نیز مزایا و معایب خود را دارد که قصد داریم آن ها را بیان کنیم . از مهم ترین ویژگی های این پمپ باد برق سرخود تعبیه شده در بدنه تخت خواب بادی می توان به قدرت بالای آن اشاره کرد ، چرا که با استفاده از آن می توانید تخت را در زمان 3 الی 5 دقیقه به طور کامل پر کنید ، بدون اینکه نیازی به حرکت مکانیکی و یا بدنی شما برای پر کردن آن باشد . این پمپ ها قابلیت مکش را نیز دارد ، به این حالت که حالت وکیوم گفته می شود با حرکت دادن اهرم پمپ باد حالت پمپ تغییر کرده و عملیات تخلیه باد را به سرعت انجام می دهد . این پمپ باد نیز آمریکایی بوده و توسط همان شرکت سازنده تخت خواب بادی تولید شده است ، این محصول ساخته شده توسط شرکت اینتکس ایران می باشد که تمامی مراحل ساخت آن برخلاف مدل های دیگر اینتکس در کشور آمریکا ساخته شده است به همین دلیل کیفیت ساخت آن و طراحی پمپ و حتی خود تخت خواب بسیار بالا می باشد .

جنس بدنه

جنس بدنه هر تخت خواب بادی بیانگر کیفیت آن است ، این محصول آمریکایی از بهترین جنس ساخته شده است ، pvc یکی از بهترین و مرغوب ترین مواد برای تولید محصولات بادی به ویژه تخت خواب های بادی می باشند چرا که به خوبی می توانند کش بیایند و به سختی پاره شوند ، به همین دلیل نیز وزن های بالایی را می توانند متحمل شوند . لایه های استفاده شده در این محصول بالا بوده و در مقایسه با دیگر محصولات بادی از دوام بیشتری برخوردار است . قسمت های دیگر محصول نیز از همین جنس ساخته شده است ، لازم به ذکر است که رویه و سطح تخت از یک لایه مخملی و کامفورت تشکیل شده است تا سطح محصول لطیف تر شود .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این محصول همانطور که در جدول مشخصات درج شده است دارای طول 203 سانتی متری و عرض 152 سانتی متری می باشد ، این ابعاد با توجه به قرار گیری دو فرد بالغ در نظر گرفته شده است ، ارتفاع تخت میز 46 سانتی متر می باشد که می توان گفت ارتفاع استانداردی را داراست . وزن کلی محصول تنها 7 کیلوگرم است که این وزن شامل بدنه و پمپ باد قرار گرفته شده در بدنه تخت خواب می باشد . تحمل وزنی که توسط شرکت سازنده محصول در نظر گرفته شده است تا 273 کیلوگرم می باشد . 273 کیلوگرم می تواند مجموع وزن سه فرد بالغ باشد ، اما اگر چه این محصول دو نفره می باشد اما قادر است تا وزن سه فرد حتی بیشتر از آن را نیز بر روی خود تحمل کند بدون اینکه آسیبی بیند . همانطور که در قسمت طراحی و آرگونومی ساخت گفته شد علت استحکام بالای این تخت بادی آمریکایی در برابر وزن ساختار لایه لایه و شبکه ای داخل تخت خواب و قیمت های میانی آن است .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

راه اندازی این نوع تخت خواب های بادی بسیار ساده است چرا که دارای یک پمپ باد برقی سرخود می باشد ، تنها کاری که بایستی انجام داد این است که سیم پمپ باد را به برق متصل کرده و کلید را بر روی روشن قرار دهید سپس می تواند با چرخاندن فلکه حالت مکش یا خروج باد را تنظیم کنید . مراقبت از محصول نیز کار ساده است به طوریکه توصیه می شود تنها محصول را از اجسام تیز و داغ دور نگه دارید . در صورت سوراخ شدن و صدمه دیدن این محصولات قابل تعمیر هستند چرا که بسته تعمیرات برای آن ها ارائه شده است که با نام دیگر برچسب تعمیرات نیز توسط فروشگاه اینترنتی اینتکس به فروش می رسد ، تا به وسیله آن ها بتوانید تخت خواب بادی خود را تعمیر کنید . این برچسب های تعمیری تشکیل شده از چند طلق از جنس pvc می باشد که می توان آن را برش زد و با استفاده از چسب مخصوص تعمیر قسمت آسیب دیده را تعمیر کرد ، روش تعمیر تخت خواب های بادی در مقالات مرتبط با تخت خواب بادی پرداخته شده است که می توانید از آن ها استفاده کنید 

جمع بندی

با توجه به ویژگی های خوب این محصول بی شک با خرید آن می توانید سال های سال بستری مناسب برای خواب داشته باشید ، روش خرید این محصول بسیار آسان بوده و شما می توانید آن را با ضمانت سلامت و اصالت کالا به صورت اینترنتی ، تلفنی و اینترنتی خریداری کنید . این تخت بادی آمریکایی از استاندارد ترین تخت های موجود در بازار است و برای پی بردن به این موضوع تنها کافیت یک بار آن را امتحان کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...