تخت بادی دو نفره دو قلو طبی

51810

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,100,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره دو قلو طبی از بهترین تخت خواب های بادی ساخته شده از جنس PVC ضخیم با دو نوع روکش طرح چرم و مخمل می باشد. این تخت بادی یکی از متفاوت ترین تخت خواب های بادی مخصوص استفاده در منزل و بخصوص اتاق های خواب بوده که از ساختار دو قلو یا دو تکه برخوردار می باشد. این تخت علاوه بر خود از یک تشک بادی دو نفره متصل شده به خود بهره مند بوده که دارای سطحی مواج با روکش کامفورت می باشد. این تخت با چنین نشیمنگاهی قابلیت طبی و ضد تعریق بودن را برای مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت. ارتفاع بلند آن بعث شده تا این تخت بادی را در میان تخت های مرتفع قرار دهد. این محصول به همراه خود از دو کوسن بادی مجزا برخوردار بوده تا به عنوان بالشت از آنها استفاده شود. یک پمپ باد برقی دو کاره نیز به صورت سرخود در این کالا تعبیه شده تا به راحتی آن را راه اندازی و جمع کنید.

نوعخانگی
تحمل وزن 280 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه جیر
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 مناسب سنین بزرگسال
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای تشک دو نفره متصل به بدنه
افلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

نقد و بررسی تخت بادی دو نفره دو قلو طبی

تخت بادی دو نفره دو قلو طبی

تخت بادی دو نفره دو قلو یکی از متفوت ترین تخت خواب های بادی تولید شده برای استفاده در منزل بوده که دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشد. این محصول در میان مرتفع ترین تخت های بادی قرار گرفته که بیشتر برای استفاده سنین بزرگسال می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. ساختار قسمت بیرون و داخل بدنه به گونه ای بوده که موجب استفاده بسیار راحت این محصول خواهد شد. همچنین این کالا دارای ویژگی ها و قابلیت هایی بوده که در تمام تخت های بادی به کار نرفته است. البته در ادامه برای بررسی بیشتر این تخت به توضیحات تکمیلی آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت تخت

طراحی بدنه تخت بادی دو نفره دو قلو همانطور از عنوان این محصول پیداست به صورت دو تکه طراحی شده که شامل بدنه اصلی یعنی تخت خواب و یک تشک بادی متصل به بدنه اصلی می باشد. این نوع طراحی موجب شده تا باعق افزایش ارتفاع بدنه شود. اما طراحی قسمت رویه به صورت مواج و مشبک بوده تا به خوبی اعضای بدن را برای ایجاد محلی راحت به منظور خواب و استراحت ایجاد کند. همچنین این نوع طراحی باعث عبور بهتر جریان هوا برای جلوگیری از تعریق بالا خواهد شد. اما یکی از ویژگی های اصلی قسمت رویه این تخت بادی کامفورت بودن آن می باشد، این ویژگی سبب شده تا این تخت بادی را به یک تخت طبی تبدیل کند تا امکان استفاده برای بیماران عضلانی و استخوانی را فراهم سازد.برای داشتن محلی راخت برای خواب دو کوسن بادی در کنار قرار داده شده که می بایست به صورت مجزا راه اندازی و مورد استفاده قرار گیرند.

جنس بدنه تخت

جنس بدنه تخت خواب بادی دو قلو با ارتفاع بالا از نوع پلاستیک PVC با ضخامت بالا بوده که قسمت های کناری بدنه به دلیل داشتن روکش طرح چرم در برابر برخورد آب مقاوم خواهد بود. این بدنه از روکش جیر برای سطح رویه بهره برده تا علاوه بر ایجاد محلی راحت و نرم برای استفاده در برابر تعریق افراد نیز تا حدودی مقاومت لازم را داشته باشد. بدنه ای که با وجود داشتن ضخامت بالا دارای انعطاف خوبی بوده که در حجم و اندازه های کمتری قابل جمع شدن خواهد بود. قابالیتی که اجازه می هد تا به راحتی این محصول را در هر مکان مورد نظری حمل کرد. از ویژگی های دیگر این جنس بدنه می توان به قابلیت تعمیر آن توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی اشاره نمود. بالش های بادی همراه این تخت نیز ساخته شده از جنس بدنه اصلی می باشند.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این تخت بادی دو نفره دو قلو معادل (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 51 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده راحت دو نفر خواهد بود. این ابعاد شامنل حالت باد شده این تخت بادی بوده که در صورت جمع کردن بدنه این ابعاد نیز بسیار کمتر خواهد شد. ارتفاع ذکر شده برای آن تا سطح رویه تخت خواب بوده که ارتفاعی بسیار خوب برای یک تخت خواب بادی محسوب می شود. محصولی که با توجه به داشتن چنین ابعاد و جنس بدنه از تحمل وزن 280 کیلوگرمی بهره مند خواهد بود. این مقدار تحمل وزن نشان دهنده کیفیت و ساختار بالای بدنه می باشد. البته هر چقدر باد بدنه را افزایش دهید به دلیل فشار روی درز های بدنه از تحمل وزن تخت نیز کاسته خواهد شد. وزن بسته بندی این محصول نیز حدود 11 کیلوگرم بوده که نشان دهنده کیفیت و ضخامت بالای بدنه و لایه های درونی می باشد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول نیاز به انجام کار خاصی نبوده و کافیست پس از پهن کردن بدنه اصلی در سطحی صاف و مطمئن پمپ باد مصتل به بدنه را به برق وصل کرده و در نهایت با چرخاندن اهرم گرد به سمت راست عمل باد زدن آغاز کرد. در این حالت پمپ باد برقی این تخت تا زمانی عمل باد زدن را انجام خواهد داد که این کالا شضکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. پس از آن عمل پمپاژ با وجود روشن ماندن پمپ ادامه پیدا نخواهد کرد. برای تخلیه باد تخت نیز می بایست همان اهرم گرد را به سمت چپ چرخاند تا به خوبی هوای داخل این محصول را مکش کند. البته برای افزایش بیشتر باد بدنهه می توان از پمپ های باد دستی استفاده کرد. فقط باید دقته داشته باشید که بیش از حد به این محصول باد زده نشود زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب جدی خواهد دید. بنابراین بهتر است همیشه به مقدار استاندارد بدنه را باد زد تا موجب جلوگیری از اتفاقات احتمالی شود. علاوه بر این جلوگیری از برخورد اشیای تیز به بدنه و همچنین خودداری از انجام حرکات پرشی روی آن می تواند در مراقبت و نگهداری هر چه بهتر از این تخت خواب تاثیر گذار باشد.

جمع بندی

تخت بادی دو نفره دو قلو همراه با دو کوسن بادی مجزا یکی از بزرگترین و بهترین تخت های بادی تولید شده برای استفاده دائم در منزل بوده که دارای رویه کامفورت و طبی می باشد. این محصول ضد تعریق با داشتن لایه های قوی تعبیه شده درون بدنه اصلی مقاومت و تحمل وزن بالایی را به همراه خواهد داشت. همچنین با وجود داشتن یک پمپ باد برقی سرخود در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی و جمع کردن خواهد بود. این تخت بادی دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده که توسط شرکت اینتکس در کمترین زمان ممکن قابل عرضه به تمامی نقاط ایران می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...