تخت بادی دو نفره جدید اینتکس

intex 64770

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره جدید اینتکس محصولی با کیفیت بدنه بالا و طراحی بسیار خوب و ارگونومیک برای سنین بزرگسال که ساخته شده از جنس PVC با الیاف داخلی می باشد. این تخت خواب بادی کیفیت بدنه بالایی داشته از دو نوع روکش مخمل برای سطح رویه و روکش طرح چرم برای قسمت های کناری و زیرین تخت استفاده شده است. محصولی که دارای سطح مواج بوده و به دلیل استفاده از رویه کامفورت قابلیت طبی و ضد تعریق بودن را برای مصرف کنندگان به همراه خواه داشت. این تخت بادی یک پمپ باد برقی سرخود داشته که می توان توسط آن باد درون این کالا را پر و یا خالی نموده و عمل تنظیم هوا را به وسیله آن انجام داد. برای تماشای ویدیو تخت بادی دو نفره بلند روی آیکون ویدیوها در قسمت روبرو و پایین قیمت کلیک کنید. این تخت خواب بادی دو نفره با پمپ جدید تولید شده است که دارای خروجی USB میباشد که از آن برای شارژ کردن باطری گوشی موبایل یا کاربردهای دیگر استفاده کرد

نوعخانگی
تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی هاقابلیت تنظیم هوای داخل تخت
 رویه مواج و کامفورت
طبی و ضد تعریق
مناسب سنین بزرگسال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

تخت بادی دو نفره جدید اینتکس

تخت بادی دو نفره جدید اینتکس محصول ۲۰۱۸ از سری تخت خواب های بادی بسیار با کیفیت و با دوام این شرکت برای سنین بزرگسال بوده که از طراحی و جنس بدنه متفاوتی برخوردار است. این تخت بادی با وجود تشابه به مدل های قبلی در نوع طراحی بدنه تفاوت های زیادی را داشته که در جنس بدنه نیز دیده می شود. این کالا یکی از مناسب ترین وسیله ها خواب و استراحت در منزل بخصوص در اتاق های خواب و نمشیمن بوده که جایگزینی مناسب برای تخت های چوبی یا فلزی خواهد بود. این محصول یکی از پر طرفدار ترین تخت خواب های بادی بوده که در ادامه برای آشنایی بیستر با این محصول به توضیحات کامل آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت

طراحی بدنه این تخت بادی به صورت مستطیلی بوده که از فضای بزرگ برای خوابیدن روی آن بهره می برد. تخت خوابی که بدنه آن به صورت طبقهخ ای طراحی شده و از رویه مواج بهره مند استو مواج بودن سطح رویه این تخت قابلیت های مهمی از جمله رد و بدل شدن هوا و جلوگیری از تعریق بالای مصرف کننده و همچنین ایجاد محلی راحت برای مصرف کنندگان خواهد بود. محصولی که لایه های داخلی بدنه آن به صورت موازی و پشت سر هم طراحی شده تا در برابر فشار های ناشی از اوزان بالا را به راحتی تحمل کند. این لایه های مقاوم باعث می شوند تا رویه این تخت به اندازه کافی مقاوم شده تا هنگام نشستن یا خوابیدن بر روی آن به داخل بدنه فرو نرود.

جنس بدنه

جنس بدنه تخت بادی دو نفره اینتکس از نوع پلاستیک وینیل با دو نوع روکش استفاده شده در بدنه می باشد. این جنس بدنه نوعی از پلاستیک PVC با ضخامت و کیفیت بالاتر بوده که برای سطح رویه از روکش مخمل یا جیر وبرای سایر قسمت های بدنه از روکش طرح چرم برای مقاوم بودن در برابر برخورد آب استفاده شده است. روکش مخمل در سطح رویه نیز خود می تواند در جلوگیری از تعریق بالا تاثیر گذار باشد. یکی از ویژگی های خوب این جنس بدنه انعطاف بالای آن برای جمع شدن راحت و کم حجم می باشد. از طرفی این محصول به همراه خود یک ساک حمل داشته که وسیله بسیار مناسب و کاربردی برای حمل آسوده این کالا خواهد بود. اما یکی از مهمترین قسمت های بدنه این تخت بادی لایه های استفاده شده در داخل تخت خواب بوده که از نوع فایبرتک و وینیل می باشد. این لایه ها قابلیت کشسانی و تحمل فشار بالایی را دارند.

 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این محصول جدید اینتکس برابر (طول: ۲۰۳ سانتی متر ، عرض: ۱۵۲ سانتی متر ، ارتفاع: ۴۶ سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده ۲ و حتی ۳ نفر خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین قسمت بدنه می باشد. این ابعاد در نظر گرفته شده ابعادی استاندارد بوده که امکان استفاده از این تخت خواب بادی را در هر محل مورد نظری به مصرف کنندگان می دهد.

اما طبق این ابعاد و جنس بدنه تحمل وزن این محصول برابر ۲۷۳ کیلوگرم بوده که تحمل وزن بالا و بسیار مناسب برای این محصول می باشد. این تحمل وزن نشان دهنده کیفیت و دوام بالای بدنه در برابر مصرف محصول توسط کاربران می باشد.

وزن بسته بندی این کالا ۹.۵ کیلوگرم بوده که بیشتر شامل خود تخت به همراه پمپ باد برقی نصب شده روی بدنه می شود. البته وجود یک ساک حمل، جا به جایی این کالا را آسوده تر خواهد کرد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی تخت های بادی که دارای پمپ باد سرخود می باشند آسوده بوده و تنها کافیست پس از پیدا کردن محل مناسب و مطمئن برای راه اندازی این محصول، پمپ باد را روشن کرده تا به صورت اتوماتیک تخت شما شکل بگیرد. این پمپ باد تا زمانی تخت مربوطه را باد می کند که به صورت کامل شکل گرفته باشد. البته برای کمی سفت تر شدن و بیشتر شدن باد بدنه می بایست از طریق دریچه باد مجزایی که در کنار پمپ باد تعبیه شده تنظیم باد بدنه را به صورت دستی انجام داد. برای خالی کردن باد بدنه نیز کافیست توسط پمپ برقی سرخود عمل مکش باد را انجام دهید تا کاملا این تخت بادی از باد خالی شود.

یکی از بهترین راه های مراقبت و نگهداری از این تخت بادی اینتکس جلوگیری از برخورد هرگونه اشیای تیز به بدنه و همچنین خودداری از انجام هر گونه عمل پرش یا جامپینگ روی تخت می باشد. البته اندازه باد زدن این کالا و همچنین نحوه استفاده از آن نیز می تواند در مراقبت و نگهداری بهتر این کالا موثر باشد. 

جمع بندی

تخت خواب بادی دو نفره ۲۰۱۸ اینتکس یکی از بهترین تخت های بادی جدید تولید شده با قیمت خوب در برابر کیفیت و دوام بالا بوده که علاوه بر قابلیت های مهمی از جمله ضد تعریق بودن و داشتن تحمل وزن بالا به عنوان یکی از مناسب ترین جایگزین های تخت های فلزی و چوبی خواهد بود. این کالا نیز از ۴۸ ساعت مهلت تست شرکت اینتکس ایران برخوردار بوده و قابل عرضه به دو صورت حضوری و اینترنتی به سراسر کشور می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...