تخت بادی دو نفره قهوه ای بست وی

bestway 67551B

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 تخت بادی دو نفره قهوه ای بست وی یکی از جدیدترین نوع تخت های بادی این شرکت بوده که از کیفیت و مقاومت بسیار مطلوبی بهره می برد. محصولی که ساخته شده از جنس PVC دو لایه با روکش تمام مخمل بوده و قسمت زیرین آن از روکش طرح چرم ضد آب بهره می برد. محصولی که نشیمنگاهی مواج داشته و به دلیل داشتن رویه ای مخمل می تواند به خوبی در برابر تعرق بالای مصرف کنندگان جلوگیری کند. اما ساختار داخلی آن به صورت الیاف موازی شکل بوده تا مقاومت این کالا را بیش از پیش در برابر فشار های ناشی از اوزان بالا افزایش دهد. همچنین این محصول به صورت دو رنگ قهوه ای روشن و تیره طراحی شده است. از دیگر ویژگی های این تخت بادی می تواند به پمپ باد برقی سرخود این کالا که قابلیت پمپاژ و مکش باد را داشته اشاره کرد. پمپ بادی که می تواند در عرض چند دقیقه این تخت را از باد پر نموده و خالی کند. فروشگاه اینتکس ایران مرکز فروش محصولات بادی در ایران.

نوعخانگی
 تحمل وزن 280 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 9 کیلوگرم
 دارای بدنه الیافی مقاوم
 دارای سطح مواج
 ضد تعرق
 دارای لبه های بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

تخت بادی دو نفره قهوه ای بست وی

تخت بادی دو نفره در رنگ قهوه ای یکی از مقرون به صرفه ترین تخت خواب های بادی تولید شده برای استفاده دائم در منزل بوده که دارای کیفیت ساخت مناسبی نسبت به قیمت خود می باشد. این محصول همانند دیگر تخت های بادی ارگونومی ساخت مشابهی داشته که هنگام استفاده احساس راحتی خوبی را به مصرف کننده منتقل خواهد کرد. این تخت خواب در دو مدل یک نفره و دو نفره تولید شده هر دو از ویژگی های خوبی همچون ضد تعریق بودن برخوردار می باشند. تخت های بادی به دلیل وزن کم و حجم کم خود در حالت جمع شده به راحتی قابل حمل در هر مکان مورد نظری خواهند بود. البته برای بررسی بیشتر این محصول در ادامه به توضیحات کامل آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت تخت

طراحی و ساخت بدنه این تخت خواب بادی به صورت مستطیلی شکل بوده که از لبه های بادی برای عمل هواگیری روی زمین بهره مند می باشد. قسمت رویه این تخت به صورت مواج طراحی شده تا علاوه بر در بر گرگفتن اعضای بدن به منظور ایجاد سطحی راحت برای خواب تا حدودی نیز در برابر تعریق بالا جلوگیری کند. این نوع طراحی در بسیاری از تخت های بادی به کار برده شده زیرا یک پای ثابت در طراحی بدنه این نوع محصولات بادی می باشد. یکی از قسمت های بدنه لایه های داخلی بوده که به صورت موازی و پشت سرهم تعبیه شده اند تا موجب افزایش استحکام بدنه شود. در واقع وظیفه اصلی این لایه ها تحمل فشار ناشی از وزن و باد زیاد خواهد بود. در دیواره افقی بدنه یک پمپ باد برقی تعبیه شده که به هیچ عنوان قابلیت جدا شدن از بدنه نیز نخواهد داشت.

جنس بدنه تخت

تخت بادی دو نفره قهوه ای دارای جنس بدنه ای از نوع پلاستیک PVC بوده که از رویه کاملا جیر برای بدنه آن استفاده شده است. تنها قسمت کف این تخت از روکش طرح چرم برخوردار بوده تا در برابر برخورد آب مقاومت لازم را داشته باشد. البته روکش طرح چرم به دلیل خاصیت چسبندگی به زمین نیز در قسمت کف به کار برده شده تا در مدت زمان استفاده چند ساعته این تخت خواب از حرکت های اضافی دور بماند. اما روکش جیر مورد استفاده در این تخت خواب بادی علاوه بر ایجاد محلی راحت و نرم برای خواب موجب جلوگیری از تعریق مصرف کنندگان نیز خواهد شد به همین دلیل مزیت بیشتر نسبت به روکش های طرح چرم دارد. مهمترین قسمت بدنه که لایه های درون تخت بوده نیز از نوع فایبرتک بوده که از قابلیت کشسانی بالایی برخوردار می باشند. این بدنه همچنین از انعطاف بالایی نیز برخوردار بوده تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را فراهم سازد. قابلیتی که باعث حمل و جا به جایی آسوده تر این محصول خواهد شد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این کالا معادل (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده دو نفر خواهد بود. این ابعاد در واقع ابعاد حالت باد شده این محصول بوده که در صورت جمع کردن بدنه این ابعاد نیز کمتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری جای بگیرد. ارتفاعی که برای این تخت بادی در نظر گرفته شده ارتفاعی استاندارد بوده اما همانطور که تخت های بادی متعددی از نظر ارتفاع تولید شده این بلندی نیز مقداری متوسط محسوب می شود. اما تحمل وزن این محصول برابر 280 کیلوگرم بوده که مقداری بسیار مناسب محسوب می شود. این مقدار تحمل وزن نشان دهنده کیفیت و استحکام بالای بدنه می باشد. وزن بسته بندی آن نیز با توجه به داشتن پمپ باد برقی سرخود 9 کیلوگرم بوده که به دلیل داشتن ساک حمل این مقدار وزن بدنه کمتر احساس خواهد شد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول کافیست ابتدا بدنه را روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن کردن و سپس با وصل کردن پمپ باد به برق اهرم گرد آن را به سمت راست چرخاند تا عمل پمپاژ هوا را انجام دهد. اصولا پمپ های باد برقی تا زمانی محصولات بادی را باد خواهند زد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. در آن زمان در صورت روشن ماندن پمپ نیز عمل پمپاژ هوا متوقف خواهد شد. برای تخلیه باد تخت نیز با چرخاندن اهرم گرد روی پمپ باد به سمت چپ به طور کامل باد این محصول را تخلیه خواهد کرد. برای این که بدنه این محصول را با باد بیشتر کمی سفت کنید می توانید از پمپ های باد دستی استفاده نمایید. برای این کار دقت داشته باشید که بیش از حد به بدنه باز زده نشود زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز ها و لایه های داخل تخت آسیب خواهد دید. بنابراین یکی از روش های مهم برای نگهداری و مراقبت استاندارد باد زدن به این محصول می باشد. همچنین می بایست از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی آن خودداری نمود.

جمع بندی

تخت بادی دو نفره قهوه ای رنگ محصولی از شرکت بست وی یکی از مقرون به صرفه ترین تخت خواب های بادی این شرکت با کیفیت ساخت خوب بوده که بیشتر برای استفاده دائم در اتاق های خواب و نشیمن مورد استفاده قرار می گیرد. این تخت خواب دارای بدنه تمام جیر یا مخمل بوده که کاملا ضد تعریق می باشد. علاوه بر این به دلیل داشتن پمپ باد برقی سرخود در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی و جمع کردن خواهد بود. این تخت بادی دو نفره دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...