تخت بادی دو نفره دو رنگ 2018 بست وی

bestway 67597

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره دو رنگ 2018 بست وی یکی از معدود تخت خواب های بادی بدون پمپ باد سرخود و مجزا بوده که علاوه بر منزل می تواند برای فضای باز و مسافرت ها نیز مورد استفاده قرار بگیرد. این تخت بادی مانند مدل یک نفره ساخته شده از جنس PVC بوده که بدنه ای سبک و منعطف را به همراه دارد. بدنه ای که دارای دو روکش طرح چرم و جیر بوده تا موجب افرایش استحکام بدنه شود. با این وجود امکان جمع شدن بدنه در حجم و اندازه های کوچکتر فراهم خواهد بود تا به وسیله ساک حمل مخصوص خود به راحتی این محصول را در هر مکان مورد نظری جا به جای و حمل کنید. طراحی قسمت رویه به صورت مواج بوده که علاوه بر پوشش اعضای بدن و ایجاد محلی راحت برای خواب و استراحت باعث عبور هوا به منظور جلوگیری از تعریق بالا نیز خواهد شد. البته استفاده از روکش جیر برای سطح رویه در امر ضد تعریق بودن کم تاثیر نخواهد بود. روی دیواره افقی بدنه یک دریچه باد Dual Lock تعبیه شده که امکان راه اندازی این تخت بادی را توسط تمامی پمپ های بادی محصولات بادی فراهم می سازد.

نوعخانگی
تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای لبه های بادی بزرگ
 مناسب سنین بزرگسال
بدنه دو رنگ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

نقد و بررسی تخت بادی دو نفره دو رنگ 2018 بست وی

تخت بادی دو نفره دو رنگ 2018 بست وی

اگر شما هم به دنبال خرید یک تخت بادی جذاب ، دیدنی و در عین حال با کیفیت هستید پیشنهاد می کنیم هم اکنون خصوصیات کامل تخت بادی دو نفره دو رنگ 2018 بست وی را مطالعه کنید. این محصول یک تخت خواب بادی بی نظیر است که جزو پر فروش ترین مدل های موجود در بازار به شمار می رود. در همین خصوص قصد داریم تا در این مطلب به صورت کامل به بررسی کامل این محصول پرداخته و ان را مورد نقد و بررسی قرار دهیم....

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از نکاتی که باعث شده تا این محصول پر فروش شود نوع ساخت ان است که به صورت مستطیلی شکل بوده و از رنگ های بسیار جذابی بهره مند است. در همین خصوص اگر بخواهیم صحبت کنیم باید عنوان کرد که این کالا به صورت سه طبقه و یا به اطلاح سه لایه ساخته شده است. لایه بالایی و هم چنین لایه زیرین این محصول یک اندازه بوده و تنها لایه میانی این محصول است که از بقیه نقاط پهن تر و عریض تر است. هم چنین رویه اصلی این تخت خواب هم دارای خطوط موازی هم می باشد که دو به دو در فواصل کم به هم نزدیک بوده و از بالا تا پایین سطح اصلی این محصول قرار گرفته اند. این خطوط باعث شده تا فردی که بر روی این تخت به استراحت می پردازد نرمی و راحتی خاصی را تجربه کند. هم چنین لبه های کناری این کالا هم به صورت بلند طراحی شده اند که از بقیه نقاط این محصول پهن تر می باشد. در کنار این نکات اگر بخواهیم به رنگ این تخت خواب هم اشاره کنیم باید عنوان کرد که رویه اصلی این کالا کرم رنگ بوده و بخش های کناری این محصول هم از رنگ بادمجانی طراحی و تولید شده است که بسیار چشم نواز است.

جنس بدنه

یکی دیگر از خصوصیات خوب این محصول جنس بدنه ان است که به صورت کاملا مقاوم و با بهره گیری از تکنولوژی رو دنیا طراحی و تولید شده است. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا رویه ای از جنس PVC مخملی دارد. هم چنین بخش های کناری این کالا هم از نوع PVC طرح چرم ساخته شده است. علاوه بر این ها کف این محصول هم دو لایه می باشد که باعث شده تا مقاومت این محصول و هم چنین استحکام ان فوق العاده زیاد باشد.

ابعاد و وزن

در حوزه ابعاد این کالا باید عنوان کرد که طول این محصول 203 سانتی متر ، عرض ان 152 سانتی متر و ارتفاع ان هم 43 سانتی متر است. در رابطه با وزن این کالا هم باید عنوان کرد که این محصول 8.5 کیلو گرم وزن داشته و تا 273 کیلو گرم وزن را هم می تواند به سادگی هر چه تمام تر بر روی خود تحمل کند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

همان طور که می دانید این تخت خواب به صورت بادی تولید شده است. شما برای این که بتوانید این محصول را راه اندازی کنید در ابتدا نیاز به یک عدد پمپ باد دارید. حال می توان این پمپ باد به صورت دستی باشد و یا برقی فرقی ندارد. پس از تهیه پمپ باد نیز تنها کافی است به اسانی دریچه باد موجود بر روی این تخت را پیدا کرده و از طریق همان پمپ باد به سادگی این محصول را در مدت زمان بسیار کوتاهی باد کنید. پس از باد کردن این محصول هم می توانید به ارامی دریچه باد را ببندید تا باد از داخل این محصول خارج نشود. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول نوع مراقبت و نگهداری از این کالاست. در ابتدا باید گفت که اگر نیاز به استفاده از این محصول ندارید بهتر است ان را خالی کرده و جمع اوری کنید. هم چنین در زمانی که این محصول باد شده است وزن بیش از اندازه را بر روی ان وارد نکنید تا اسیب جدی ببیند. هم چنین از ضربه زدن و پرت کردن این کالا و جامپینگ بر روی بدنه اصلی این محصول هم خودداری نمایید. نکته مهم دیگر هم دور کردن اشیا نوک تیز از کنار این محصول است.

جمع بندی

تخت بادی دو نفره دو رنگ 2018 بست وی یک محصول خاص با رنگ شاد و جذاب است که دارای دریچه باد DUAL LOCK بوده و باد به راحتی از داخل ان خارج نمی شود. هم چنین این کالا دارای ساک حمل و برچسب تعمیرات هم می باشد که در مواقع لزوم از ان ها هم می توانید استفاده کنید. این محصول فوق العاده را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...