تخت بادی یک نفره طبی 2108 با پمپ 220 ولت

کد bestway 69009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره طبی 2018 با پمپ 220 ولت از سری تخت خواب های بادی جدید شرکت بست وی با ویژگی های بسیار کاربردی و تاثیر گذار که موجب شده تا این محصول را به یکی از راحت ترین و استاندارد ترین تخت خواب های بادی شرکت بست وی تبدیل کند. این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه تمام جیر بوده که تنها از روکش طرح چرم برای قسمت کف به کار برده شده است. جنس بدنه ای که دارای وزن سبک و انعطاف بالایی بوده تا امکان حمل و جا به جایی آن بسیار راحت تر باشد. استفاده از روکش جیر روی بدنه علاوه بر ایجاد محلی نرم و راحت در جلوگیری از تعریق مصرف کنندگان بسیار موثر خواهد بود.

اما طراحی سطح رویه به دلیل مواج و کامفورت بودن قابلیت مهم طبی بودن را برای مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت تا امکان استفاده برای بیماران عضلانی و استخوانی نیز فراهم باشد. روی بدنه اصلی همانند دیگر تخت خواب های بادی یک پمپ باد برقی دوکاره با قابلیت مکش باد تعبیه شده که امکان راه اندازی و جمع کردن این محصول در مدت زمان 180 ثانیه فراهم خواهد کرد. برای حمل و جا به جایی آسوده و مرتب نیز یک ساک حمل مخصوص برای آن در نظر گرفته شده است.

  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 97 سانتی متر
  • ارتفاع: 43 سانتی متر
  • تحمل وزن: 140 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC با رویه جیر
  • دارای رویه کامفورت و مواج
  • طبی و ضد تعریق
  • دارای پمپ باد دو کاره 220 ولت
  • دارای ساک حمل مخصوص
  • مناسب سنین بزرگسال
  • کد محصول: bestway 69009

تخت بادی یک نفره طبی 2108 با پمپ 220 ولت یکی دیگر از محصولات شرکت بست وی می باشد که این بار با بهره گیری از پمپ برقی 220 ولت خود باعث شده تا افراد مختلفی که در ایران قصد خرید این محصول را دارند دیگر نیاز به تبدیل ولتاژ و یا خرید جداگانه پمپ باد نداشته باشند و با پمپ همین محصول بتوانند با خیال راحت این تخت را باد کنند. همان طور که می دانید شرکت بست وی قبل از تولید این محصول ، محصولی مشابه را با همین کیفیت و ساختار روانه بازار کرده بود که تنها تفاوت ان محصول با این تخت خواب بادی همین پمپ باد و ولتاژ مصرفی ان می بود که دی این محصول این ایراد را هم رفع نمود...

نوع طراحی و ساختار محصول

در اولین بخش از این مقاله سعی داریم تا به بررسی نوع طراحی و ساختار این تخت خواب و همین طور خصوصیات مرتبط با چگونگی ساخت و تولید این محصول اشاره کنیم که شاید مهم ترین و جذاب ترین بخش این مقاله به شمار رود. در همین رابطه نیز می توان عنوان کرد که اولین عامل بحث رویه این تخت خواب است که اگر بخواهیم به صورت ریز و کامل به ان اشاره کنیم شرکت بست وی سعی کرده تا سر تا سر این محصول را با توجه و در نظر گرفتن فاصله های هم اندازه و هم چنین تعداد مساوی شیار و یا فرو رفتگی هایی را ایجاد کند که این امر باعث شده تا این محصول به یک تخت خواب طبی بدل گردد. این شیار ها در هنگام خواب و دراز کشیدن شما بر روی این محصول باعث می شود تا بدن شما در بهترین شرایط ممکن قرار گرفته و احساس یکواختی بر روی این تخت به شما دست ندهد که خصوصا این مورد برای افرادی که بیماری های عضلانی دارند بسیار مهم می باشد. هم چنین ساختار سه طبقه و ارتفاع بلند این تخت بادی هم دیگر موردی است که باعث شده تا خواب شما راحت تر شود. در کنار این مورد باید به بحث رنگ این تخت خواب هم اشاره کرد که ساختار کلی ان از رنگ کرم شکل گرفته و در دو طیف روشن و تیره تمامی قسمت های این محصول تولید شده است.

کیفیت و جنس بدنه

در ابتدا همان طور که اشاره شد دارا بودن رویه ای طبی و مواج می باشد که با بهره گیری از شیار ها و یا به عبارت دیگر رویه ای کامفورت سبب شده تا یک محصول کاملا ایده ال را شاهد باشیم. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول بحث بدنه این تخت خواب است که از نوع PVC بوده و رویه ان نیز از جنس جیر تولید شده است که یک جنس با دوام و در عین حال ضخیم و مقاوم خواهد بود که این ضخامت در نرمی و راحتی این محصول اثر منفی ندارد. هم چنین ضد تعریق بودن این تخت خواب هم از دیگر مواردی است که باعث شده تا این تخت خواب برای استفاده تمام افراد مناسب باشد.

نحوه راه اندازی

همان طور که در شروع این مقاله به صورت کامل به ان اشاره کردیم این تخت خواب با دارا بودن یک عدد پمپ باد 220 ولت روانه بازار شده است که همین امر نیز قطعا در راه اندازی این محصول اثر فوق العاده ای دارد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که شما پس از اتصال این پمپ باد به برق می توانید به سادگی ان را در داخل محفظه باد موجود بر روی این تخت خواب قرار دهید و سپس منتظر باشید تا این تخت خواب به صورت کامل باد شود. پس از اتمام باد شدن این تخت حال می توانید ان را از برق جدا کرده و در بهترین شرایط ممکن از این محصول بهره مند شوید که این فرانید باد کردن شایدتنها در کمتر از 5 دقیقه انجام شود.

شیوه های مراقبت از محصول

مراقبت از محصولات بادی و خصوصا تخت خواب های بادی هم یکی دیگر از موارد فوق العاده مهمی است که باید به نحو احسن ان را رعایت کرد که از اسیب دیدن و هم چنین احتمال خراب شدن ان جلوگیری کرد. در همین راستا مهم ترین عامل بحث عدم وارد کردن فشار زیاد و قرار گیری وسایل سنگین ورن بر روی این محصول می باشد. هم چنین عدم ضربه زدن و پرت کردن اشیا خصوصا وسایل نوک تیز به سمت این محصول هم یکی دیگر از موارد مهمی است که باید ان رعایت شود.

نحوه خرید

اگر شما با توجه به گفته های ما در این مقاله از این تخت خواب بادی رضایت دارید و هم چنین قصد دارید تا برای خود و یا هر فرد دیگری یک تخت خواب بادی یک نفره را خریداری کنید ، تخت بادی یک نفره طبی 2108 با پمپ 220 ولت یک پیشنهاد خوب به شمار می رود که می توانید ان را هم اکنون با قیمت عالی از سایت فروشگاه محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...