تخت بادی بیمار یا بیمارستانی

Bestway 67386

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی بیمار ، یک نفره یا تخت بادی بیمارستانی مخصوص بیمار یکی از متفاوت ترین تخت های بادی شرکت بست وی که علاوه بر مصارف معولی قابلیت استفاده برای بیماران را نیز دارد. این تخت ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل بوده و از ارگونومی موج دار موازی برای روی آن استفاده شده است. این تخت با توجه به داشتن ابعاد (طول: 211 سانتی متر، عرض: 104 سانتی متر، ارتفاع: 81 سانتی متر تا بالای تکیه گاه) و تحمل وزن 140 کیلوگرمی از یک ویژگی بسیار خوبی در روی خود به نام تکیه گاه دارد که این محصول را به یک استراحت گاه قابل حمل با کیفیت تبدیل می کند. از ویژگی خود این تکیه گاه می توان به قابلیت تنظیم شدن آن اشاره نمود.

تخت بادی دارای سه محفظه مجزا جهت باد شدن و تنظيم شيب تخت بادی بیمارستانی ، دارای لايه های موازی و متوالی برای استحكام بيشتر تخت بادی ، و تقسيم باد در قسمتهای مختلف بدن كه خود باعث طبی بودن ميشود ، روكش نرم، لطيف و مقاوم . دارای برچسب تعميرات و کیف مخصوص حمل و نقل ، محصول شرکت بست وی BESTWAY با 48 ساعت مهلت تست کالا. وزن خود تخت به تنهایی بسیار کم است و با این وزن بسیار کم می تواند 136 کیلو گرم را به راحتی تحمل کند.

نوعخانگی و مسافرتی
تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 102 سانتی متر
 ارتفاع 47 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپبله
نوع پمپ پمپ دستی مجزا
ساک حملبله
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
 دارای تکیه گاه قابل تنظیم
دارای سطح موازی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

تخت بادی بیمار یا تخت خواب بادی بیمارستانی

در صورت گشت و گذاری کامل در دل تخت های بادی فروشگاه اینترنتی اینتکس ایران خواهید دید برخی محصولات به صورت کاملا متفاوتی تولید شده اند و کاربری خاصی نیز دارند، تخت 67386 از شرکت بست وی نیز از همین سری محصولات بوده و اغلب آن را برای بیماران مورد استفاده قرار می دهند. در ادامه با ما در نقد و بررسی این محصول شگفت انگیز همراه باشید.

 طراحی 

طراحی این تخت بسیار زیبا بوده و از دو طبقه کلی تشکیل شده است، بخش پایینی فرمی ثابت و یا استاتیک داشته اما قسمت بالایی که شیب دار است، فرمی دینامیک دارد، بخش پایینی تخت از یک محفظه باد ساخته شده و بخش بالایی یا همان پشتی تخت دو محفظه باد جداگانه دارد و با کم یا زیاد کردن باد قسمت زیرین می توان به ارتفاع مطلوبی که در نظر دارید دست یابید. از این حیث تخت بادی 37386 متفاوت ترین محصول تولید شده تا به امروز است.  به دلیل همین طراحی منحصر به فرد و جنس تخت است که این تخت بادی پسوند بیمار را به خود دیده و می تواند در روند بهبود بسیاری از بیماران مفید واقع شود. رویه بالایی آن تماما مخملی و ضد تعریق می باشد و سایر قسمت ها از پی وی سی ساخته شده است. لازم به ذکر است که پمپ برقی در بدنه این محصول تعبیه نشده و می بایست آن را به صورت جداگانه تهیه و استفاده کنید.

ابعاد و وزن

این محصول با ویژگی های فوق العاده و منحصر به فردی که دارد تنها 6 کیلو گرم وزن داشته  و ابعاد آن نیز در بهترین نوع ممکن است. طول این تخت بادی 211 سانتی متر و عرض آن 104 سانتی متر می باشد، که در ارتفاع 51 سانتی متری قرار گرفته است، ارتفاع پشتی نیز در بالاترین حد ممکن 81 سانتی متر می باشد که نوید استراحتی فوق العاده را به شما می دهد، به علاوه با چنین مشخصاتی می توانید تخت را به سادگی حمل کرده و در شرایط متنوع از قبیل مسافرت استفاده کنید.

جنس بدنه

تخت بادی بیمار بست وی به صورت سر تا سری از PVC یک لایه ساخته شده است، این پی وی سی کاملا با کیفیت بوده و در شرایط متنوع مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد. بر روی قسمت بالایی تخت و پشتی آن یک لایه مخملی جهت ضد تعریق شدن تخت افزوده شده است. 

 طرح روی تخت بادی

تخت بادی یک نفره بیمار از سری محصولاتی است که دارای رویه و طرح موازی می باشد، این نوع چینش از درون محصول به پایه های استوانه ای قدرتمند تقسیم شده است که باعث شده از سایر تخت های بادی موازی بازار برتر باشد اما در مقایسه با تخت هایی که طرح شبکه ای و یا تمام استوانه ای دارند راحتی کمتری دارد.

 نحوه راه اندازی 

برای راه اندازی این تخت بادی می بایست یک پمپ برقی یا دستی تهیه کنید و ابتدا بزرگترین محفظه آن یعنی بخش پایینی تخت را باد کنید، سپس نوبت به پشتی و پایه پشتی آن می رسد. دقت داشته باشید که در هنگام نصب و یا در محل نصب هیچ شئ تیزی به این تخت بادی برخورد نکرده تا موجب صدمه دیدن آن نشود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...