تخت بادی خوشخواب یک نفره اینتکس

intex 64456

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی خوشخواب یک نفره اینتکس

تخت خواب بادی خوشخواب یک نفره اینتکس از سری محصولات 2016 شرکت اینتکس می باشد که بدنه ی آن از جنس پی وی سی چندلایه و مستحکم بوده و رویه ی آن از پی وی سی مخملی می باشد که به سبب همین مخملی بودن ، راحتی و زیبایی تخت دوچندان شده است . همچنین رویه ی مخملی این محصول موجب این شده استا تا بدن شما در هنگام استفاده از این تخت ، دچار تعریق نشود. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در اینتکس ایران تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند . 

شکل ظاهری این تخت خواب بادی همانند دیگر تخت خواب ها به صورت مستطیلی بوده و تخت خواب با ظاهری کاملا یک تکه با لبه های برجسته می باشد . در قسمت عرضی این تخت خواب جایی مناسب برای قرار گرفتن پمپ باد تعبیه شده است . این تخت بادی در رنگ بندی متفاوتی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما رنگ کرم و قهوه ای را فراهم آورده ایم تا خریدی لذت بخش را تجربه نمایید . رویه این تخت خواب به صورت خوشخواب بوده به گونه ای که شیار های لوزی این تخت خواب هم باعث طبی بودن و همچنین ضد تعریق بودن محصول می شود و از همین رو مناسب برای استفاده به عنوان تخت بادی بیمار می باشد زیرا به گونه ای با بدن حالت گرفته که در هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به شما دست ندهد .

جنس بدنه : 

جنس بدنه تخت خواب یک عامل بسیار مهم در نوع انتخاب مصرف کننده می باشد که از اهمیت بسیار بالایی در طول عمر محصول دارد . این تخت خواب از جنس پی وی سی سه لایه با رویه مخملی میباشد که بسیار مقاوم بوده ، به گونه ای که در هر گونه شرایط جوی دوام و مقاومت خود را حفظ می کند . این مزیت ( جیر بودن ) باعث میشود کاملا تخت خواب ضد تعریق باشد و بهترین شرایط را از لحاظ آرگونومیک برای بن شما فراهم آورد . جنس ساختار دورنی این محصول از الیاف ابریشم و تار های سیمی و نخی میباشد که طول عمر و دوام تخت خواب را دو چندان کرده است . در سالهای قبل ساختار های درونی به صورت پلاستیک خشک تعبیه می شد که کیفیت چندان بالایی را برای مصرف کننده نداشت . اما تولیدات جدید این الیاف های ابریشمی کیفیت خود را ثابت نمودند و به محبوبیت بسیار بالایی دست یافته اند . 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن : 

ابعاد این محصول به صورت ( طول : 191 سانتی متر و عرض : 99 سانتی متر و ارتفاع : 46 سانتی متر ) میباشد . قابلیت تحمل وزن این محصول که یکی از مهمترین خصوصیت های آن به شمارمی آید 137 کیلو گرم است که در مقایسه با سایر تخت خواب های بادی ایده آل به نظر می رسد . این تخت خواب یک نفره با وجود این ابعاد مناسب فضای کاملا محدودی را اشغال میکند و بسیار مناسب برای اشخاصی که اتاق کم جا و کوچک دارند است . همچنین وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 4.5 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو به راحتی قابل جا به جایی می باشد .

نحوه راه اندازی :

ابتدا سطحی صاف و بدون شی تیز را در نظر میگیرید سپس تخت خواب را از بسته بندی خود خارج میکنید به آرامی آن را پهن میکنید سپس سیم برق را از جای مخصوص بیرون آورده و آن را به پریز برق متصل میکنید دکمه ON را فشار دهید و بعد از آن گردونه را به سمت راست میچرخانید تا کاملا در مدت 5 دقیقه محصول پر باد شود . برای جمع آوری آن هم دکمه OFF را فشار میدهید و گردونه را به سمت چپ میچرخانید در همان تایم کاملا باد محصول وکیوم میگردد .

جمع بندی :

این محصول یکی از زیبا ترین و محبوب ترین تخت خواب های بادی می باشد که به بازارهای جهانی عرضه شده استو از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . جنس رویه این تخت خواب از پیوی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار می باشد . تخت بادی خوشخواب یک نفره اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نوعخانگی
تحمل وزن 135 کیلو گرم
طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
ارتفاع 46 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری PVC مخملی
جنس کف PVC دولایه
پمپ
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندی: 4.5 کیلوگرم
 دارای سطح مواج
 طبی و ضد تعرق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...