تخت بادی دو نفره اینتکس

intex 64414

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,850,000 تومان
5,800,000
17%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره اینتکس

تخت بادی دو نفره اینتکس با کد intex 64414 مناسب زوج های جوان با ظرفیت 2 نفره که از جنس PVC با روکش مخمل موج دار طراحی و تولید شده است. تخت خوابی با کیفیت و راحت که در مدت 5 دقیقه با پمپ باد برقی سرخود باد شده و برای استفاده در اتاق های خواب و نشیمن بسیار مناسب است. تخت بادی دو نفره مخمل با روکش ساده: یکی از بهترین و جدیدترین تخت های بادی شرکت اینتکس این تخت بوده که از جنس PVC با روکش مخمل طراحی  و تولید شده است. روکش این تخت به صورت طرح ساده بوده که قابلیت ضد تعرق بودن را برای شما به ارمغان می آورد. یکی از ویژگی های بسیار خوب این تخت داشتن پمپ باد برقی متصل به خود تخت بوده که از گارانتی برخوردار است.  برای تماشای ویدیو تخت بادی دو نفره جیر اینتکس روی آیکون ویدیوها در قسمت روبرو و پایین قیمت کلیک کنید.

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس جیر با ارتفاع 46 سانتی متر، محصولی است که برای اولین بار در سال 2013 به بازار معرفی شد و طی سالهای بعدی نیز با اعمال بروز رسانی های فنی و کمی ظاهری از سوی اینتکس باعث بهبود های فراوان کیفی آن شده است. در این بخش قصد داریم تا نقد و بررسی این تخت بادی را برای شما عزیزان منتشر کنیم تا اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کنید، تختی که علاوه بر ویژگی های سایر محصولات ویژگی هایی همچون قیمت ارزان را نیز به همراه خود دارد ،  در ادامه با تهران اینتکس همراه باشید.

طراحی طراحی این تخت بادی کاملا ساده و شیک است که در تمامی جهت های خود دارای یک لایه مخملی جذاب نیز می باشد. بخش کناری رنگی مشابه مشکی دارد و قسمت بالایی خاکستری است. این ترکیب رنگی فوق العاده زیبا بوده و در بسیاری از محصولات محبوب اینتکس به کار گرفته شده است نمونه این ترکیب رنگی را می توانید در تخت 66738 نیز مشاهده کنید. بخش بالایی دارای راه راه های عرضی دو گانه ای است که علاوه بر حفظ ظاهر تخت وظیفه ضد تعریق کردن ان را نیز بر عهده دارد، در قسمت کناری شاهد سه طبقه مجزا هستیم که بخش میانی کمی بزرگتر می باشد، دو لبه بالایی و پایینی وظیفه ثابت نگه داشتن تخت و شخص استفاده کننده در سر جای خود را بر عهده دارد.

ابعاد و تحمل وزن تخت بادی 64414 ابعادی استاندارد و مشابه اغلب تخت های بادی داشته و برای استراحت های مقطعی و دائمی کاملا مناسب می باشد طول آن برابر با 203 سانتی متر یعنی بیش از دو متر و عرض آن نیز 152 سانتی متر می باشد.، این ابعاد دقیقا مشابه بهترین تخت های تولید شده تا به امروز بوده است. ارتفاع این تخت نیز 46 سانتی متر می باشد تا ظاهر و حس تخت گونه این محصول حفظ شود. با چنین ابعادی و وزن 8.517 کیلو گرمی این تخت بادی، دو شخص با حداکثر وزن 273 کیلو گرم توانایی استفاده از آن را دارند، دقت داشته باشید که تعادل وزنی استفاده از تخت را در تمامی بخش های آن به یک میزان رعایت کنید.

جنس بدنه تمامی قسمت های این تخت بادی از ماده پی وی سی دو لایه و با کیفیت ساخته شده است، بر روی این ماده پی وی سی نیز یک لایه مخملی برای افزوده شدن ویژگی ضد تعریق به آن افزوده شده است تا حس بسیار بهتر و طبیعی تری نیز به شخص استفاده کننده منتقل شود. بخش داخلی تخت بادی نیز از لایه های موازی و فوق العاده با کیفیت ساخته شده است که طی زمان و استفاده های مداوم با مشکلی مواجه نشود، این لایه به طور کاملا حرفه ای طرح بندی شده اند و تا بخش بالایی ادامه دارند.

خرید تخت خواب بادی 64414 طرح روی بدنه به طور کلی طرح روی بدنه تمامی تخت های بادی به صورت های متفاوت می باشد، این تخت نیز از این قائده مستثنی نیست، لایه های راه راه عرضی متفاوت با سایر محصولات باعث می شود در هنگام خوابیدن عرق نکنید و راحتی خاصی در حد و اندازه های سایر تخت های چوبی و یا فلزی روز داشته باشید. این مزیت تنها در برخی محصولات دیده می شود که باعث افزایش ارزش های درونی این کالا می شود، سطح موج دار عرضی روی بدنه باعث می شود هنگام خوابیدن روی آن تمامی بخش های خالی کمر را پوشانده و خاصیت طبی گونه ای داشته باشد. نحوه راه اندازی برای راه اندازی این تخت خواب بادی مراحل چندان سختی لازم نیس، ابتدا می بایست تخت را به آرامی از بسته بندی خارج کنید تا به بخش های مختلف آن ضربه زده نشود.

در بسته بندی خواهید دید که خود تخت در نایلونی فوق العاده نگه دار می شود و در کنار خود نیز ساک حمل بسیار شیک آن به همراه برچسب تعمیرات قرار داده شده است. پس از خارج کردن خود تخت، محل قرار دادن را به خوبی پاک کنید تا در طولانی مدت باعث سوراخ شدن بخش زیرین نشود، در مرحله بعدی تخت بادی را بر روی زمین قرار داده و پهن کنید، در سمت پایینی این تخت بادی یک پمپ وجود دارد که حالتی مربعی شکل دارد، درب قسمت سمت راست را باز کرده و سیم مربوط به پمپ را از محفظه آن خارج کنید، سپس دوشاخته را به پریز برق وصل کرده و درجه گرد بخش میانی پمپ را به سمت راست بچرخوانید و کلید روی پمپ را بزنید تا پمپ به آرامی شروع به کار کرده و تخت به حالت اصلی خود که در تصویر بالا مشاهده می کنید تغییر شکل دهد. زمان باد شدن معمولا بین ۴ تا ۶ دقیقه بسته به شرایط هوا متغیر است عکس های بیشتر از این تخت خواب بادی با کد intex 64414

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس را می توان یکی از پر فروش ترین مدل های برند اینتکس و فروشگاه مرکزی اینتکس در تهران دانست ، برای اینکه طراحی منحصر به فردی را داشته و بسیار مناسب برای استفاده کردن و خوابیدن ها به خصوص خوابیدن های طولانی مدت خواهد بود . یکی از نکات مهمی که باید نسبت به تخت خواب بادی توجه داشته باشید این است که تخت خواب های بادی اصل و اورجینالی مانند تخت خواب بادی دو نفره اینتکس که توسط برندی معروف ساخته شده است ، طراحی بی نظیر و طبی داشته که آن را برای خوابیدن های روزانه و شبانه مناسب کرده است . به همین دلیل است که خرید آن برای تمامی مشتریان پیشنهاد می شود . 

این تخت خواب بادی دارای رویه طبی است و این رویه طبی به دلیل این است که سطح تخت خواب بادی به صورت برجسته می باشد و این برجستگی انعطاف پذیری سطح تخت بادی را افزایش داده است ، برای همین است که شما می توانید برای مدت های طولانی تری از تخت خواب بادی استفاده کنید ، بدون اینکه کوچک ترین فشاری را روی خود احساس کنید . این طراحی باعث شده است تا آن دسته از افرادی که مشکلات و درد هایی در مفاصل ، عضلات و کمر خود دارند نیز بتوانند از تخت خواب بادی دو نفره اینتکس استفاده کنند . بنابراین اگر مشکل در خواب دارید و یا در بستر بیماری هستید ، می توانید با استفاده از تخت خواب بادی شرایط را برای خوابیدن بهتر فراهم کنید . 

این تخت خواب بادی ابعاد بزرگ و استانداردی دارد که می تواند فضای کافی و بسیار عالی را برای استفاده دو نفر به صورت همزمان فراهم کند ، به همین دلیل است که شما می توانید این تخت را برای استفاده دو نفره خریداری کنید . هر دو فرد استفاده کننده از تخت خواب بادی می توانند بزرگسال باشند ، چرا که تخت خواب بادی می تواند وزن های بالایی را تحمل کند و از این بابت شما می توانید با اطمینان بیشتر از تخت خواب بادی دو نفره اینتکس استفاده کنید . تخت خواب بادی دو نفره اینتکس می تواند 273 کیلوگرم را بدون هیچ مشکلی فراهم کند ، برای همین است که شما می توانید با خیالی آسوده تر از تخت خواب بادی استفاده کنید . 

یکی از ویژگی های بسیار خوبی که تخت خواب بادی دو نفره اینتکس دارد ، رویه مخملی آن است ، داشتن رویه مخملی در تخت خواب های بادی باعث می شود تا شما دیگر با بدنه پی وی سی محصول تماس نداشته باشید ، وجود بدنه ای از جنس پی وی سی باعث می شود تا شما بتوانید در یک سطح لطیف تر و نرم تر پارچه ای استراحت کنید و دیگر بدن شما عرق نخواهد کرد و احساس بهتری را خواهید داشت . برای سهولت در راه اندازی شما نیز یک پمپ باد برقی برای تخت خواب در نظر گرفته شده است که قابلیت راه اندازی تخت بادی را برای دفعات ببیشتر راحت تر کرده است . بنابراین شما می توانید پس از هر بار استفاده کردن تخت خواب بادی آن را تخلیه کرده و در زمان های بعدی آن را دوباره راه اندازی کنید . 

این پمپ های باد قدرت بسیار خوبی را دارند و می تواند تخت خواب بادی دو نفره اینتکس را در کمتر از مدت زمان 5 دقیقه راه اندازی کند . البته یک ویژگی بسیار خوب دیگری که پمپ باد تخت خواب بادی دو نفره اینتکس دارد این است که می تواند تخلیه کردن باد تخت بادی را نیز انجام دهد . بنابراین برای خالی کردن باد تخت می توانید حالت پمپ را تغییر دهید . این تخت خواب های بادی برند اینتکس ایران به دلیل ارزندگی بسیار خوبی که دارند و نوع جنس خاص آنها ، در صورت آسیب دیدن نیز قابل تعمیر بوده و شما می توانید برای تعمیرات این محصولات از برچسب های تعمیراتی همراه استفاده کنید .

  • ابعاد
  • طول:203
  • عرض:152
  • ارتفاع:46
  • برند:intex
  • تحمل وزن:273 کیلوگرم
  • جنس رویه:مخملی
  • جنس دور:پی وی سی
  • پمپ:دارد متصل
  • مورد استفاده:خانگی سفری
  • کیف حمل:دارد
  • تولید کننده:اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...