تخت بادی دو نفره بلند 2018 اینتکس

intex 64418 n

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره بلند 2018 اینتکس

تخت بادی دو نفره بلند ۲۰۱۸ اینتکس بزرگترین تخت خواب بادی تولید شده از نظر ارتفاع بوده که برای استفاده در منزل و جایگزین تخت های غیر بادی تولید و عرضه شده است. این تخت بادی دارای طراحی و ساختار مشابه با دیگر تخت های بادی مانند ۶۴۴۱۴ بوده که ساخته شده از جنس PVC با بدنه تمام جیر می باشد. این نوع جنس بدنه دارای انعطاف بالایی بوده تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را داشته باشد. البته برای راحت این کالا یک ساک حمل قرار داده شده تا از آن در مسافرت ها نیز بهره مند شوید.

برای افزایش استحکام بدنه مانند مدل های قبلی از لایه های فایبرتک در داخل بدنه به کار برده شده تا در برابر فشار های ناشی از وزن و باد زیاد به خوبی مقاومت کند. این محصول به دلیل داشتن ارتفاع بالا باع ایجاد تعادل بیشتر روی زمین شده و از حرکت های اضافی دور خواهد ماند. تخت بادی دو نفره بلند ۲۰۱۸ اینتکس دارای یک پمپ باد برقی دو کاره بوده که امکان تخلیه باد این محصول را نیز فراهم می سازد. کالایی که با داشتن ۴۸ ساعت مهلت تست و تعمیر توسط فروشگاه اینتکس ایران در کمترین زمان ممکن به تمامی نقاط ایران عرضه می شود. برای تماشای ویدیو تخت بادی دو نفره بلند روی آیکون ویدیوها در قسمت روبرو و پایین قیمت کلیک کنید.

نقد و بررسی تخت بادی دو نفره بلند 2018 اینتکس

تخت خواب های بادی در تمامی مدل ها راحتی بسیار خوبی دارند و در اولین استفاده نظر شما را به سوی خود جلب خواهد کرد. مدل های مختلفی از تخت خواب های بادی تولید شده اند که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. تخت خواب بادی ۶۴۴۱۸ یکی از تخت خواب های با کیفیت و دوست داشتنی اینتکس می باشد که با الیاف داخلی همراه بوده و کیفیت بسیار خوبی دارد که در نهایت منجر به افزایش راحتی شخص بر در زمان استفاده از آن می باشد. از این رو شرکت اینتکس اقدام به تولید مدل ۲۰۱۸ این محصول با ویژگی های منحصر به فرد و کیفیت کرده که در ادامه قصد داریم به توضیحات کامل در مورد آن بپردازیم. 

طراحی

این تخت همانند بسیاری از تخت های بادی دیگر به صورت مستطیلی شکل بوده که از لبه های تا حدود گردی برخوردار می باشد. قسمت رویه این محصول به صورت موازی طراحی شده که موجب در راحتی و ایجاد حسی مشابه تخت های سنتی به شما می شود. این نوع طراحی رویه باعث عبور بهتر جریان هوا نیز خواهد شد تا سبب به وجود آمدن رویه ای ضد تعریق شود. اما به دلیل استفاده از رویه کامفورت در این تخت بادی موجب شده تا قابلیت طبی بودن را برای مصرف کنندگان به همراه داشته باشد. قابلیتی که موجب می شود تا استفاده از این تخت بادی برای بیماران نیز بسیار موثر باشد. در دیواره افقی بدنه یک پمپ باد برقی سرخود و یک دریچه باد دستی مجزا روی بدنه تعبیه شده که قابلیت جدا شدن از بدنه را نخواهد داشت.  به همین دلیل راه اندازی و نصب این محصول به سادگی و با صرف زمان کوتاهی قابل انجام است. 

جنس بدنه

تخت جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع پی وی سی با رویه جیر بوده که از کیفیت و ضخامت ساخت بالایی برخوردار می باشد. به دلیل استفاده از روکش جیر در رویه و دیواره های این تخت بادی در برابر تعریق بالا نیز مقاومت بسیار خوبی خواهد داشت. همچنین نوع روکش باعث ایجاد محلی راحت و نرم برای خواب ایجاد کند. در قسمت زیرین بدنه نیز از روکش براق استفاده شده تا در برابر برخورد آب مقاومت لازم را داشته باشد. جنس لایه های داخل بدنه نیز از نوع Fybertech بوده که از انعطاف خوبی برخوردار می باشد. این ویژگی باعث حمل و جا به جایی آسوده تر این محصول خواهد شد. چرا که باعث کوچک تر شدن بسته بندی نیز می شود. از آنجایی که یک ساک حمل نیز در کنار این محصول قرار داده شده باعث می شود تا حمل آن بیش از پیش آسان شود. 

ابعاد و وزن

ابعاد این تخت بادی برابر طول: ۲۰۳ سانتی متر ف عرض: ۱۵۲ سانتی متر ، ارتفاع: ۵۶ سانتی متر بوده که ابعادی استاندارد برای استفاده دو نفر می باشد. این ابعاد در واقع ابعاد حالت راه اندازی شده این محصول بوده که در صورت جمع کردن بدنه این ابعاد نیز بسیار کوچکتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری جای بگیرد. البته در کنار این تخت بادی یک ساک حمل نیز قرار داده شده که برای حمل آسوده تر این محصول بسیار کاربردی خواهد بود. این محصول دارای تحمل وزن ۲۷۳ کیلوگرمی بوده که مقداری بسیار مناسب برای این تخت بادی محسوب می شود زیرا که نشان دهنده ساختار قوی بدنه می باشد. علاوه بر این وزن تخت نیز حدود ۱۰.۶ کیلوگرم بوده که می توانید با قرار دادن تخت درون بسته بندی به سادگی آن را حمل کرده و در محل جدید راه اندازی و نصب کنید. 

روش نصب

برای راه اندازی این تخت خواب بادی کافیست آن را در سطحی صاف و عاری از هرگونه شئ تیز پهن کرده و با وصل کردن پمپ باد به برق شهری اهرم گرد آن را به سمت راست چرخانده تا عمل پمپاژ باد را آغاز کند. این پمپ تا زمانی تخت مربوطه را باد خواهد زد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد، پس از آن با وجود روشن ماندن این پمپ دیگر عمل پمپاژ بدنه آن تکرار نخواهد شد. برای خالی کردن باد بدنه نیز بایستی اهرم گرد روی پمپ باد را به سمت چپ بچرخانید تا به خوبی باد درون تخت را تخلیه کند. البته برای سفت تر کردن بدنه بهتر است از پمپ های باد دستی استفاده نمود. فقط بادی دقت داشته باشید که بیش از حد به این محصول باد زده نشود زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهند دید.این محصول یکی از تولیدات شرکت تهران اینتکس ایران و کمپانی اینتکس میباشد که این مرکز نمایندگی محصولات بادی اینتکس ایران آنر بر عهده دارد.

نوعخانگی
تحمل وزن ۲۸۰ کیلو گرم
 طول ۲۰۳ سانتی متر
عرض ۱۵۲ سانتی متر
 ارتفاع ۵۶ سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه ضد تعریق و طبی
 دیوراه های مخمل
 دارای لایه های داخلی فایبرتک
 دارای قابلیت مکش باد توسط پمپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...