تخت بادی دو نفره تمام جیر بست وی

bestway 67490

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره تمام جیر بست وی یکی از بهترین و راحت ترین تخت های بادی ساخته شده از جنس PVC با روکش تمام مخمل بوده که برای تمام سنین قابل استفاده خواهد بود. این تخت بادی در واقع روکش بسیار لطیف و مشتری پسند مخملی داشته که می تواند علاوه بر ایجاد نشیمنگاهی راحت از تعرق بالای مصرف کنندگان نیز جلوگیری کند. این محصول یکی از مقرون به صرفه ترین تخت های بادی شرکت بست وی بوده که با داشتن کیفیت بالا در بدنه از قیمت مناسبی برخوردار است. این تخت خواب بادی همچنین از یک پمپ باد برقی به صورت سرخود بهره مند بوده که در بدنه نصب است. پمپ بادی که می تواند علاوه بر پمپاژ عمل مکش باد را نیز انجام دهد. از دیگر ویژگی های این کالا داشتن وزن مناسب برای حمل می باشد.

نوع تخت خواب بادیخانگی
 تحمل وزن 280 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 8 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت ضد تعریق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

تخت خواب بادی دو نفره تمام جیر بست وی

تخت خواب بادی دو نفره تمام جیر در ابعاد بزرگ محصولی راحت و با کیفیت از شرکت بست وی برای استفاده در انواع اتاق های خواب و نشیمن می باشد. این تخت خواب بادی در سه سایز تولید شده که یکی از آنها یک نفره و دو مدل دیگر نیز دو نفره می باشند. این تخت بادی مدل دو نفره بوده که عرض بیشتری نسبت به دیگر مدل دو نفره خود دارد و بزرگترین این مجموعه محسوب می شود. بدنه ای نرم و راحت و طراحی مناسب همگی باعث شده تا جایگزینی خوب و مقرون به صرفه تر نسبت به تخت خواب های فلزی و تخت های چوبی باشد. برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه همراه ما باشید تا به توضیات کامل این تخت بادی بپردازیم...

طراحی و ساخت

طراحی بدنه این تخت بادی همانند دیگر تخت خواب های بادی بوده که به صورت مستطیلی می باشد. بدنه ای با کیفیت که رویه ای مواج گونه داشته که قابلیت ضد تعریق بودن را برای مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت. مواج بودن سطح رویه یک تخت باعث می شود تا هوا هنگام نشستن یا خوابیدن روی ان به خوبی رد و بدل شده و علاوه بر ایجاد محلی راحت برای افراد از تعرق زیاد نیز پیش گیری داشته باشد. داشتن لبه های بادی نیز در قسمت رویه و زیر تخت هم در زیبایی طراحی بدنه تاثیر بسزایی گذاشته است. این تخت خواب بست وی با طراحی خود می تواند گزینه خوبی برای استفاده در هر محل مورد نظر در منزل، محل کار و ... شما باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع پلاستیک PVC با رویه کاملا جیر یا همان مخمل بوده که نرمی و راحتی زیادی را برای این تخت به ارمغان آورده است. روکش جیر خود در جلوگیری از تعریق موثر بوده به همین دلیل این کالا را به یکی از تخت های بادی ضد تعریق تبدیل نموده است. روکش این کالا به صورت دو رنگ طراحی شده تا جلوه خاصی به آن ببخشد. اما برای قسمت زیر تخت هم از روکش طرح چرم استفاده شده تا زمان استفاده از تخت روی انواع کاشی ها به زمین جذب شود و همچنین در برابر برخورد آب نیز مقاوم باشد. مهمترین قسمت تشکیل دهنده یک تخت بادی لایه های استفاده شده در درون بدنه بوده که همگی از جنس PVC و فایبرتک می باشند. این لایه ها به صورت موازی و پشت سر هم تعبیه شده اند تا مقاومت این تخت را افزایش دهند.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد تخت دو نفره بست وی معادل (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 36 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده 2 و حتی 3 نفر خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا لبه تخت می باشد. ابعادی که در زمان جمع کردن تخت بسیار کمتر شده و با توجه به داشتن ساک حمل، جا به جایی آن بیش از پیش آسوده تر خواهد شد. تحمل وزن این تخت بادی نیز با توجه به ابعاد و جنس بدنه خود برابر 280 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی بسیار مناسب برای این محصول خواهد بود. اما وزن بسته بندی این تخت بادی 8 کیلوگرم بوده که وزنی مناسب برای آن با توجه به داشتن پمپ باد سرخود خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این تخت بادی ابتدا باید محلی مناسب و مسطح برای آن در نظر گرفته شود سپس پمپ باد برقی سرخود را باید روشن کرده تا این پمپ باد به صورت خودکار محصول شما را راه اندازی کند. این پمپ باد تا زمانی این تخت را باد می کند که شکل کامل به خود بگیرد، بنابراین در صورتی که قصد کمی سفت تر نمودن بدنه را داشتید بهتر است از پمپ های باد مجزا برای اینکار استفاده نمایید. برای خالی نمودن باد تخت هم می توان از خود پمپ سرخود این محصول استفاده کرد. زیرا که این پمپ برقی قابلیت مکش باد را در مدت زمان کوتاه خواهد داشت.

اما از بهترین راه های مراقبت و نگهداری از این محصول دور نمودن هر گونه اشیای تیز به بدنه و همچنین خودداری از انجام هرگونه عمل پرش روی تخت خواهد بود. مقدار باد زدن و نحوه استفاده از این تخت بادی بست وی نیز می تواند در مراقبت و نگهداری بهتر آن موثر باشد.

جمع بندی

تخت خواب بادی یک نفره تمام جیر بست وی یکی از راحت ترین تخت های بادی تولید شده تا کنون بوده که از قابیت هایی همچون تحمل وزن بالا و ضد تعریق بودن بهره مند است. محصولی مناسب برای جایگزین شدن به جای تخت های فلزی یا چوبی که از قابلیت استفاده در مسافرت ها نیز برخوردار خواهد بود. این کالا با 48 ساعت مهلت تست توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...