تخت بادی دو نفره طبی بست وی

bestway 67457

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره طبی بست وی

تخت بادی دو نفره طبی بست وی از سری تخت خواب های بادی بسیار با کیفیت و شیک این شرکت برای سنین بزرگسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC دو لایه با روکش مخمل در نشیمنگاه و روکش طرح چرم در قسمت کناری و زیرین می باشد. محصولی که از نشیمنگاهی مواج با رویه کامفورت بهره مند بوده که در نهایت قابلیت هایی مهم همچون طبی و ضد تعریق بودن را برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت. به همین دلیل از این محصول علاوه بر افراد عادی می توان برای بیماران بخصوص بیماران عضلانی و استخوانی نیز استفاده نمود.

از ویژگی های بسیار خوب این تخت می توان به داشتن بالش بادی سرخود در قسمت فوقانی کالا اشاره کرد که با باد نمودن بدنه اصلی این قسمت نیز به صورت خودکار شکل خواهد گرفت. همچنین در کنار این تخت یک پمپ باد برقی نیز قرار داده شده که می توان توسط آن تخت خود را در مدت زمان بسیار کمی راه اندازی کنید. گفتنی است که از این پمپ باد می توان به دلیل داشتن نازل سه سر برای تمام محصولات بادی نیز استفاده کرد.

تخت بادی دو نفره طبی بست وی

تخت بادی دو نفره طبی بست وی یکی از بهترین و با کیفیت ترین تخت های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای سنین بزرگسالان طراحی و تولید شده که از قابلیت های بسیار مهمی نیز بهره می برد. این کالا در واقع نه تنها برای افراد عادی بلکه برای افرادی که بیماری های عضلانی و استخوانی مناسب باشد. این تخت خواب بادی در میان بهترین جایگزین های تخت های غیر بادی قرار گرفته که در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی در نظر گرفته شده برای این تخت بادی در حالت کلی همانند دیگر تخت خواب های بادی تولید شده بوده که شکل مستطیلی می باشد. بدنه ای خوش فرم که هنگام استفاده راحتی بی وصفی را به مصرف کننده منتقل می کند. همچنین رویه این کالا به صورت مواج طراحی شده تا علاوه بر ایجاد نشیمنگاهی راحت در رد و بدل شدن هوا نیز موثر باشد. این کالا در قسمت پایین دیواره دارای یک برآمدگی بوده که سبب می شود تا این تخت در صورت فشار به زمین جذب شود. اما قسمت فوقانی رویه این تخت نیز از یک برآمدگی برخوردار بوده که به عنوان بالش بادی استفاده می شود. این بالش بادی در واقع با باد نمودن بدنه به صورت خودکار شکل می گیرد. اما دو ویژگی بسیار مهم در قسمت نشیمنگاه این کالا قابلیت طبی و ضد تعریق بودن آن می باشد. قابلیت هایی که سبب می شود تا استفاده از این محصول را برای مصرف کنندگانی که دارای بیماری های عضلانی و استخوانی هستند نیز امکان پذیر کند.

جنس بدنه

جنس بدنه که از مهمترین ویژگی های خرید هر گونه محصولات بادی محسوب شده در این کالا نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. بدنه ای با جنس بسیار با کیفیت و همچنین با ضخامت بالا که می تواند برای چندین سال با مراقبت های ساده مورد استفاده قرار گیرد. بدنه ای که ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با دو نوع روکش طرح چرم و مخمل می باشد. روکش مخمل که برای قسمت رویه و نشیمنگاه و همچنین از روکش طرح چرم نیز برای قسمت کناری و زیرین استفاده شده است. روکش طرح چرم می تواند قسمت های کناری و زیرین این محصول را در برابر برخورد آب مقاوم ساخته و همچنین روکش مخمل در سطح نشیمنگاه نیز علاوه بر ایجاد سطحی راحت در برابر تعریق مصرف کننده نیز مقاومت خوبی داشته باشد. اما لایه های نگهدارنده داخلی این محصول نیز از نوع PVC دو لایه بوده که به شکل موازی در داخل آن تعبیه شده است.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد تخت بادی دو نفره بست وی معادل (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 38 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده دو نفر خواهد بود. این ابعاد در واقع شامل تمام قسمت های بدنه شده و هنگام راه اندازی کمی کمتر از تخت های غیر بادی جایگیری خواهد داشت. ارتفاع ذکر شده برای این تخت تا بالای بالش بادی سرخود 40 سانتی متر خواهد بود. طبق این ابعاد تحمل وزن این محصول برابر 227 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی بسیار مناسب برای دو نفر خواهد بود. الب در صورتی که کمی از باد این تخت بکاهیم تا 20 کیلوگرم نیز می توان به آن افزود.

نحوه راه اندازی تخت خواب بادی

برای راه اندازی این تخت بادی راه آسوده ای را در پیش دارید. تنها کافیست آن را بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نموده و سپس توسط پمپ باد برقی مجزا آن را باد نمود. اما پمپ باد برقی این کالا توسط برق شهری کار کرده و از نازل سه سر برای باد نمودن هر نوع محصول بادی به کار می رود. پس از پهن کردن تخت کافیست با توجه به اندازه دریچه باد بدنه این کالا نازل پمپ باد متناسب با آن دریچه را متصل کرده و سپس اقدام به باد زدن نمود. باد زدن این تخت را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود گرفته و از سفت شدن بیش از حد آن جلوگیری شود. برای خالی کردذن باد این تخت نیز می توان نازل پمپ باد را در قسمت فوقانی آن قرار داده و به دریچه باد متصل کرد که در آن زمان باد بدنه را خالی خواهد کرد.

شیوه مراقبت و نگهداری

بهترین و ساده ترین شیوه نگهداری این تخت بادی دور نمودن انواع اشیای تیز از بدنه می باشد. انجام این عمل می تواند در مراقبت از این کالا بسیار موثر باشد. همچنین باید از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ بر روی آن خودداری کرد. در صورتی که از این محصول استفاده مداوم دارید بهتر است از روکش های مختلف مانند روکش های پارچه ای برای آن استفاده نمایید. علاوه بر این چگونگی استفاده و محل راه اندازی این تخت نیز می تواند در مراقبت از آن بسیار موثر باشد.

سایر ویژگی ها و جمع بندی

تخت بادی دو نفره بست وی از ویژگی هایی همچون داشتن بالش بادی سرخود و پمپ بادی برقی مجزا با قابلیت دو کاره بهره مند است. علاوه بر این ضد تعریق و طبی بودن آن نیز به ویژگی ها و ارش های این کالا افزوده است. محصولی که می تواند با داشتن وزن مناسب و جمع و راه اندازی آن در مدت زمان کوتاه در هر مکانی جا به جا شده و استفاده نمود. البته یک ساک حمل نیز برای حمل راحت آن در بسته بندی قرار داده شده است. تخت بادی دو نفره طبی بست وی توسط نمایندگی اینتکس به سراسر ایران عرضه می شود.

نوعخانگی
تحمل وزن227 کیلو گرم
 طول203 سانتی متر
عرض152 سانتی متر
 ارتفاع38 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناریPVC طرح چرم
 جنس کفPVC دو لایه
 پمپ
نوع پمپ برقی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
قابلیت طبی و ضد تعریق
نشیمنگاه مواج
دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...