تخت بادی دو نفره طبی پشتی دار اینتکس

intex 64460

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره طبی پشتی دار اینتکس

تخت بادی دو نفره پشتی دار اینتکس یکی از بهترین و با کیفیت ترین تخت های بادی تولید شده توسط این شرکت بزرگ بوده که از مقاومت بالایی نیز بهره می برد. محصولی با ارگونومی ساخت بسیار مناسب که ساخته شده از جنس PVC چند لایه با روکش تمام مخمل در قسمت های رویه و کناره ها می باشد. همچنین قسمت زیرین آن را نیز روکش طرح چرم تشکیل می دهد.

این تخت بادی یکی از مقاوم ترین تخت خواب ها به دلیل داشتن تحمل وزن بسیار بالا می باشد. تختی که نشیمنگاهی مواج داشته و به دلیل تعبیه شده رویه کامفورت در آن قابلیت های بسیار مهم و کاربردی طبی و ضد تعریق بودن را برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت. قابلیت هایی که می تواند علاوه بر افراد عادی برای بیماران عضلانی و استخوانی نیز بسیار گزینه مناسبی باشد.

اما وجود یک تکیه گاه و یا همان پشتی بادی نیز از دیگر ویژگی های این تخت خواب بادی بوده که می توان از آن هم به عنوان بالش و هم به عنوان قسمتی برای تکیه دادن استفاده نمود. علاوه بر این یک پمپ باد برقی دو کاره با پمپاژ و مکش باد نیز روی این کالا تعبیه شده تا آن را در مدت زمان بسیار کوتاهی راه اندازی کند. برای دیدن ویدیو تخت بادی خوشخواب روی لینک ویدیو ها کلیک کنید

تخت بادی دو نفره طبی پشتی دار اینتکس

روش نگهداری تخت بادی

چند روش بسیار خوب برای نگهداری این نوع تخت های بادی همانند سایر تخت ها وجود داشته که می تواند در طول عمر این نوع کالا ها بسیار موثر باشد. یکی از بهترین راه های مراقبت و نگهداری این تخت بادی استفاده از روکش و زیرانداز های پارچه ای و یا برزنتی نازک برای آن در زمان استفاده و یا استفاده نکردن از تخت بادی بوده که می تواند تاثیر بسیار زیادی در نگهداری این کالا داشته باشد. استفاده از روکش برای هر تخت بادی اورجینال نه تنها می تواند در برابر کثسیف شدن بدنه جلوگیری کند بلکه می تواند در برابر برخورد اشیای تیز به بدنه تا حدودی نیز مقاومت مناسبی را نشان دهد. راه دیگر نگهداری از این تخت این است که اگر استفاده زیادی از تخت نداشتیم آن را به خوبی جمع نموده و سپس در ساک حمل بگذاریم. راه دیگر مراقبت از این محصول قرار دادن آن در سطوحی صاف و بدون اشیای تیز بوده و بهتر است فشار بسیار زیاد روی آن وارد نشود. مسئله مهمی که در این میان است اندازه باد کردن این کالا می باشد. همانطور که مستحضرید اگر هر نوع محصول بادی مقدار باد کردن آن به حداکثر نزدیک شود از تحمل وزن آن کاسته خواهد شد و در صورت کم کردن باد بدنه به تحمل وزن آن افزوده می شود. بنابراین بهتر است همیشه هنگام باد کردن این تخت خواب به صورت حداکثری راه اندازی نشود تا آسیب کمتری ناشی از اوزان بالا به دیواره های داخلی آن وارد شود. در صورت استفاده از این تخت در فضای باز نیز هیچ مشکلی نخواهد داشت. همچنین این تخت در صورت برخورد آب بدنه نیز مقاوم خواهد بود اما در صورت قرار گرفتن این محصول به صورت دائم در زیر آب آسیب زیادی را در قسمت رویه خود خواهد دید.

روش نصب و راه اندازی تخت بادی

در کل تخت های بادی یک نوع روش نصب و راه اندازی دارند و بر عکس تخت های چوبی و یا آلومینیومی نه تنها راه اندازی ساده ای دارند بلکه در مدت زمان بسیار کمی نیز نصب شده و قابل استفاده خواهند بود. برای نصب این نوع تخت خواب بادی کافیست ابتدا محصول را با دقت از بسته بندی و جعبه خود خارج کرده و آن را بر روی سطحی صافف هموار و بدون اشیای تیز و برنده پهن نمود تا به خوبی قسمت هایدتا شده بدنه تخت باز شوند. سپس بعد از انجام این کار باید پمپ باد برقی متصل به بدنه را به برق شهری ۱۱۰ و یا ۲۲۰ ولت متصل کرده و اقدام به باد کردن محصول نماییم. پمپ باد برقی متصل به این تخت دو قابلیت پمپاژ و مکش باد را داشته و از قدرت بالایی نیز برای راه اندازی این کالا برخوردار است.

بر روی این پمپ یک اهرم مخصوص برای باد نمودن وجود داشته که در صورت چرخاندن آن به سمت راست این پمپ اقدام به پمپاژ هوا خواهد کرد و در صورت چرخاندن آن به سمت چپ عمل مکش باد انجام خواهد گرفت. البته یک دکمه صفر و یک یا خاموش و روشن نیز بر روی این پمپ قرار گرفته که باید ابتدا از آن طریق پمپ را روشن نمایید. اما پس از اینکه این پمپ تخت مورد نظر را باد نمود این محصول به خوبی شکل گرفته و قابل استفاده خواهد بود. دو راه برای اتمام باد کردن این تخت بادی وجود خواهد داشت یکی اینکه مصرف کننده به صورت دستی اقدام به اندازه گیری باد تخت توسط دست نماید تا به مقدار دلخواه خود برسد، دومین راه آن نیز این است که هنگام باد شدن کامل تخت، پمپ باد اقدام به پایان دادن باد کردن نموده اما خاموش نخواهد شد بلکه توسط تغییر صدایی که از این پمپ به گوش خواهد رسید خواهیم فهمید که باید این پمپ باد را خاموش نمود. گفتنی است که هر چه مقدار باد این تخت بیشتر باشد کمی از تحمل وزن آن نیز کاسته خواهد شد، زیرا که فشار بیشتری به بدنه وارد می شود.

اما اگر بخواهید تحمل وزن این محصول را از حد استاندارد خود بیشتر نمایید باید کمی از باد آن بکاهید. بعد از اینکه اقدام به باد کردن این تخت کردید بهتر است پمپ باد را از برق جدا نمایید. در اینجا راه اندازی این تخت به پایان می رسد. اما برای جمع نمودن آن فقط کافیست توسط پمپ باد باد آن را خالی کرده و سپس طبق رد تا خورده شده در بدنه این محصول را جمع نموده و سپس در ساک حمل مخصوص خود قرار دهیم. دقت داشته باشید که برای جای گیری کمتر در ساک حمل بهتر است به خوبی باد درون آن چه توسط پمپ باد و چه توسط دست خالی گردد.

کاربرد های تخت بادی

تخت های بادی همانطور که از نام و نوع طراحی شان پیداست می توانند از کاربرد های بسیار زیادی برخوردار باشند. کاربرد هایی همچون استفاده در منزل به عنوان تخت خواب، استفاده در محل کار به عنوان وسیله استراحتی و همچنین استفاده در انواع سفر ها که می توانند به یکی از بهترین وسیله های قابل حمل نیز تبدیل شود. کاربرد اصلی این تخت خواب بادی در واقع جایگزین اصلی برای انواع تخت های بادی آهنی و چوبی می باشد.

شاید یکی از برتری های این تخت بادی به عنوان کاربرد سبک بودن و قابلیت جمع و راه اندازی کردن آن در مدت زمان بسیار کم می باشد. البته تخت های بادی در انواع مختلفی تولید می شوند که هر کدام می توانند با توجه به نوع طراحی و ارگونومی در نظر گرفته شده برای آن کاربرد های مختلفی نیز داشته باشد. اما این تخت خواب یکی از پر سابقه ترین، شیک ترین و با کیفیت ترین تخت های بادی مخصوص سنین مختلف بخصوص بزرگسالان بوده که از قابلیت های فراوانی مانند طبی و ضد تعریق بودن برخوردارند.

همین ویژگی ها خود سبب می شوند تا بتوان از این کالا نه تنها به عنوان تخت بلکه وسیله ای برای نشستن بر روی آن به منظور مطالعه و یا استراحت سطحی نیز مناسب باشد. وجود تکیه گاهی بزرگ در این تخت نیز خود می تواند به عنوان بالش نیز استفاده شود، به همین دلیل علاوه بر منزل می تواند برای محل کار نیز بسیار مفید باشد. اما راجب حمل کالا نیز می توان این بحث را مطرح کرد که حمل تخت های آلومینیومی و چوبی نیز امکان پذیرند ولی حمل تخت های بادی در کنار این نوع تخت ها بسیار بسیار آسوده تر، منطقی تر و همچنین سریع تر خواهد بود و در کل زمان بسیار کمتری را به دلیل راه اندازی و جمع نمودن سریع از مصرف کننده خواهد گرفت. اما کاربرد های اصلی دیگری نیز این محصول با توجه به ویژگی موجود در بدنه خود داشته که یکی از مهمترین نوع آنها طبی بودن آن است.

این ویژگی که از نام آن پیداست می تواند به عنوان تختی درمانی برای انواع بیماران عضلانی و استخوانی (طبق توصیه پزشکان) نیز استفاده شود. قابلیتی که مصرف کنندگان هنگام استفاده از آن متوجه خواهند شد که بی نهایت تاثیر مثبتی در رفع خستگی و یا درد های بدن خواهد داشت. بنابراین این قابلیت نیز این تخت بادی را به یکی از کاربردی ترین نوع محصولات خواب و استراحت تبدیل کرده است. همانطور که اشاره کردیم ویژگی هایی که این محصول موجود داشته، این تخت بادی را به کاربردی ترین تخت های بادی شرکت اینتکس ایران تبدیل نموده است.

نوعخانگی
تحمل وزن 350 کیلو گرم
طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
ارتفاع 79 سانتی متر (با تیکه گاه)
جنس رویه PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری PVC مخملی
جنس کف PVC دولایه
پمپ
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندی: 11 کیلوگرم
 دارای تکیه گاه (پشتی) بادی
 دارای سطح مواج
 طبی و ضد تعرق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...