تخت بادی دو نفره فوم دار 2018 با پمپ باد 220 ولت

bestway 67486-N

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره فوم دار 2018 با پمپ باد 220 ولت

تخت بادی دو نفره فوم دار 2018 همراه با پمپ باد سرخود 220 ولت از راحت ترین و با کیفیت ترین تخت های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که از طراحی سطح رویه ساده و یکدستی برخوردار می باشد. این تخت بادی به دلیل داشتن رویه کامفورت قابلیت هایی همچون طبی و ضد تعریق بودن را به همراه دارد. البته داشتن رویه جیر نیز در جلوگیری از تعریق بالای مصرف کنندگان کم تاثیر نخواهد بود. 

این محصول ساخته شده از جنس PVC بوده که نوعی جنس بدنه سبک و با انعطاف می باشد. بدنه ای که از روکش جیر در تمام قسمت های خود برخوردار بوده و تنها برای قسمت کف تخت از روکش طرح چرم به کار برده شده تا عمل هواگیری و جذب تخت خواب به زمین را به خوبی انجام دهد تا از حرکت های اضافی دور بماند. این محصول از یک پمپ باد برقی دوکاره به صورت سرخود بهره مند می باشد که قابلیت مکش باد را با قدرت بالایی انجام می دهد. پمپ بادی که از یک دریچه مخصوص برای راه اندازی این کالا به وسیله پمپ های باد دستی نیز برخوردار می باشد. برای حمل آسان تر این کالا در درون بسته بندی یک ساک حمل قرار داده شده تا امکان استفاده از این تخت را در مسافرت ها نیز داشته باشید.

نقد و بررسی تخت بادی دو نفره فوم دار 2018 با پمپ باد 220 ولت

تخت بادی دو نفره فوم دار 2018 با پمپ باد 220 ولت از سری تخت خواب های طبی می باشد که توسط برند بست وی و در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . جنس رویه ایت تخت خواب بادی بر خلاف سایر تخت های بادی تولیدی توسط برند بست وی به صورت صاف می باشد اما دارای رویه ای طبی می باشد که بهترین حالت را برای قرارگیری بدن شما فراهم آورده تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به شما دست ندهد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با ین تخت بادی آشنا کرده و در خرید تخت بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تخت بادی دو نفره فوم دار 2018 با پمپ باد 220 ولت همراه ما باشید .

طراحی  و آرگونومی ساخت :

طراحی تخت خواب بادی بست وی  به صورت رویه ای صاف و غیر مواج می باشد که با استفاده از طراحی مهندسی شده و لایه های طبی که درون آن  تعبیه شده است بهترین حالت را برای  قرارگیری بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در  طولانی احساس درد و یا خستگی به بددن شما دست ندهد . این تخت خواب بادی در رنگبندی های گوناگونی روانه بازار شده است که در این بخش برای شما عزیزان یکی از برترین و پر فروش ترین رنگ ها فراهم آورده ایم تا خریدی لذت بخش را تجربه نمایید . همچنین به همراه این تخت خواب بادی یک عدد ساک حمل نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی محصول نمایید و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در سفرهای شما عزیزان به شمار بیاید . در بخش بالایی این محصول از یک پمپ باد سرخود 220 ولت استفاده شده است که توسط آن و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید اقدام به راه اندازی محصول نمایید و از استفاده ی آن لذت ببرید .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در لایه رویه این تخت خواب بادی از پی وی سی جیر می باشد که علاوه بر نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی که دارد از استحکام و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه نیز برخوردار می باشد . همچنین در ساختار داخلی این تخت بادی از الیاف طبی استفاده شده است که بهترین حالت را برای قرارگیری  بدن شما فراهم آورده تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به شما دست ندهد . در بخش  های کناری و همچنین زیرین این تخت خواب بادی از پی وی سی چرم استفاده شده است که مقاومت آن را افزایش داده است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

تخت خواب های بادی با توجه به ظرفیتی که شامل می شوند دارای ابعاد استانداردی نیز می باشند که این تخت خواب بادی بست وی از این قاعده مستثنی نمی باشد . ابعاد تخت بادی دو نفره فوم دار 2018 با پمپ باد 220 ولت به اندازه های ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 46 سانتی متر ) می باشد که از فضای ایده آلی در مقایسه با سایر تخت های بادی برخوردار است .  وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 14.1 کیلو گرم می رسد که به راحتی و توسط ساک حملی که دارد می توانید آن را در سفرهای خود به همراه داشته باشید . همچنین قابلیت تحمل وزن نیز می تواند یکی از نکات کلیدی به حساب بیاید که در هنگام خرید تخت خواب بادی باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید ، قابلیت تحمل وزن در ین تخت خواب بادی برابر با 273 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت بالای ساخت آن و همچنین بی رغیب بودن این محصول دارد .

جمع بندی :

 این تخت خواب بادی با توجه به پمپ 220 ولتی که دارد یکی از برترین و با کیفیت ترین تخت های بادی می باشد که در سال های اخیر و توسط برند محبوب بست وی تولید و روانه بازارهای جهانی شده است . جنس رویه این تخت خواب بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد و خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمر این محصول راحت می کند . همچنین برای بالاتر بردن کیفیت و استحکام این محصول در بخش های کناری و زیرین این تخت بادی از پی وی سی  چرم استفاده شده است که مقاومت این تخت بادی را بیش از پیش افزایش  داده است . تخت بادی دو نفره فوم دار 2018 با پمپ باد 220 ولت با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس ایران موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید ان را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نوعخانگی
تحمل وزن273 کیلو گرم
 طول203 سانتی متر
عرض152 سانتی متر
 ارتفاع46 سانتی متر
 جنس رویه PVC جیر و فوم
 جنس بخش کناریPVC جیر
 جنس کفPVC چند لایه
 پمپ
نوع پمپ برقی سرخود 220 ولت
ساک حمل
سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
دارای سطح ساده فومی
طبی و ضد تعریق
مناسب سنین بزرگسال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...