تخت بادی دو نفره 2018 با ارتفاع 42

intex 64124

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره 2018 با ارتفاع 42 سانتی متر مدل دو نفره از تخت های بادی کم ارتفاع تک رنگ بوده که با کیفیت و ساختار بدنه جدید تری وارد بازار محصولات بادی شده است. این کالا همانند مدل یک نفره خود ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر داشته که محلی نرم و راحت برای خواب و استراحت های طولانی مدت ایجاد می کند. در مدل های قبلی این نوع تخت های بادی طراحی مواج سطح رویه به صورت افقی بوده اما در این مدل به شکل عمودی طراحی شده که موجب در بر گرفتن اعضای بدن برای عبور بهتر جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق بالا خواهد شد. این محصول یک بالش بادی در قسمت فوقانی خود داشته که با راه اندازی بدنه اصلی این قسمت نیز به صورت خودکار شکل خواهد گرفت.

این کالا دارای یک پمپ باد برقی بوده که توسط برق شهری کار کرده و با داشتن یک دریچه باد Dual Lock امکان باد زدن توسط پمپ های باد دستی را نیز فراهم می سازد. گفتنی است که پمپ باد برقی سرخود این تخت خواب علاوه بر قابلیت پمپاژ هوا امکان مکش باد را نیز فراهم خواهد کرد. برای حمل آسوده آن یک ساک حمل در بسته بندی قرار داده شده به همین دلیل در حالت جمع شده حجم کمتری را به خود خواهد گرفت. این تخت بادی توسط فروشگاه اینتکس ایران قابل عرضه در کمترین مدت زمان به تمامی نقاط کشور خواهد بود.  برای تماشای ویدیو تخت بادی دو نفره ۲۰۱۸ روی آیکون ویدیوها در قسمت روبرو و پایین قیمت کلیک کنید.

تخت خواب های بادی اینتکس همواره از طرح ها و مدل های مختلفی ساخته شده اند که هر کدام ویژگی های مختص به خود را دارند. محصولات سال ۲۰۱۸ اینتکس بیشتر بر افزایش کیفیت و متریال اولیه تاکید داشته و این محصول نیز با حفظ قیمت مناسب و ابعاد استاندارد تمامی تخت خواب های بادی با کمی ارتفاع پایین تر توانسته محصولی با رنگ مشکی به مرحله تولید رساند که بدون شک نظر شما را به سوی خود جلب خواهد کرد. در ادامه و با بررسی این تخت خواب بادی همراه ما باشید.

طراحی

طراحی بخش ظاهری تخت بادی دو نفره  برای بسیاری از افراد از اهمیت خاصی برخوردار است چراکه اینتکس این محصول را برای استفاده های دائمی در منزل شما طراحی کرده است. به هر جهت در حالت کلی ظاهر تخت مناسب و زیبا می باشد که با تمامی دکوراسیون منزل ست می شود. بخش کناری دو لایه بوده و در قسمت بالای آن نیز پمپ برقی سرخود آن قرار داده شده است. قسمت بالای تخت نیز با رویه مات خود کاملا ساده و شیک می باشد. که طرح لایه ای موازی داشته تا راحتی بیشتری داشته باشد. به علاوه یک برآمدگی در قسمت بالای تخت نیز قرار داده شده که نقش بالش سرخود را ایفا می کند. در حالت کلی می توان گفت گرچه این محصولا همچون تخت بادی ۶۴۱۲۴ دارای ظاهر متفاوت و برجسته ای نیست اما طراحی آن بسیار خوب و مناسب می باشد، گرچه موارد بسیاری همچون دکوراسیون منزل و سلیقه نیز در این بخش دلیل هستند. در این محصول از تکنولوژی های جدید تولید تخت بادی اینتکس همچون دوال لاک برا والف و پمپ باد سریه نیز استفاده شده است که بیشتر به این کالا معنای واژه ۲۰۱۸ را می بخشد. 

ابعاد و وزن

طول تخت بادی دو نفره ۲۰۳ و عرض آن نیز ۱۵۲ سانتی متر می باشد. ارتفاع کلی این تخت نیز ۴۲ سانتی متر بوده و کاملا استاندارد می باشد. وزن خود تخت به تنهایی 7.2 کیلو گرم بوده که توانایی تحمل دو نفر با حداکثر وزن ۲۷۳ کیلو گرم را دارا می باشد. این تخت بادی از اینتکس دارای با ابعاد بسیار مناسبی که دارد برای استفاده دو بزرگسال به صورت همزمان کاملا مناسب بود و با توجه به ابعاد بسته بندی کوچکی که دارد می تواند در مسافرت و شرایط مختلف همراه شما باشد. لازم به ذکر است که این تخت بادی دارای ساک حمل و پمپ برقی سرخود می باشد که نیاز به حمل وسایل مختلف با وزن های بیشتر را از شخص رفع می کند. 

جنس و کیفیت بدنه

تخت بادی دو نفره ۲۰۱۸ با ارتفاع ۴۱ مواج یکی دیگر ارمحصولات بادی از نوع پلاستیک پی وی سی ضخیم می باشد. بدنه ای که مقاومت قابل قبولی را در برابر شرایط جوی مختلف اوزان بالای مصرف کننده ها خواهد داشت. همچنین این بدنه از دو نوع روکش در خود بهره مند بوده که روکش مخمل برای سطح نشیمنگاه و از روکش طرح چرم برای قسمت های کناری و زیرین استفاده شده است. روکش مخمل که علاوه بر ایجاد سطحی راحت و دلنشین می تواند در کنار مواج بودن یکی از دلایل ضد تعریق شدن این تخت خواب بادی می باشد. همچنین روکش های طرح چرمی که در سایر قسمت های بدنه استفاده نیز در برابر برخورد آب مقاوم خواهند بود. و تمیز کردن و شستشو تخت را ساده تر می کند.

روش نصب

نصب و راه اندازی این تخت بادی بسیار ساده است و در چند مرحله بسیار کوتاه صورت می پذیرد. در مرحله اول از تمیز بودن و پاک بودن محل مورد نظرتان از اشیاء تیز مطمئن شوید، سپس تخت بادی را با احتباط از بسته بندی خارج کنید. در مرحله سوم تخت را بر روی زمین و در نزدیکی پریز برق پهن کرده تا از پمپ برقی سرخود بر روی بدنه بهره ببرید. و از کنار پمپ باد دوشاخه را به برق متصل کنید. سپس کلید روشن روی پمپ را زده و کردونه روی پمپ را به سمت راست بپرخوانید در این حالت تخت شروع به باد شدن می کند ، هنکامی که تخت باد شد صدای پمپ تغییر کرده و می توانید آن را خامش کنید. پس از انجام این مراحل تخت بادی اینتکس ۲۰۱۸ آماده استفاده است و می توانید نهایت لذت را از آن ببرسید. این محصول را می توانید از فروشگاه اینتکس خریداری کنید. 

تخت بادی دو نفره 2018 با ارتفاع 42 یک تخت خواب بسیار زیبا و طبی است که در رنگ مشکی طراحی شده است تا آن دسته از مشتریانی که به دنبال تخت خواب زیبای مشکی رنگ هستند بتوانند این تخت خواب بادی خوشرنگ و براق را انتخاب و خریداری کنند . این تخت خواب بادی همانطور که در نامش ذکر شده است در سال 2018 ساخته و تولید شده است ، ولی با توجه به محبوبیت بسیار بالایی که دارد و همچنین طراحی عالی و منحصر به فردش باعث شده است تا در حال حاضر نیز یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین مدل های فروشگاه ایننتکس باشد تا بتوانید در صورت علاقه آن را خریداری کرده و استفاده کنید . این تخت خواب بادی مناسب برای استفاده دو نفره بوده و برای همین است که عرض بیشتری دارد . 

عمدتا تخت خواب های بادی به صورت یک نفره و دو نفره ساخته می شوند که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند . شما می توانید با اطمینان خاطر تخت بادی دو نفره 2018 با ارتفاع 42 را برای استفاده دو نفره خود خریداری کنید . برای اینکه این تخت کیفیت ساخت بسیار عالی دارد و می تواند وزن دو فرد بزرگسال را بدون مشکل تحمل کند . برای اطمینان از این موضوع به مشخصاتی که توسط شرکت اینتکس ارائه شده است اشاره می کنیم . با توجه به تست های صورت گرفته از این تخت خواب بادی توسط شرکت اینتکس ، تخت خواب بادی دو نفره مشکی رنگ می تواند تا 270 کیلوگرم وزن را تحمل کند . حال اگر وزن هر فرد را به صورت متوسط هشتاد کیلوگرم در نظر بگیریم ، باز هم این تخت خواب می تواند بیشتر از وزن سه فرد بزرگسال را به خوبی تحمل کند . 

بنابراین با خیالی راحت می توانید خرید های خود را انجام دهد . نکته دیگری که در رابطه با تخت خواب های بادی در هنگام خرید شما مطرح است ، این است که تخت خواب های بادی دو نفره عریض تر هستند تا برای استفاده دو نفر به صورت همزمان مناسب باشد . برای همین است که این تخت خواب بادی 152 سانتی متر عرض دارد . شرکت اینتکس تمامی تخت خواب های بادی خود را به صورت استاندارد تولید کرده است و شما می توانید به راحتی و بدون نگرانی خرید های خود را انجام دهید . البته تنوع در ارتفاع تخت خواب های بادی شرکت اینتکس متنوع بوده و انتخاب آن ها کاملا به دلخواه شماست ، اما تخت خواب بادی فوق دارای ارتفاعی 42 سانتی متری می باشد که در نام محصول نیز ذکر شده است . 

یکی از دغدغه های مشتریان در خرید تخت خواب بادی این است که آن ها به فکر آسیب دیدن تخت بادی می باشند . تخت خواب های بادی با توجه به جنسی که دارند و در بخش مشخصات نیز با توجه به ویژگی هایی که در رابطه با پی وی سی گفته شد ، متوجه شدید که این محصولات کیفیت ساخت بسیار عالی را داشته و در برابر ضربه ها و آسیب ها بسیار مقاوم هستند ، ولی نکته دیگر این است که تخت خواب های بادی می توانند تعمیر شوند . یعنی اگر بدنه آن ها سوراخ شود شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی که فروشگاه اینتکس و خود برند اینتکس در اختیار شما قرار داده است ، بدنه تخت بادی را تعمیر کنید . 

حتی شما می توانید برای آپارات تخت خواب بادی خود از نمایندگی اینتکس کمک گرفته و تخت آسیب دیده خود را به فروشگاه تهران اینتکس تحویل دهید تا با بهترین روش و به صورت تخصصی تخت خواب بادی شما تعمیر شود . این برچسب ها را می توانید به مقدار نیاز خود از فروشگاه اینتکس تهیه کنید . یک ویژگی خوب دیگر این تخت خواب بادی این است که بالش بادی سرخود دارد و شما می توانید بهتر و راحت تر از تخت استفاده نمایید . نکته دیگر رویه مواج و داشتن بدنه جیر است که باعث برتری این تخت نسبت به برخی دیگر از تخت خواب های بادی شده است .

نوعخانگی
تحمل وزن 270 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعری
 دارای بالش بادی سرخود
 لایه های داخلی فایبرتک
 دارای قابلیت مکش باد توسط پمپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...