تخت بادی سفری ماشین

tdm-9031

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی سفری ماشین

تخت بادی سفری ماشین یکی از جدید ترین تخت های بادی تولید شده می باشد که این بار برای استفاده در داخل خودرو طراحی و تولید گردیده است. از مهم ترین خصوصیات این تخت بادی می توان به بهره مندی از کیفیت فوق العاده ان اشاره کرد که ساخته شده از نوع PVC بوده و رویه ان نیز به صورت مخمل و طرح دار شکل گرفته است که در کنار مقاومت و استحکام فوق العاده این تخت خواب ، می توان به زیبایی ان هم اشاره کرد که قطعا جلوه فوق العاده ای را به بخش داخلی خودرو شما خواهد بخشید.

علاوه بر این ها این محصول به گونه ای شکل گرفته که تمام فضای صندلی عقب خودرو شما را پوشش داده و می توانید با راه اندازی این تخت به سادگی بر روی ان دراز کشیده و به استراحت بپردازید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول تحمل وزن بالای ان می باشد که قادر است تا 155 کیلو گرم وزن را هم به سادگی بر روی خود تحمل کند که این مقدار وزن برای افراد سنگین وزن هم یک مقدار قابل توجه و مناسب به شمار خواهد رفت. بهره مندی از ساک حمل هم سبب شده تا حمل و نقل این تخت بادی نیز راحت و اسان باشدکه این مورد هم از مزیت های خوب این تخت بادی به شمار می رود.

نقد و بررسی تخت بادی سفری ماشین

تخت بادی ماشین

تولید تخت های بادی هم یکی دیگر از مواردی است که به تازگی شرکت های محدودی اقدام به تولید و عرضه ان کرده اند. به همین منظور نیز شرکت اینتکس ایران تخت بادی سفری ماشین را به عنوان یک محصول جدید به مشتریان خود عرضه کرده است که با استقبال فوق العاده ای هم مواجه شد. این محصول به گونه ای تولید شده که می توانید با استفاده از ان صندلی عقب خود را به یک محیط راحت و ایده ال برای استراحت تبدیل کرده و در مواقع نیاز به سادگی بر روی ان دراز بکشید.....

نوع طراحی و ساختار محصول

اولین بحثی که ذهن مشتریان را به خود درگیر کرده است بحث چگونگی شکل گیری این محصول و نحوه قرار گیری ان در داخل خودرو می باشد که قطعا مسئله مهمی هم خواهد بود. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که ساختار این محصول ساختاری مستطیلی شکل است. این ساختار به گونه ای است که پس از راه اندازی کامل این محصول شما قادر خواهید بود تا سر تا سر بخش صندلی عقب خودرو خود این محصول را پهن کرده و از ان استفاده نمایید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که بر روی بدنه اصلی این تخت بادی شما می توانید شیار هایی را هم مشاهده کنید که با فواصل هم اندازه سر تا سر این محصول را پوشش داده اند و قطعا یک شرایط ایده ال و راحت را برای استراحت شما خلق کرده اند.

این عامل نیز خود باعث شده تا از تعریق شما در هنگام استراحت بر روی این محصول نیز کاسته شده و بتوانید با نرمی و راحتی بیشتری هم از این محصول بهره مند شوید. هم چنین قرار گیری شیار هایی در هر دو سمت بخش مرکزی این تخت خواب بادی باعث شده تا فاصله های بین صندلی نیز به بهترین شکل ممکن پر شود و مشکلی جهت نصب و قرار دادن این محصول در هر خودرویی وجود نداشته باشد. بهره مندی از کوسن های بادی مجزا هم از دیگر مواردی است که این تخت بادی به مشتریان ارائه داده است که می توانید با استفاده از ان ها نیز به راحتی از این تخت بادی بهره مند شده و خوابی راحت را تجربه نمایید. البته باید در خصوص رنگ بندی این محصول هم به این نکته اشاره کنیم که دست شما از بابت انتخاب رنگ مورد نظر باز بوده و شما قدرت انتخاب خواهید داشت.

کیفیت و جنس محصول

این تخت بادی هم همانند دیگر تخت های بادی موجود در بازار از جنس PVC شکل گرفته است که یک جنس فوقالعاده با دوام و با کیفیت خواهد بود. این جنس از ضخامت فوق العاده ای هم بهره مند است که قطعا قادر خواهید بود تا با خیال راحت از ان در هر خودرویی استفاده کرده و نگران افت کیفیت ان نباشید. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که این محصول با ارئه یک رویه ضد تعریق و ضد اب کیفیت فوق العاده ای را به مشتریان ارائه کرده است.

خودروهای قابل استفاده

شاید این سوال هم برای شما پیش امده باشد که از این تخت بادی در کدام یک از خودرو ها می توان استفاده کرد؟ پاسخ به این سوال نیز سخت نخواهد بود زیرا بهترین جواب بحث فضای موجود شما می باشد. به همین منظور باید عنوان کنیم که هر چه صندلی عقب خودرو شما فضای بزرگ تری را در اختیار داشته باشد استفاده از این محصول برای شما ایده تر خواهد بود. برای مثال شما از این محصول هم در خودروهای ایرانی نظیر سمند ، پژو ، پراید ، تیبا و دیگر خودرو های داخلی می توانید استفاده کنید و هم در خودرو های خارجی نظیر بنز ، BMW ، جک ، تویوتا و دیگر خودرو ها می توانید از این محصول بهره مند شوید اما فضای این سری از خودرو ها قطعا با هم قابل مقایسه نبوده و راحتی خودروهای خارجی خصوصا شاسی بلند بسیار بیشتر خواهد بود.

جمع بندی

تخت بادی سفری ماشین یکی از محصولات جدید و خلاقانه ای است که قطعا برای استراحت در داخل خودرو یک محصول بی نظیر به شمار رفته و با قیمت فوق العاده ای که دارد پیشنهاد می کنیم ان را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران هم اکنون خریداری نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 155 کیلو گرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ندارد
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه های بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...