تخت بادی چند کاره با رویه لوزی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی چند کاره با رویه لوزی از سری محصولات سال 2017 شرکت آمریکایی کلمن می باشد که با ویژگی های منحصر به فردی که دارد و طبق پیش بینی کارشناسان یکی از محبوب ترین و بهترین کالا های سال 2017 میلادی و سال های پس از آن خواهد بود. بخش کناری و زیرین این تخت به ترتیب از وینیل یک لایه و دو لایه ساخته شده است که در برابر پوسیدگی طولانی مدت مقاومت بسیار خوبی دارد، به علاوه  انعطاف این ماده بسیار خوب بوده و در برابر فشار استاندارد اعلام شده از سوی شرکت سازنده یعنی 273 کیلوگرم تحمل کافی را دارد. بخش رویه این تخت بادی نیز از رویه جیر با الگوی متفاوتی ساخته شده است این رویه دارای طرح لوزی می باشد و حسی مشابه تشک های خوشخواب فنری را به شما منتقل خواهد کرد. این رویه فوق العاده نرم و راحت است و با توجه به ساختار بسیار خوبی که دارد در دسته کالا های ضد تعریق بازار به حساب می آید.

وعخانگی، مسافرتی
تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 198 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 جنس رویه مخملی با طرح لوزی
 جنس بخش کناری وینیل 
 جنس کف وینیل دولایه
 پمپ بله
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حملبله
سایر ویژگی هاوالف دابل لاک
ساختار سه لایه
دارای سطح مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

نقد و بررسی تخت بادی چند کاره با رویه لوزی

کلمن به عنوان یکی از قدرتمند ترین تولید کنندگان محصولات بادی تا کنون توانسته تخت های بادی با کیفیتی را تولید کننده که به چند صورت قابل استفاده هستند و در اصطلاح به آنها چند کاره گفته می شود. البته منظور از چند کاره در این حالت استفاده از آن به عنوان کاناپه و یا ... نیست بلکه استفاده از آن در شرایط مختلف و با استفاده از پمپ باد دستی یا برقی متصل به بدنه است که باعث شده است تخت خواب را بتوان به سادگی نصب کرده و استفاده کرد. در این قسمت قصد داریم با با بررسی این تخت خواب بادی جزئیات بیشتری از آن را نمایان کنیم. با ما همراه باشید. 

طرحی

مهم ترین مشخصه تخت بادی چند کاره با رویه لوزی طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی آن است که باعث شده است جلوه بهتری داشته باشد. رویه این تخت بادی اشکال لوزی شکلی داشته که با فرم و ساختار بدن مطابقت کامل داشته و باعث می شود راحتی بیشتری حین استفاده از آن داشته باشید. این رویه فوق العاده نرم و مخملی بوده و حس بسیار خوبی را به شما منتقل می کند. از سایر مشخصات این تخت خواب بادی می توان به بخش کناری سه طبقه آن اشاره کرد که با وکیوم کردن هوا از زیر تخت باعث ثبات و پایداری بیشتری می شود. در قسمت پایینی دیواره ها دو بخش مختلف دیده می شود. بخش سمت چپ مربوط به دریچه تخلیه یا والف تخت است که از نوع دابل لاک بوده و از خروج نا خواسته هوا در آن جلوگیری می کند. کنار والف، یک پمپ باد برقی قرمز رنگ تعبیه شده که دو کاره بوده و می توان تخت را در مدت زمان کمتر از 4 دقیقه باد کرده و یا باد آن را به صورت خودکار خالی کند. 

ابعاد و وزن

تخت خواب بادی اینتکس دارای 198سانتی متر طول ، 152 سانتی متر عرض و 51 سانتی متر ارتفاع می باشد که با توجه به این ابعاد ، میتوان از آن در هر اتاق و مکان خاصی استفاده نمود و لذت برد . استفاده دو نفر از این تخت به راحتی صورت می پذیرد و مشکلی پیش نخواهد آمد . همچنین تحمل وزن 273 کیلوگرمی این تخت نیز از ویژگی های این محصول محسوب می شود که البته می توان با خالی کردن کمی از باد آن ، تحمل وزن را کمی بیشتر کرد و از آن استفاده نمود . اکثر تخت های دو نفره کلمن و شرکت های دیگر ومعروفی همچون اینتکس ایران دارای ابعادی در همین محدوده می باشند و فضای کافی را برای استراحت دو نفر به صورت همزمان فراهم می کند.. 

جنس و کیفیت بدنه

جنس بدنه تخت بادی همواره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و کلمن نیز از این موضوع به خوبی آگاهی دارد از این رو همواره تخت خواب های بادی با کیفیت را تولید و روانه بازار می کند. بدنه این محصول از وینیل ضخیم با دو نوع روکش براق و مخملی ساخته شده است. این بدنه قدرت بالایی در تحمل وزن و یا فشار های عادی و همچنین شرایط جوی مختلف داشته که قسمت های کناری و زیرین آن را روکش براق تشکیل می دهد تا در زمان های مختلف برای تمیز کردن و شستشو مشکلی نداشته باشید. این قسمت های بدنه می توانند به راحتی در برابر آب مقاومت خوبی داشته باشند. اما از روکش مخمل نیز برای سطح رویه لوزی شکل آن استفاده شده است. روکش مخملی این محصول به دلیل سفتی این قسمت قابلیت استفاده برای بیماران را نیز در بر داشته است. 

روش نصب

راه اندازی این محصول به لطف وجود پمپ باد برقی سرخود بسیار ساده و آسان است و در مدت زمان بسیار کوتاهی می توان آن را راه اندازی و استفاده نمود. در ابتدا محل مناسبی که عاری از هر گونه شئ تیز باشد را بیابید، ابتدا تخت را از بسته بندی یا ساک حمل خود خارج کرده و بر روی این قسمت پهن کنید تا تمامی محفظه های آن در معرض جرین باد قرار گیرند. در ادامه از دریچه کناری پمپ باد برقی قرمز رنگ محصول سیم برق آن را خارج کرده و دوشاخه موجود را به پریز متصل کنید. در ادامه با چرخواندن کلید پمپ به سمت راست می توانید تخت را باد کنید، این کلید در حالت میانی غیر فعال و در صورت قرار گیری در سمت چپ باد تخت را تخلیه می کند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...