تخت بادی چند کاره دو نفره کامفورت

intex 67719

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,100,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی چند کاره دو نفره کامفورت ساخت شرکت اینتکس می باشد که در ساخت آن از دو رنگ آبی و کرم استفاده شده و هم چنین با طراحی زیبا و شیکی ک دارد توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این تخت بادی طبی و ضد تعریق بوده،جنس آن ساخته شده از پی وی سی و دارای روکش مخملی می باشد. تخت بادی دو نفره دارای برآمدگی روی تخت جهت استفاده به عنوان بالش بادی،بهترین قیمت و کیفیت تخت بادی را به خود اختصاص داده است. سطح تخت موج دار جهت راحت تر بودن در هنگام استفاده از تخت و هم چنین طرح خوشخواب بودن را داراست. این محصول دارای وزن مناسبی بوده و به راحتی قابل حمل می باشد. علاوه بر این نداشتن پمپ باد برقی مجزا سبب شده تا در سبک شدن وزن این تخت بادی تأثیر داشته باشد.

نوعخانگی
تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 208 سانتی متر
عرض 162 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
نوع پمپ ندارد
ساک حمل
سایر ویژگی هاارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای سطح مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

تخت بادی ابزاری است که سالهاست توسط مشتریان ایرانی و خارجی خریداری شده است و مردم از سراسر دنیا استفاده های مقطعی و دائمی می کنند و می توان به جرئت ادعا کرد که بیش از 90 درصد مشتریان و خریداران تخت خواب های بادی از آن رضایت کامل دارند، تخت های بادی تنها جنبه استفاده به عنوان ابزاری برای استراحت در مسافرت را ندارند، برخی از این محصول قابل جایگزینی با تخت خواب های سنتی هستند، برخی از آنها نیز طبی می باشند و بیمارانی که مشکل فیزیکی دارند نیز می توانند از آن استفاده کنند. پس بهتر است دید خود را از تخت بادی به کلی تغییر داده و با نگاه مثبت تری به آن بنگرید. در این بخش قصد داریم تا توضیحات کامل یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین محصولات اینتکس در دسته تخت خواب های بادی با کد 67719 را بررسی کنیم که سالهاست که تولید می شود و رضایت عده کثیری از مشتریان را به همراه داشته است. با ما همراه باشید. 

طراحی

ظاهر این کالا به دلیل ترکیب رنگی زیبایی که دارد بسیار زیباست و در نگاه اول شما را مجذوب خود می کند، رویه آن آبی رنگ بوده و حالت مواج لوزی شکلی دارد که در کنار زیبایی باعث افزایش راحتی آن نیز شده است، قسمت بالایی دارای یک برآمدگی صاف و بدون طرح می باشد که از نظر اینتکس می تواند جایگزین بالش شما شود و این تخت را به محصولی با بالش سرخود تبدیل می کند اما در حقیقت راحتی این بالش برای استفاده های طولانی مناسب نبوده و تنها برای مصارف مقطعی خوب است، اما این نکته را در نظر داشته باشید که سطح و ارتفاع آن استاندارد بوده و نقش یک بالش طبی را برایتان ایفا می کند. بخش های کناری از طراحی دو تکه بهره می برند. این طراحی یک عیب بزرگ به همراه دارد و آن هم این است که این تخت بادی با خوابیدن یک یا دو شخص بر روی آن با وکیوم باد زیرین مواجه نشده و جای آن ثابت نمی شود که خود باعث می شود تخت بادی 67719 از ثبات کافی در زمان استفاده برخوردار نباشد. قسمت پایینی این دیواره میزبان والف دابل لاک تخت بادی می باشد، این والف از خروج نا خواسته هوا در زمان باز بودن دریچه جلوگیری می کند اما نباید فراموش کنیم که اینتکس می توانست با قرار دادن پمپ باد برقی راه اندازی آن را ساده تر کند. اما نکته مثبت در مورد آن این است که وزن تخت به شکل قابل توجهی با قرار ندادن پمپ بر روی بدنه کاهش یافته است. 

ابعاد و وزن

تخت خواب های بادی دو نفره معمولا ابعاد و اندازه استانداردی دارند، برخی به دنبال تخت خواب های بزرگ تر از حد استاندارد و برخی دیگر نیز به دنبال تخت خواب های بادی دو نفره کوچک هستند که به عنوان تخت بادی یک نفره از آن استفاده کنند. تخت 67719 یک محصول با ابعاد کمی بزرگ تر از تخت خواب های مسافرتی می باشد و عموم محصولات این دسته از این تخت خواب کوچکتر هستند که از نگاه برخی مزیت و برخی یک عیب به حساب می آید. طول تخت برابر با 208 و عرض آن نیز 162 سانتی متر بوده  که برای استفاده همزمان دو نفره شرایط ایده آلی را ایجاد می کند. در کنار این ابعاد مناسب ارتفاع تخت مشابه اکثر تخت خواب های بادی بازار است و البته این میزان کاملا کافی می باشد. در کنار این مشخصات وزن محصول بسیار کم بوده و با توجه به بسته بندی کوچکی که دارد و نبودن پمپ برقی سرخود دلیل اصلی آن است می توان تخت را به سادگی توسط ساک حمل موجود در بسته بندی حمل کرد. 

جنس و کیفیت بدنه

برای استفاده از یک تخت بادی ابتدا باید روش استفاده از آن را بدانیم، با کمی مراقبت و اهمیت دادن به تخت این محصول هیچگاه صدمه ای نمیبیند، همین توضیحات دال برکیفیت خوب آن می باشد. قسمت های کناری از PVC و بخش زیرین تخت خواب نیز از نوع دو لایه پی وی سی ساخته شده است که در اغلب کالا ها به کار برده می شود، این ماده در برابر فشار مقاومت خوبی داشته و در عین حال نیز انعطاف مناسبی دارد. رویه تخت به منظور ضد تعریق شدن از لایه جیر اضافه ای برخوردار می باشد تا حسی مشابه تخت خواب های سنتی را به شما منتقل کند. در حالت کلی می توان این ادعا را داشت که در صورت استفاده صحیح از این تخت بادی بیش از یک دهه بدون مشل همراه شما خواهد بود.

روش نصب

برای راه اندازی این تخت بادی سه نکته را باید در نظر داشته باشید، در ابتدا محلی کاملا مسطح را برای قرار گیری ان انتخاب کنید، در ادامه این محل را با استفاده از جارو یا طی تمیز کنید تا عاری از هر گونه شئ تیز شود. سومین نکته داشتن پمپ باد برقی است، باد کردن تخت توسط پمپ باد دستی نیز میسر بوده اما بدون شک دشواری بسیاری به همراه دارد. برای راه اندازی تخت ابتدا آن از بسته بندی خارج کرده و بر روی سطح مورد نظر پهن کنید، در ادامه با استفاده از پمپ باد دستی و دریچه تخلیه متوسط موجود در بسته پمپ باد تخت را باد کنید، در نظر داشته باشید که سطح آن بیش از حد سفت نشود. در صورت باد شدن بیش از حد این تخت بادی ممکن است بدنه آن به صورت جدی صدمه ببیند که البته در هر شرایطی قابل تعمیر است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...