تخت بادی چند کاره فوم دار

Coleman 2000025036

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی چند کاره فوم دار محصولی جدید از شرکت پر آوازه کلمن می باشد که در تولید محصولات بادی تجربه و سوابق بسیار خوبی دارد. تخت بادی چند کاره فوم دار دارای دیواره های ساخته شده از جنس وینیل می باشد که باعث شده تا در اثر ضربه و فشار مقاومت این تخت بادی فوق العاده خوب باشد. رویه آن علاوه بر لایه وینیل روکش فوم نیز دارد که باعث می شود بتوان برای مدت زمان طولانی از آن استفاده نمود. این روکش با زیپ های کناری آن قابلیت جدا شدن دارد، لازم به ذکر است که این لایه ها در مقایسه با رویه جیر مخملی متصل شده به لایه وینیل کاملا برتر بوده و حسی مشابه سایر تخت های بادی را به شما منتقل می کند که باعث می شود رضایت مشتریان بیشتری را به سوی خود جلب کند. این محصول می تواند گزینه مناسبی برای جایگزینی تخت های بادی باشد. این محصول دارای پمپ باد برقی سرخود می باشد که می تواند در مدت زمان کمتر از 3 دقیقه تخت را برایتان باد کرده و آماده استفاده کند. علاوه بر این یک دریچه جداگانه برای باد کردن توسط پمپ باد دستی نیز وجود دارد که می توانید برای سفت تر کردن سطح تخت بادی از آن استفاده کنید.

نوعخانگی
تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 198 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 48 سانتی متر
 جنس رویه وینیل با روکش فومی
 جنس بخش کناری وینیل 
 جنس کف وینیل دولایه
 پمپ بله
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حملبله
سایر ویژگی هاوالف دو قفله
ساختار و ارگونومی سه لایه
دارای سطح مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

نقد و بررسی تخت بادی چند کاره فوم دار

تخت های بادی با توجه به ساختار و ظاهری که دارند در هر دسته می توانند نظر مشتریان را به سوی خود جلب کنند. هر کدام از تخت های بادی مشخصه ای فوق العاده دارند، برخی ظاهر فریبنده و برخی کیفیت بالایی دارند، برخی نیز راحتی فوق العاده ای دارند که باعث می شود این تخت خواب از تمامی محصولات متمایز شود. تخت بادی چند کاره فوم دار نیز محصولی از کلمن بوده که تمرکز خود را بر روی راحتی و کاربردی بودن تخت گذاشته است تا در عین کیفیت بالا بتواند نظر مشتریان را به سوی خود جلب کند. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی را در قالب نقد و بررسی به شما عزیزان ارائه کنیم. با ما همراه باشید. 

طراحی و ارگونومی ساخت

این تخت بادی همانند اغلب تخت خواب های بازار مستطیلی بوده و انحنا خاصی در قسمت های مختلف بدنه آن داده نمی شود تنها لبه های بادی  آن قوس دار بوده و در قسمت های پایینی و بالایی رویه آن نیز به صورت یک دست صاف می باشد. این کالا به دلیل داشتن پایه های نگهدارنده وینیل در داخل بدنه سبب می شود تا در هنگام استراحت بر روی آن به مقدار بسیارر کمی پایین رود ولی می توان آن را توسط پمپ باد دستی پر باد تر کرده تا سطح سفتی را همانند تخت های طبی داشته باشد. سطح رویه این کالا قابلیت هایی همچون ضد تعریق و طبی بودن را برای مصرف کننده به همراه دارد. همچنین در دیواره قسمت پایینی نیز دو دریچه برای باد کردن آن توسط پمپ باد برقی و دریچه تخلیه هوا قرار داده شده است. 

جنس بدنه

جنس بدنه که یکی از مهمترین ویژگی های هر تخت بادی به حساب می آید. بدنه ای که ساخته شده از جنس  وینیل ضخیم با دو نوع روکش براق و مخملی می باشد. این بدنه قدرت بالایی در تحمل وزن و یا فشار های عادی و همچنین شرایط جوی مختلف داشته که قسمت های کناری و زیرین آن را روکش براق تشکیل می دهد. این قسمت های بدنه می توانند به راحتی در برابر آب مقاومت خوبی داشته باشند. اما از روکش مخمل نیز برای نشیمنگاه ساده و فومی آن استفاده شده است. روکش مخملی که قسمت زیر آن را لایه ضخیمی از فوم تشکیل داده و به دلیل سفتی این قسمت قابلیت استفاده برای بیماران را نیز در بر داشته است. نشیمنگاهی بسیار راحت که هنگام خواب و یا نشستن بر روی آن راحتی بسیار خوبی را به شخص منتقل می کند.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این تخت خواب بادی برابر با طول: 198 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 48 سانتی متر می باشد که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده دو نفر به صورت همزمان است. ابعاد ذکر شده از سوی سازنده قسمت های کناری و بخش های غیر قابل استفاده را نیز در بر می گیرد که خود باعث می شود با فضای کوچکتر و کمتری را در حین استفاده از آن مواجه باشیم . طبق این ابعاد تحمل وزن این محصول برابر 273 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی استاندارد و بسیار مناسب و استاندارد برای یک تخت دو نفره محسوب می شود. 

روش نصب

برای راه اندازی این تخت خواب بادی ابتدا آن را از بسته بندی خود خارج کرده و سپس بر روی سطحی صاف و بدون هیچ شئ تیزی پهن نمود. این کالا به دلیل اینکه پمپ برقی سرخود داشته به راحتی و در مدت زمان کمی راه اندازی می شود. از این رو باید این پمپ را به برق شهری وصل کرده و کلید آن را روشن کرد. در این حالت و در مدت زمان حدودی کمتر از 4 دقیقه تخت به صورت خودکار باد شده و آماده استفاده می شود. تنها پس از تغییر صدای پمپ می بایست آن را خاموش کنید. برای جمع کردن آن نیز می توان از طریق همین پمپ با قابلیت مکش خود استفاده کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...