تخت بادی کودک اینتکس

intex 66810

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی کودک اینتکس

تخت بادی کودک اینتکس، یکی از بهترین و مناسب ترین تخت های بادی برای کودکان و همچنین نوجوانان بوده که از جنس PVC با روکش مخمل طراحی شده است. این محصول به صورت دو تکه بوده و از یک تشک بادی مجزا در داخل خود بهره مند است که می توان در هر زمانی آن را به صورت جداگانه استفاده کرد. این کالا به دلیل داشتن وزن سبک به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد.

تخت بادی کودک توضيحات محصول تخت بادی کودک  بسیار لوکس با طراحی جدید و زیبا دارای پمپ پر توان (قابليت پر و خالی شدن در 2.5 دقیقه) پوشش لطیف مخملی ضد آب سرتاسر بدنه ساختار داخلی مشبک و امکان جریان داخلی هوا برای پایداری بیشتر و خواب راحت تر ، (تشک  بادی جدا شونده) دارای کيف برزنتی مخصوص حمل و نگهداری. این تخت بادی دو تکه می باشد یعنی به دو قسمت تخت ( تکه پشتی) و تشک تقسیم می شود. با خارج کردن تشک از تخت شما با محصولی جدید رو برو هستید که می تواند در مسافرت های خسته کننده همراه کودکتان باشد و جهت رفع خستگی او مورد استفاده قرار گیرد. ویژگی های منحصر به فرد دیگر در مورد این تخت بادی سبکی، زیبایی و ابعاد مناسب است . برای خرید تخت خواب بادی کودک می توانید با شماره تلفن های مرکز فروش تماس بگیرید.

اگر قصد تهیه یک تخت خواب بادی کودکانه مرغوب را دارید این تخت بادی دارای لبه بلندی است که از افتادن کودک در هنگام خواب به پایین جلوگیری میکند و همچنین بسیار نرم و راحت میباشد و بچه ها روی آن خوابی راحت و آرام بخش را تجربه خواهند کرد از سوی دیگر این محصول را میتوانید همیشه و در همه جا با خود ببرید و در کمتر از ۲ دقیقه آنرا باد کرده و در اختیار کودکتان قرار دهید قیمت این محصول در مقایسه با سایر تخت های کودک بسیار ارزان تر و مناسب تر و از مزایای آن میتوان به سبکی و قابل حمل و هزینه ارزان آن اشاره کرد که بهترین انتخاب برای آنها میتواند باشد.

نقد و بررسی تخت بادی کودک اینتکس

تخت بادی کودک

تخت خواب بادی کودک یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین تخت خواب های بادی کودکان و خردسالان بوده که توسط شرکت اینتکس ایران تولید و عرضه شده است. این تخت بادی دارای ساختار و طراحی متفاوتی بوده که باعث شده تا مصرف کنندگان آن احساس بسیار راحتی در زمان استراحت های طولانی مدت و یا خواب داشته باشند. این محصول نسبت به بسیاری از دیگر تخت های بادی کودک کیفیت ساخت مناسبی داشته و از ویژگی هایی همچون داشتن تشک بادی مجزا بهره مند است. در ادامه برای اشنایی بیشتر با این تخت بادی کودک به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت تخت

تخت خواب بادی کودک اینتکس دو تکه بوده به گونه ای که تشک داخل آن جدا می شود . رنگ آن کرم می باشد . مانند دیگر تخت خوابهای بادی مستطیلی بوده و دارای یک لبه ی نگه دارنده و محافظت کننده برای کودک است . لبه های این تخت خواب کاملا مناسب است برای زمانی که کودکتان را برای مدتی تنها می گذارید . ارتفاع تا لبه ی آن ۲۶ سانتی متر است که به به دو تکه متصل به هم ۱۳ سانتی متری تبدیل گشته و دارای دریچه های هوای مجزا می باشد . تشک این تخت خواب بادی به صورت دایره های کم حجم به گونه ای که برای کودک کاملا مناسب است همچنین کاملا ضد تعریق می باشد و برای کودک از نظر سرد و گرم  شدن هوای پشت کمر کودک کاملا تایید شده است .

 جنس بدنه تخت

جنس بدنه این تخت خواب بادی از دو نوع پی وی سی دو لابه با رویه مخملی و طرح چرم می باشد که قابلیت ضد تعرق بودن را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد . همچنین پی وی سی این محصول به گونه ای بوده که در فشار های عادی کاملا مقاوم است.  همچنین جنس زیرین این محصول از پی وی سی طرح چرم می باشد تا قابلیت استفاده روی آب را فراهم کند. یکی از ویژگی های بسیار مناسب این نوع جنس بدنه داشتن انعطاف بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر بوده تا حمل و جا به جایی این محصول را آسوده تر کند. 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این محصول ( طول : ۱۶۸ سانتی متر و عرض : ۱۰۷ سانتی متر و ارتفاع : ۲۶ سانتی متر ) می باشد و طبق این ابعاد تحمل وزنی معادل با ۱۱۶ کیلوگرم را دارا می باشد . ابعاد این تخت بادی بسیار نرمال به گونه ای که بسیار کم حجم و فضای محدودی را اشغال میکند و بسیار مناسب است برای افرادی که فضای محدودی در اتاق منزلشان دارند. در واقع این ابعاد ، ابعاد راه اندازی شده این تخت بادی کودک بوده که در صورت تخلیه باد و جمع کردن بدنه این ابعاد نیز بسیار کوچکتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری جای بگیرد. وزن بسته بندی آن نیز با توجه به داشتن پمپ باد دستی مجزا به 3 کیلوگرم رسیده که با توجه به داشتن ساک حمل مخصوص این مقدار وزن در زمان حمل کمتر احساس خواهد شد.

 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این تخت بادی کودک کافیست با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ همراه را به دریچه باد وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این تخت را باید تا زمانی ادامه دهید که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. برای تخلیه باد این تخت می توان به دو صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد دارند عمل کرد. دقت داشته باشید که بیش از حد به این محصول باد زده نشود زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی وارد خواهد شد بنابراین استاندارد باد زدن به این نوع محصولات می تواند در سلامتی آنها بسیار موثر باشد. همچنین می بایست برای مراقبت های بیشتر از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی بدنه خودداری نمود.

جمع بندی

تخت بادی کودک اینتکس یکی از بهترین و مناسب ترین تخت خواب های بادی برای استفاده در منزل و حتی مسافرت ها بوده که از ساختار و کیفیت بدنه خوبی برخوردار است. این محصول دارای تشک بادی مجزا بوده و به دلیل داشتن روکش تمام جیر محلی نرم و راحت را برای خواب ایجاد کرده است. این تخت بادی دارای پمپ باد دستی و ساک حمل بوده تا از نظر لوازم جانبی کمبودی نداشته باشد. این کالا دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

 نوعخانگی
تحمل وزن116 کیلو گرم
 طول 168 سانتی متر
عرض 107 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناریمخمل
 جنس کفمخمل دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی هادارای تشک بادی مجزا
دارای سطح موج دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...