تخت بادی یک نفره بالش دار اینتکس

intex 64132

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره بالش دار اینتکس

تخت بادی یک نفره بالش دار اینتکس یکی از جدید ترین تخت خواب های بادی با رنگ و طراحی متفاوت بوده که راهی بازار محصولات بادی شده است. این محصول در دو مدل یک نفره و دو نفره تولید شده که هر دو ساخته شده از جنس PVC با دو نوع روکش جیر و طرح چرم می باشند. از روکش جیر برای سطح رویه و از روکش طرح چرم برای قسمت های کف و دیواره ها استفاده شده تا موجب افزایش استحکام بدنه شود. این بدنه دارای انعطاف بالایی بوده تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را فراهم سازد.

به علاوه اینکه یک ساک حمل نیز برای آن در نظر گرفته شده تا حمل این محصول را بیش از پیش آسوده تر کند. این تخت بادی نیز در قسمت فوقانی خود یک بالش بادی سرخود داشته و به دلیل داشتن پمپ باد برقی سرخود امکان راه اندازی در کمترین زمان را خواهد داشت. این پمپ باد قابلیت مکش باد را با همان قدرت پمپاژ داشته و از یک دریچه باد Dual Lock برای راه اندازی توسط پمپ های باد دستی بهره مند خواهد بود. این کالا توسط فروشگاه اینتکس ایران با بهترین قیمت به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نقد و بررسی تخت بادی یک نفره بالش دار اینتکس

تخت خواب بادی یک نفره بالش دار اینتکس همواره توانایی رقابل با بهترین محصولات بازار را داشته و می تواند نظر شما را در استفاده طولانی مدت جلب کند. این محصول با ساختار بسیار خوب و سنتی محصولات اینتکس قیمت بسیار پایینی داشته و می تواند یکی از گزینه های مناسب برای استفاده طولانی مدت باشد. تخت بادی بالش دار دارای پمپ باد برقی سرخود برای نصب و راه اندازی ساده می باشد و به علاوه در قسمت بالایی این تخت بادی یک بر آمدگی وجود دارد که نقش بالشت سرخود این تخت خواب را ایفا می کند. از این رو می توان آن را در شرایط مختلف بدون نیاز به لوازم اضافه خریداری کرد. در ادامه و با توضیحات این محصول از شرکت اینتکس همراه ما باشید. 

طراحی

ساختار ظاهری این محصول ما را به یاد تخت خواب ۷۳۲ اینتکس می اندازد که علاوه بر زیبایی دارای حالت مستطیلی دارای بخش های مختلفی بر روی بدنه نیز می باشد که هر کدام کارایی خاص خود را دارند. بخش رویه آن سطح گودی دارد که حاصل لبه های بلند و بالشت سر خود تخت می باشد و همانطور که در ابتدا به آن اشاره کردیم باعث جلوگیری از حمل لوازم اضافه می شود. بخش دیواره های این محصول دارای رنگ تیره می باشد و بر خلاف رویه طوسی رنگ آن کمتر دچار کثیفی می شود. بر روی این دیواره ها علاوه بر لوگو اینتکس و توضیحات در قسمت دیواره طولی، پمپ باد در دیواره عرضی قرار دارد که تخت خواب را در در زمان بسیار کوتاهی باد کرده و آماده استفاده می کند. 

ابعاد و وزن

تخت بادی یک نفره بالش دار، دارای طول: ۱۹۱ سانتی متر، عرض: ۹۹ سانتی متر و ارتفاع ۴۲ سانتی متری است. این ابعاد در واقع ابعاد حالت راه اندازی شده این محصول بوده و فضای بیرون به بیرون آن را را شامل می شود. البته زمانی که این تخت را جمع کنید این ابعاد نیز بسیار کوچکتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری جای بگیرد. تحمل وزن این محصول از اینتکس با توجه به مقدار ابعاد و جنس بدنه خود به ۱۴۰ کیلوگرم رسیده که مقداری استاندارد و قابل قبول برای این کالا محسوب می شود. همچنین وزن بسته بندی آن نیز با احتساب پمپ برقی سرخود تنها ۵.۷ کیلوگرم می باشد.

جنس و کیفیت بدنه

جنس بدنه تخت بادی بالش دار از نوع پی وی سی با ضخامت استاندارد بوده که دو رنوع روکش نیز برای ساختار آن استفاده شده است. روکش مخمل برای رویه که علاوه بر ایجاد سطحی راحت برای خواب و یا نشستن از تعریق نیز جلوگیری کرده و روکش طرح چرم نیز برای قسمت های کناری و زیرین و برای مقاومت در برابر برخورد آب به کار رفته است. این بدنه می تواند در برابر شرایط محیطی مختلف مقاومت خوبی را از خود نشان دهد. از همین رو می توان در فضای باز نیز از آن استفاده کرد. از دیگر ویژگی های جنس بدنه این محصول می توان به قابلیت شستشو بودن آن اشاره کرد.

روش نصب

بهترین و ساده ترین راه برای راه اندازی این تخت بادی پهن کردن آن بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز بوده که در نهایت باید توسط یک پمپ باد دستی و یا برای زود باد شدن از پمپ برقی برای راه اندزای بدنه استفاده کرد. با توجه به اندازه دریچه باد این تخت بادی باید نازل پمپ باد متناسب با این دریچه را به آن وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کرد. در هنگام باد زدن باید توجه کرد که بدنه را به اندازه ای باد نکنیم که حالت سفت به خود بگیرد زیرا به درز های آن آسیب خواهد رساند. برای جمع کردن نیز می توان از طریق پمپ های بادی که قابلیت مکش باد دارند این کار را انجام داد.

نوعخانگی
تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعری
 دارای بالش بادی سرخود
 لایه های داخلی فایبرتک
 دارای قابلیت مکش باد توسط پمپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...