تخت بادی یک نفره طبی بالش دار

bestway 67453

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره طبی بالش دار

تخت بادی یک نفره طبی بالش دار بست وی از دیگر تخت های بادی یک نفره مخصوص بزرگسالان بوده که در رنگ تمام مشکی طراحی شده است. تخت خوابی با طراحی بسیار مناسب و ارگونومی استفاده راحت که می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای به کار بردن در اتاق های خواب و نشیمن باشد. همچنین این کالا نیز همانند مدل سفید رنگ خود ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل و طرح چرم بوده و از نشیمنگاهی مواج با رویه کامفورت برخوردار است. قابلیت هایی که این نشیمنگاه داشته طبی و ضد تعریق بودن آن است.

در واقع این قابلیت ها از بهترین ویژگی های این تشک محسوب می شود. اما در قسمت فوقانی این کالا ما شاهد یک بالش بادی سرخود نیز می باشیم. علاوه بر این یک پمپ باد برقی سرخود نیز در این محصول تعبیه شده است. این تخت بادی به دلیل داشتن قابلیت درمانی می تواند برای بیماران مختلف از جمله بیماران عضلانی و استخوانی استفاده نمود.

نقد و بررسی تخت بادی یک نفره طبی بالش دار

تخت بادی یک نفره طبی بالش دار

تخت بادی یک نفره طبی بالش دار یکی از بهترین و شیک ترین تخت خواب های بادی مخصوص شرکت بست وی بوده که از کیفیت بسیار بالایی بهره می برد. این کالا در میان بهترین تخت های بادی طبی و ضد تعریق بست وی قرار گرفته که از بدنه ای مقاوم و راحت نیز بهره مند است. این کالا بیشتر برای استفاده در اتاق های خواب و نشیمن طراحی و تولید شده که برای هر سنینی مورد استفاده خواهد بود. اما در ادامه همراه ما باشید تا برای آشنایی بیشتر به بررسی دقیق تر این محصول بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

تخت بادی یک نفره طبی از طراحی کلی مستطیلی شکل بهره برده که دیواره آن حالت گرد را دارد. لبه دیواره قسمت پایین تخت نیز سبب می شود تا استحکام لازم را بر روی زمین ایجاد کند. البته در صورتی که بر روی کاشی ها استفاده شود. اما قسمت رویه و سطح نشیمنگاه آن به صورت مواج با رویه کامفورت بوده که سبب می شود تا علاوه بر داشتن قابلیت طبی در برابر تعریق بالا نیز جلوگیری لازم را داشته باشد.

این امر به دلیل رد و بدل شدن هوا هنگام خوابیدن بر روی آن خواهد بود. در قسمت فوقانی نشیمنگاه نیز یک بالش بادی تعبیه شده که هنگام باد نمودن بدنه به شکل خودکار راه اندازی خواهد شد. این بالش بادی می تواند تاثیر بسیار زیادی در راحتی استفاده از این کالای طبی و درمانی داشته باشد. از همین رو مصرف آن علاوه بر افراد عادی برای بیماران عضلانی و استخوانی نیز مفید خواهد بود. طراحی پایه های نگهدارنده داخلی بدنه نیز به شکل موازی بوده تا در برابر فشار های ناشی از اوزان بالا به خوبی مقاومت کند.

جنس بدنه

جنس بدنه که از مهمترین عوامل خرید و استفاده هر گونه تخت خواب بادی محسوب شده نیز در این کالا از نوع بسیار با کیفیتی می باشد. تختی که ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با ضخامت بالا بوده که سبب می شود تا این کالا را در برابر هر گونه شرایط جوی مقاوم سازد. اما از دو نوع روکش مخمل و طرح چرم برای رویه این تخت بادی استفاده شده که قسمت های کناری و زیرین را روکش طرح چرم و تنها قسمت نشیمنگاه را نیز روکش مخمل تشکیل می دهد. روکش مخمل خود علاوه بر ایجاد سطحی بسیار راحت و لذت بخش برای خواب و یا دراز کشیدن سبب می شود تا در امر جلوگیری از تعریق افراد کصرف کننده هم تاثیر گذار باشد. قسمت های کناری و زیرین نیز در برخورد آب مقاوم خواهند بود.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد و تحمل وزن در نظر گرفته شده برای این تخت خواب بادی طبی شرکت بست وی در حدی بوده که می تواند برای هر سنینی بخصوص افراد با وزن بالا نیز با خیالی آسوده استفاده شود. ابعادی معادل (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 97 سانتی متر ، ارتفاع: 38 سانتی متر) که شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا رویه نشیمنگاه می باشد. این ابعاد برای استفاده یک نفر بسیار مناسب بوده و هنگام راه اندازی جایگیری کمی را خواهد داشت. طبق این ابعاد تحمل وزن این محصول برابر 227 کیلوگرم بوده که یک تحمل وزن بالا برای تختی یک نفره محسوب می شود.

نحوه راه اندازی تخت بادی

برای راه اندازی این تخت خواب راهی آسوده را در پیش خواهید داشت. تنها کافیست آن را از بسته بندی خود خارج کرده و سپس بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. یکی از ویژگی های بسیار خوب این کالا داشتن پمپ باد برقی متصل به بدنه می باشد. پمپ بادی که توسط برق شهری کار کرده و در مدت زمان کمی این محصول را راه اندازی می کند. تنها کافیست آن را به برق متصل کرده و اهرم گرد آن را به سمت راست بچرخانید تا شروع به باد زدن کند.

گفتنی است که این پمپ تخت را تا حدی باد می کند که شکل کامل را به خود بگیرد که در آن زمان صدای پمپ تغییر کرده و به نشانه متوقف شدن عمل باد زدن خواهد بود. البته می توان کمی برای سفت تر شدن بدنه از پمپ های دستی نیز استفاده کرد. اما برای جمع نمودن تخت خواب نیز کافیست همان اهرم گرد را به سمت مخالف یعنی چپ چرخانده تا عمل مکش باد را انجام دهد.

شیوه مراقبت و نگهداری

در کل راه های مراقبت از انواع محصولات بادی بخصوص تخت های بادی بسیار آسوده بوده و با کمی دقت می توان از آنها تا چند سال به صورت مداوم استفاده نمود. بهترین راه مراقبت از این تخت نیز دور نمودن هر گونه اشیای تیز از بدنه و همچنین خودداری از هر گونه عمل پرش و جامپینگ بر روی آن می باشد. در صورتی که از این کالا استفاده روزانه و یا دائمی دارید بهتر است از روکش های معمولی برای آن استفاده کنید. اگر این موارد را به خوبی رعایت کنید می توانید از این محصول تا چند سال به راحتی استفاده کنید. البته نوع راه اندازی و نحوه و محل استفاده از این تخت خواب نیز می تواند تاثیر زیادی را در سلامتی این کالا بگذارد.

سایر ویژگی ها و جمع بندی

تخت بادی یک نفره طبی بالش دار بست وی یکی از مناسب ترین و راحت ترین تخت های بادی مخصوص سنین مختلف از جمله بزرگسالان بوده که از قابلیت هایی همچون طبی و ضد تعریق بودن بهره مند است. کالایی با داشتن ارتفاع مناسب و همچنین بالش بادی متصل به بدنه می تواند یک جایگزین بسیار خوب برای تخت های غیر بادی باشد. علاوه بر این یکی از مناسب ترین کالاهای مخصوص بیماران عضلانی و استخوانی نیز خواهد بود. این تخت بادی توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 227 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 38 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.7 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج
 ضد تعرق و طبی
 دارای بالش سرخود
 تحمل وزن بسیار مناسب و بالا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...