تخت بادی یک نفره مواج اینتکس

intex 64422

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره مواج اینتکس

تخت بادی یک نفره جدید اینتکس در نوع مواج یکی از سری تخت خواب های بادی مخصوص استفاده در اتاق های خواب و نشیمن بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل در نشیمنگاه و طرح چرم در قسمت کناره ها و زیرین می باشد. محصولی شیک و با ارگونومی بسیار راحت که می تواند برای هر سنینی بخصوص بزرگسالان مورد استفاده قرار گیرد. این تخت از نشیمنگاهی با طراحی مواج موازی بهره برده و به دلیل داشتن رویه کامفورت می تواند در برابر تعریق بالا مقاومت کرده و تا حدودی برای مصرف کننده خاصیت طبی بودن را به ارمغان آورد. اما این محصول در قسمت فوقانی خود یک برآمدگی به عنوان بالش بادی داشته که به صورت سرخود تعبیه شده است و با باد نمودن بدنه این قسمت نیز به شکل خودکار راه اندازی می شود. از دیگر ویژگی های این تخت خواب بادی داشتن پمپ باد برقی با قابلیت پمپاژ و مکش باد می باشد.

تخت بادی یک نفره مواج اینتکس

تخت بادی یک نفره مواج اینتکس یکی از جدیدترین تخت خواب های بادی تولید شده برای سنین بزرگسالان و جوانان بوده که از طراحی بسیار راحت و با کیفیتی بهره مند است. این کالا تولید شده در دو سایز و تنها در یک رنگ مشکی بوده که برای استفاده در اتاق های خواب و نشیمن تولید گشته است. محصولی که از قابلیت های مناسبی برخوردار بوده و به دلیل داشتن وزن مناسب به راحتی قابل حمل و جا به جایی خواهد بود. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این محصول بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی در نظر گرفته شده برای این تخت خواب بادی همانند دیگر تخت های بادی بوده که به شکل مستطیلی می باشد. محصولی که دیواره آن به صورت دو طبقه ای بوده و قسمت زیرین آن به صورتی طراحی شده تا هنگام قرار داده شدن آن بر روی سطحی صاف مانند کاشی ها و برخی موزائیک ها به خوبی جذب زمین شود. این عمل در نهایت سبب می شود تا استحکام قرار گرفتن این تخت را بر روی زمین بیشتر کند. اما قسمت رویه و یا نشیمنگاه این تخت نیز به صورتا مواج موازی طراحی شده است. نشیمنگاهی با این طراحی که باعث می شود تا هوا در هنگام خواب بر روی آن به خوبی رد و بدل شده و از تعریق بالا مصرف کننده جلوگیری لازم را به عمل آورد. البته علاوه بر این محل بسیار راحتی را نیز برای کاربران به ارمغان می آورد. ویژگی دیگر در طراحی بدنه این تخت بادی داشتن یک بالش بادی سرخود در قسمت فوقانی نشیمنگاه می باشد. برآمدگی صورت گرفته در این قسمت که با باد کردن تخت به صورت خودکار راه اندازی شده و شکل می گیرد و می تواند کاملا جایگزینی مناسب برای بالش های مجزا باشد. مهم ترین قسمت بدنه نیز پایه های نگهدارنده داخل بدنه تخت بوده که به شکل موازی و پشت سر هم تعبیه شده اند. وظیفه اصلی این پایه ها که از جنس خود بدنه با مقاومت بیشتر بوده، تحمل وزن مصرف کننده می باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه تخت بادی یک نفره مواج از نوع پلاستیک PVC ضخیم می باشد. بدنه ای که مقاومت قابل قبولی را در برابر شرایط جوی مختلف  اوزان بالای مصرف کننده ها خواهد داشت. همچنین این بدنه از دو نوع روکش در خود بهره مند بوده که روکش مخمل برای سطح نشیمنگاه و از روکش طرح چرم برای قسمت های کناری و زیرین استفاده شده است. روکش مخمل که علاوه بر ایجاد سطحی راحت و دلنشین می تواند در کنار مواج بودن این قسمت از تخت به جلوگیری از تعریق مصرف کننده ها نیز کمک شایانی کند. همچنین روکش های طرح چرمی که در سایر قسمت های بدنه استفاده نیز در برابر برخورد آب مقاوم خواهند بود.

ابعاد و تحمل وزن

ابعادی که تخت بادی یک نفره مواج داشته ابعادی برابر (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 99 سانتی متر ، ارتفاع: 42 سانتی متر) بوده که برای استفاده راحت یک نفر بسیار مناسب خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و هنگام راه اندازی تخت جایگیری استانداردی را خواهد داشت. ارتفاع ذکر شده برای آن تا رویه سطح نشیمنگاه بوده که در میان ارتفاع های متوسط قرار می گیرد. طبق این ابعاد تحمل وزن این تخت بادی معادل 140 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی استاندارد برای این محصول می باشد. این تحمل وزن به قدری بوده که می تواند افراد بزرگسال سنگین وزن نیز در خود بپذیرد. البته در صورتی که باد بدنه این کالا را سفت نکینم می توانیم تا 20 کیلوگرم نیز به این ویژگی بیفزاییم.

نحوه راه اندازی تخت بادی

برای راه اندازی این تخت خواب بادی اینتکس راه ساده ای در پیش است. تنها کافیست آن را از بسته بندی خود خارج کرده و سپس بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. سپس توسط پمپ باد برقی سرخودی که در این کالا قرار داده شده اقدام به باد زدن آن کرد. توجه داشته باشید که پمپ باد برقی قرار داده شده بر روی بدنه این تخت بادی از نوع برقی بوده که توسط برق شهری نیز کار می کند. یک اهرم گرد بر روی این پمپ باد وجود داشته که دارای سه حالت می باشد. حالت پمپاژ ، حالت مکش و حالت خاموش. برای انجام عمل پمپاژ باد کافیست این اهرم گرد را به سمت راست چرخانده تا تخت باد شود. این عمل تا زمانی ادامه پیدا می کند که تخت شکل کامل را به خود گرفته باشد. در آن زمان صدای پمپ باد تغییر کرده که به نشانه متوقف شدن عمل پمپاژ باد خواهد بود. گفتنی است که برای سفت نمودن بدنه این تخت نیز کافیست توسط پمپ های باد دستی این کار را انجام دهید. اما برای جمع نمودن تخت بادی باید اهرم گرد دستگاه را به سمت چپ چرخانده تا باد درون آن خالی شده و در نهایت اقدام به تا نمودن صحیح بدنه نمود.

شیوه مراقبت و نگهداری

برای مراقبت و نگهداری از بدنه این تخت خواب بادی راه های بسیار آسوده و مهمی وجود داشته که از جمله آن دور نمودن هر گونه اشیای تیز از بدنه می باشد. همچنین خودداری از هر گونه انجام عمل پرش و یا جامپینگ بر روی این کالا نیز می تواند در سلامتی آن موثر باشد. رعایت این دو آیتم سبب می شود تا عمر این تخت بادی افزایش یافته و تا چند سال به صورت مداوم از آن استفاده کنید. در صورتی که از این کالا استفاده مکرر و یا دائم داشتید بهتر است از روکش های مختلف مانند روکش های پارچه ای برای آن به کار ببرید. علاوه بر این نوع و محل راه اندازی و چگونگی استفاده از این محصول نیز در محافظت از آن در برابر اتفاقات ناگهانی بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

سایر ویژگی ها و جمع بندی

بهترین مارک تخت خواب بادی و تخت بادی یک نفره مواج اینتکس در رنگ مشکی یکی از جدیدترین تخت های بادی این شرکت برای سنین بزرگسالان و جوانان بوده که از ویژگی هایی همچون ضد تعریق بودن و داشتن بالش بادی سرخود بهره مند می باشد. تخت خوابی که از یک پمپ باد برقی دو کاره متصل به بدنه برخوردار بوده و به دلیل داشتن وزن کم و حجمی استاندارد به راحتی قابل حمل و جا به جایی خواهد بود. این کالا می تواند گزینه مناسبی با توجه به ویژگی ها و قیمت خود برای استفاده در فضا های خانگی و حتی شرکت ها باشد که توسط نمایندگی اینتکس ایران در سراسر ایران عرضه می شود.

نوعخانگی
تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 4.8 کیلوگرم
 دارای سطح مواج و ضد تعرق
 دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...