تخت بادی یک نفره مواج دو رنگ بست وی

bestway 67469

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره مواج دو رنگ بست وی

تخت بادی یک نفره مواج دو رنگ یکی از تخت خواب های بادی بسیار مناسب برای افراد عادی و بخصوص بیماران عضلانی و استخوانی بوده که توسط شرکت بست وی تولید شده است. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل در سطح نشیمنگاه و روکش طرح چرم ضد آب در قسمت های کناری و زیرین بوده که از مقاومت مناسبی نیز در برابر فشار ناشی از اوزان بالا و همچنین شرایط جوی مختلف بهره می برد.

محصولی که نشیمنگاهی مواج با قابلیت جلوگیری از تعرق بالا داشته و می تواند سطح خوبی را برای ارتباط برقرار کردن با اعضای بدن ایجاد کند. این نشیمنگاه به قدری مناسب بوده که می تواند برای بیماران مختلف نیز مفید باشد. از ویژگی های دیگر این کالا می توان به داشتن کیسه مخصوص نگهداری اشیا، قابلیت طبی بودن و همچنین پمپ با  برقی سرخود به دو قابلیت پمپاژ و مکش باد اشاره نمود.

تخت بادی یک نفره مواج دو رنگ بست وی

تخت بادی یک نفره مواج بست وی دو نوع دو رنگ یکی دیگر از بهترین و با کیفیت ترین تخت خواب های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که علاوه بر افراد عادی برای بیماران عضلانی و استخوانی نیز طراحی و تولید شده است. این کالا از بدنه ای با کیفیت و مقاوم بهره برده و بدنه ای دو رنگ با ضخامت بالا دارد. کالایی که بیشتر برای استفاده در منزل طراحی شده و برای مصرف افراد با سنین بالا خواهد بود. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این محصول بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

تخت خواب بادی یک نفره مواج تولید شده با طراحی مستطیلی شکل همانند سایر تخت های بادی یک نفره بوده که از دیواره ای دو طبقه ای با لبه های تعبیه شده در قسمت بالا و پایین دارد. لبه هایی قوس دار و گرد مانند که می توانند برخی کاشی ها و سرامیک ها را برای استحکام آن بر روی زمین به خود جذب کنند. زیرا هوا را به خود کشیده و در نهایت سبب می شود تا این کالا تکان نخورد. از دیگر ویژگی های بدنه این محصول داشتن نشیمنگاهی مواج می باشد. سطحی که با داشتن چنین قابلیتی و همچنین داشتن رویه کامفورت سبب می شود تا علاوه بر ایجاد قابلیت طبی بودن هوا را در هنگام خواب بر روی آن رود و بدل کرده و از تعریق بالای مصرف کنندگان جلوگیری کند. در دیواره قسمت فوقانی این کالا نیز جای مخصوصی برای تعبیه پمپ باد  سرخود آن طراحی شده است.

جنس بدنه

جنس بدنه تکیل دهنده این تخت بادی از نوع پلاستیک PVC با دو نوع روکش مخمل و طرح چرم می باشد. بدنه این تخت از با کیفیت ترین و مقاوم ترین تخت های بادی یک نفره شرکت بست وی بوده که از ضخامت بالایی نیز بهره مند است. این بدنه به قدری با کیفیت بوده که می تواند به راحتی فشار های ناشی از اوزان بالا را تحمل کرده و در برابر شرایط جوی مختلف مقاوم باشد. اما قسمت رویه این کالا شامل روکش مخمل بوده که نه تنها محلی بسیار راحت را برای مصرف کننده به همراه داشته بلکه در برابر تعریق بالا نیز بسیار مقاوم خواهد بود. همچنین روکش طرح چرم استفاده شده در قسمت های کناری و زیرین نیز در برابر برخورد آب مقاومت لازم را از خود نشان خواهد داد. مهمترین قسمت بدنه این تخت خواب لایه های درونی آن بوده که ساخته شده از جنس PVC دو لایه ضخیم می باشد. وظیفه این قسمت همانند یک پایه برای بدنه می باشد.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این تخت یک نفره معادل (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 97 سانتی متر ، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده یک نفر خواهد بود. با وجود داشتن این ارتفاع، این محصول در میان تخت خواب های بلند قرار گرفته است. اما ابعادی که این کالا داشته شامل تمام قسمت های بدنه شده و هنگام راه اندازی جایگیری استانداردی را خواهد داشت. به همین دلیل مناسب ترین مکان استفاده از این تخت در اتاق های خواب و یا نشیمن خواهد بود. اما طبق این ابعاد تحمل وزن این محصول برابر 227 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی بسیار بالا برای استفاده یک نفر خواهد بود.

نحوه راه اندازی تخت بادی

بهترین و ساده ترین راه برای راه اندازی این تخت بادی پهن کردن آن بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز و سپس باد کردن آن توسط پمپ باد برقی سرخود می باشد. تنها کافیست که این محصول بر روی سطحی صاف قار بگیرد و تا هنگام باد شدن به خوبی راه اندازی شود. گفتنی است که پمپ باد  برقی متصل شده به تخت خواب نیز با برق شهری کار کرده و در مدت زمان کوتاهی این محصول را باد می کند. برای شروع باد زدن نیز کافیست اهرم گرد تعبیه شده بر روی پمپ را به سمت راست چرخانده تا شروع به باد زدن کند.

گفتنی است که این تخت تا جای باد می شود تا شکل کامل را به خود بگیرد که در آن زمان پمپ باد تغییر صدا داده که به نشانه توقف باد زذدن می باشد. البته کمی برای سفت نمودن بدنه می توان از پمپ های باد دستی استفاده نمود. از دیگر ویژگی های این پمپ برقی داشتن قابلیت مکش باد می باشد. برای این کار کافیست اهرم گرد را به سمت چپ بچرخانید تا عمل مکش باد به صورت خودکار انجام شود.

شیوه مراقبت و نگهداری

بهترین روش برای مراقبت و نگهداری از این تخت بادی دور نمودن انواع اشیای تیز از بدنه و همچنین خودداری از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ بر روی آن می باشد. رعایت کردن این دو عمل خود می توان در حفاظت از آن بسیار موثر باشد. در صورتی که استفاده مدام از تخت دارید بهتر است از روکش های مختللف مانند روکش های پارچه ای برای آن به کار ببرید. علاوه بر این نحوه راه اندازی و استفاده و همچنین محل استفاده از این محصول نیز خود در مراقبت از این کالا موثر خواهد بود.

سایر ویژگی ها و جمع بندی

تخت خواب بادی یک نفره مواج بست وی از سری تخت های بادی با کیفیت برای مصرف افراد عادی و بخصوص افراد بیمار بوده که از قابلیت هایی همچون طبی و ضد تعریق بودن بهره می برد. این محصول مقاومت بدنه قابل قبولی داشته و به دلیل داشتن پمپ باد برقی دو کاره سرخود در مدت زمان کمی قابل راه اندازی و جمع کردن خواهد بود. محصولی که توسط نمایندگی اینتکس در تمام نقاط ایران عرضه می شود.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 227 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 دارای سطح مواج
 ضد تعرق و طبی
 دارای بالش کیسه نگهداری اشیا
 تحمل وزن بسیار مناسب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...