تخت بادی یک نفره موج دار طبی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره موج دار طبی

تخت بادی یک نفره موج دار اینتکس ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل و کناره های طرح چرم. تخت خوابی که از قابلیت طبی و ضد تعرق بودن بهره برده و علاوه بر مصارف عادی برای بیماران نیز قابل استفاده خواهد بود. همچنین این کالا دارای ابعاد (طول: 203 سانتی متر، عرض: 102 سانتی متر، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده و قادر است تا وزن 136 کیلوگرم را تحمل نماید.

تخت بادی یکنفره طرح خوشخواب با پمپ برقی متصل با روکش مخملی ضد تعریق ، طبی ، دارای ساک مخصوص ، برچسب تعمیرات ، با قابلیت باد شدن در 3 دقیقه ، قابل حمل ، با قیمت بسیار مناسب با دو رنگ متنوع ، دارای کشویی مخصوص سیم ، تخت خواب بادی ، از این تخت بادی یک نفره را میتوان در منزل به جای تخت خوابهای چوبی یا فلزی استفاده دائمی کرد که نه تنها برای درمان بیماری مضر نیست بلکه بسیار مفید برای درمان بیماریهای مفصلی ، آرتروز ، پوکی استخوان ، و ... میباشد.این تخت از پی وی سی براق ساخته شده که ظاهری همانند چرم دارد. اما لبه بالایی مخمل و ضد تعریق می باشد که در این مورد فوق العاده است. در حالت کلی باید بدانید که این تخت نسبت به قیمت آن ارزش فوق العاده از دارد.

  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
  • تحمل وزن: 136 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC با رویه مواج
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • طبی با رویه کامفورت 
  • دارای پمپ باد برقی سرخود
  • دارای برچسب تعمیرات 
  • کد محصول: intex 67906

تخت بادی یک نفره موج دار طبی

تخت بادی یک نفره موج دار اینتکس یکی از بهترین و با دوام ترین تخت خواب های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای سنین بزرگسالان گزینه ای بسیار مناسب خواهد بود. این محصول در واقع به دلیل داشتن کیفیت و مقاومت بالا در بدنه به یکی از بهترین تخت های بادی این شرکت امریکایی تبدیل شده که از طرفداران و خریداران زیادی نیز تا به کنون داشته است. محصولی که که در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت تا با ویژگی های بسیار خوب آن آشنا شوید. با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

تخت بادی یک نفره مواج یکی از بهترین طراحی ها و ارگونومی ساخت بدنه را داشته که به صورت مستطیلی ساخته شده است. این کالا از بندی مناسبی برخوردار بوده و دیواره آن در دو قسمت پایینی و بالایی دارای لبه می باشد. همچنین خود دیواره این تخت نیز به صورت دو تکه یا دو طبقه ای طراحی شده است. اما قسمت بسیار مهم این تخت خواب بر می گردد به سطح نشیمنگاه آن. قسمتی از تخت که به صورت مواج طراحی شده تا هنگام خواب و یا نشستن بر روی آن احساس لذت بی وصفی را تجربه کنید. این قسمت به دلیل مواج بودن می تواند هوا را به خوبی در خود رد و بدل کرده و مانع تعریق بالای مصرف کنندگان شود. همچنین به دلیل کامفورت بودن این سطح قابلیت بسیار مهم طبی بودن را نیز برای ما به همراه داشته است. اما در دیواره قسمت پایینی نیز محلی برای قرار گیری پمپ باد برقی تعبیه شده است.

جنس بدنه

یکی از بهترین جنس های بدنه به کار برده شده در این تخت های بادی این محصول می باشد. بدنه ای که ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با ضخامت بالا بوده و از روکش های طرح چرم و مخمل نیز برای آن استفاده شده است. بدنه ای با قابلیت مقاومت در برابر شرایط جوی متفاوت و همچنین فشار های ناشی از اوزان بالا که این تخت را به یکی از بهترین ها در نوع خودش تبدیل نموده است. اما به دلیل استفاده از لایه های PVCمقاوم و چند لایه در درون بدنه سبب شده تا هنگام خوابیدن بر روی آن به مقدار بسیار کمی پایین رود. اما از روکش مخمل تنها برای نشیمنگاه استفاده شده تا سطحی راحت را برای مصرف کنندگان به همراه داشته باشد. علاوه بر این موجب می شود تا جلوگیری مناسبی را در برابر تعریق بالا داشته باشد. از روکش طرح چرم نیز در قسمت های کناری و زیرین استفاده شده تا در برابر برخورد آب مقاومت لازم را از خود نشان دهد.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد و تحمل وزن که از مهمترین آیتم های استفاده و خرید هر نوع تخت خواب بادی بوده نیز در این کالا از اهمیت فراوانی برخوردار است. ابعادی معادل (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 99 سانتی متر ، ارتفاع: 46 سانتی متر) که می تواند به راحتی یک نفر را در خود جای دهد. این ابعاد در زمان راه اندازی این کالا جایگیری کمی را خواهد داشت. از این رو می توان در هر مکانی از اتاق های خواب و نشیمن از آن استفاده کرد. این ابعاد تحمل وزنی برابر 136 کیلوگرم را داشته که می توان حتی تا 20 کیلوگرم نیز به آن اضافه نمود. البته در این مواقع نباید تخت خواب حالت سفت به خود بگیرد.

نحوه راه اندازی تخت بادی

تنها راه راه اندازی و باد کردن این کالا که راهی آسوده بوده و زمانی کمی را از مصرف کننده خواهد گرفت این است که این تخت خواب را بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نموده و سپس توسط پمپ باد برقی سرخود این محصول اقدام به باد کردن نماییم. اما پمپ باد برقی تعبیه شده بر روی آن پمپ بادی با قابلیت پمپاژ و مکش باد بوده و توسط برق شهری کار می کند. برای باد زدن کافیست اهرم پلاستیکی گرد روی این دستگاه را به سمت راست چرخانده و سپس صبر کنید تا تخت بادی شکل کامل را به خود بگیرد. زمانی که تخت به صورت کامل راه اندازی شد صدای پمپ تغییر خواهد کرد که این تغییر صدا به معنی اتمام باد زدن به این محصول می باشد. اما برای خالی کردن باد این کالا نیز باید اهرم گرد را به سمت چپ بچرخانید تا عمل مکش باد انجام شود.

شیوه مراقبت و نگهداری

راه های مراقبت و نگهداری از این محصول بادی عبارتند از: دور نمودن هر گونه اشیای تیز از بدنه برای جلوگیری از پارگی و یا سوراخ شدن و همچنین خودداری از عمل پرش و جامپینگ بر روی آن. همچنین در صورت استفاده مداوم از این تخت بادی بهتر از روکش های مختلف مانند روکش های پارچه ای برای آن استفاده نماییم. علاو بر این محل راه اندازی و چگونگی استفاده از این محصول خود می تواند در مراقبت و حفاظت از این کالا موثر باشد. البته نکته ای که در این بین می ماند قابلیت تعمیر هر گونه محصولات بادی بوده که خیال هر مصرف کننده را راحت می کند.

سایر ویژگی ها و جمع بندی

تخت بادی یک نفره موج دار محصولی با کیفیت و مقاوم از شرکت اینتکس با داشتن قابلیت هایی از جمله ضد تعریق و طبی بودن در میان بهترین تخت خواب های بادی این شرکت قرار گرفته که نه تنها برای افراد عادی بلکه استفاده از آن برای افراد بیمار نیز مانند بیماران عضلانی و استخوانی بسیار مناسب خواهد بود. از دیگر ویژگی های آن می توان به داشتن ارتفاعی مناسب و پمپ باد برقی دو کاره سرخود اشاره کرد. علاوه بر آن وزن کم و داشتن ساک حمل نیز می تواند در جا به جایی و استفاده از این کالا در مکان های دیگر نیز بسیار کمک کننده باشد. این تخت هم اکنون توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...