تخت بادی یک نفره کامفورت دو قلو

intex 64444

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره کامفورت دو قلو

تخت بادی یک نفره کامفورت اینتکس با طراحی بدنه دو قلو از سری تخت های خواب های بادی جدید اینتکس و محصول 2017 بوده که ساخته شده از جنس وینیل با رویه مخمل یا جیر می باشد. بدنه ای با ضخامت بالا و کیفیت بسیار خوب که به راحتی محلی مناسب برای خواب مصرف کنندگان به ارمغان می آورد. این تخت بادی رویه ای کامفورت و مواج داشته که علاو بر جلوگیری از ایجاد تعریق بالا می تواند قابلیت طبی بودن را نیز به همراه داشته باشد.

قابلیتی که امکان استفاده از این تخت بادی را برای بیماران عضلانی و استخوانی فراهم می سازد. این محصول بر روی خود یک پمپ باد برقی سرخود داشته که می توان به وسیله آن در مدت زمان کوتاهی این تخت را راه اندازی نمود. همچنین این پمپ باد می تواند عمل مکش هوا را نیز به سرعت برای شما انجام دهد. برای حمل آسوده این کالا نیز یک ساک حمل برای آن در نظر گرفته شده تا توسط آن به راحتی در هر مکانی قابل حمل و جا به جایی باشد.

نقد و بررسی تخت بادی یک نفره کامفورت دو قلو

تخت خواب بادی یک نفره کامفورت دو قلو

تخت خواب بادی یک نفره کامفورت اینتکس با طراحی بدنه دو قلو یا دو تکه یکی از جدید ترین تخت خواب های بادی این شرکت بوده در در ظرفیت دو نفره نیز تولید شده است. این کالا در میان یکی از با کیفیت ترین و بروز ترین تخت های بادی قرار گرفته و با استاندارد های لازم طراحی و تولید شده است. تخت خواب بادی دو قلو 2017 اینتکس مدل های مشابه ای نیز داشته اما این مدل از کیفیت و دوام بسیار بهتری برخوردار بوده که باعث شده تا این محصول را به یکی از پر طرفدار ترین تخت های اینتکس تبدیل کند. در ادامه همراه ما باشید تا به توضیحات بیشتر این کالا بپردازیم...

طراحی و ساخت

طراحی بدنه این تخت خواب بادی به صورت مستطیلی با بدنه دو تکه بوده که به یکدیگر به شکل سرخود متصل می باشند. این تخت بادی دارای رویه مواج بوده که علاوه بر ایجاد محلی راحت برای نشستن یا خوابیدن باعث رد و بدل شدن هوا و در نهایت جلوگیری از تعریق بالای مصرف کننده می شود. طراحی بدنه این تخت به صورتی بوده که در هر محل مورد نظری بخصوص اتاق های خواب و نشیمن قابل استفاده خواهد بود. اما یکی از مهمترین قسمت های بدنه این تخت لایه های نگهدارنده داخل بدنه تخت خواب بوده که به صورت موازی و پشت سرهم تعبیه شده اند تا مقاومت این کالا را افزایش دهد.

جنس بدنه

جنس بدنه از مهم ترین آیتم های خرید و استفاده از این تخت خواب بادی می باشد. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با دو نوع روکش مخمل و طرح چرم بوده که از ضخامت بالایی برخوردار است. این بدنه در برابر فشار های ناشی از اوزان بالا و همچنین برخورد آب به بدنه به خوبی مقاوم خواهد بود. مقاومت بالای این محصول نیز به دلیل استفاده از لایه های فایبرتک رد درون بدنه این کالا می باشد. لایه هایی با قدرت کشسانی بالا که به راحتی محصولی با دوام را به ارمغان می آورد. اما از روکش مخمل برای رویه و کناره های تخت و از روکش طرح چرم نیز برای قسمت زیرین استفاده شده است. روکش مخمل خود در جلوگیری از تعریق بالا تاثیر بسیاری خواهد گذاشت. از دیگر ویژگی های بدنه این محصول جدید اینتکس می توان به انعطاف بالای بدنه برای جمع کردن راحت و کم حجم اشاره نمود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای تخت دو قلو 2017 اینتکس معادل (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 99 سانتی متر ، ارتفاع: 51 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده تمامی سنین بخصوص بزرگسالان خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و هنگام جمع کردن تخت مقدار آن بسیار کاهش خواهد یافت تا حمل و جا به جایی آسوده تری داشته باشد. طبق ابعاد و جنس بدنه این کالا، تحمل وزن آن برابر 140 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی بسیار مناسب برای استفاده یک نفر خواهد بود. وزن بسته بندی این کالا 8 کیلوگرم بوده که به دلیل داشتن ساک حمل در کنار محصول حمل آن را آسوده تر می کند.

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی تخت خواب بادی 2017 اینتکس بسیار آسوده بوده و تنها کافیست پس از پیدا کردن محل مناسب و مطمئن برای راه اندازی تخت خود، اقدام به روشن کردن پمپ باد برقی سرخود این محصول کنید تا به صورت خودکار عمل راه اندازی انجام شود. این پمپ باد تا زمانی محصول شما را باد می کند که شکل کامل را به خود بگیرد. البته برای کمی سفت تر کردن بدنه می تواند از پمپ های باد دستی استفاده کرد. از بهترین راه های مراقبت و نگهداری از این محصول می توان به جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه، خودداری از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ و همچنین استاندارد باد کردن بدنه اشاره نمود. در صورت رعایت تمامی این موارد این تخت بادی تا چندین سال برای شما کار خواهد کرد. اما برای خالی کردن باد بدنه نیز می توان از همان پمپ سرخود تخت استفاده کرد. زیرا این پمپ قابلیت مکش باد را در مدت زمان کوتاهی خواهد داشت.

جمع بندی

تخت بادی یک نفره دو قلو اینتکس در مدل 2017 یکی از مناسب ترین تخت خواب های بادی برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان بوده که علاوه بر داشتن کیفیت و طراحی بسیار خوب از ویژگی هایی همچون قابلیت حمل آسوده و راه اندازی در مدت زمان کم نیز بهره مند است. این کالا توسط شرکت اینتکس ایران با 48 ساعت مهلت تست به دو صورت اینترنتی و حضوری عرضه می شود.

نوعخانگی
تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 جنس رویه وینیل با رویه مخملی
 جنس بخش کناری وینیل مخملی
 جنس کف وینیل دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 طبی و ضد تعریق
 دارای سطح مواج و کامفورت
 طراحی بدنه دو قلو و دو تکه
مناسب بزرگسالان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...