تخت خواب بادی اینتکس دو نفره

intex 64447

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی اینتکس دو نفره

تخت خواب بادی اینتکس دو نفره یک تخت خواب جذاب است که با توجه به طرح و نقش این محصول باعث شده تا شما بتوانید از این محصول لذت برده و با یک کالای لوکس و جذاب مواجه باشید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این تخت خواب دارای رویه ای مشبک و مواج است که این امر باعث شده تا شما در کنار راحتی و نرمی فوق العاده این تخت خواب ، از زیبایی ان هم لذت ببرید. ارتفاع بلند این تخت خواب هم یکی دیگر از عواملی است که این محصول را با دیگر تخت خواب های موجود در بازار متمایز کرده است.

هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که بخش بالایی این تخت دارای تکیه گاه می باشد که می توانید پس از تکیه دادن به این بخش ، به تماشای تلویزیون و یا مطالعه روزمره بپردازید. دیگر ویژگی خوب این تخت نیز دارا بودن پمپ باد برقی سر خود و تاجدار بودن آن است که این پمپ به صورت دو کاره عمل کرده و شما می توانید هم این محصول را باد کرده و هم از خصوصیت مکش این محصول استفاده نموده و باد داخلی این تخت را خالی کنید. بهره مندی از ساختار دو لایه و مقاوم این تخت خواب بادی هم یکی دیگر از خصوصیات مهم در بحث کیفیت و جنس این محصول به شمار می رود.

تخت خواب بادی اینتکس دو نفره

تخت بادی اینتکس دو نفره یکی از بهترین و با کیفیت ترین و در عین حال جذاب ترین محصولات ارائه شده توسط شرکت اینتکس ایران بوده که با توجه به مزیت هایی که دارد توانسته طرف داران زیادی پیدا کند. این محصول ویژه با ساختار خاصی که دارد جزو تخت خواب های بادی طبی به شمار می آید. در ادامه به شرح مختصری از ویژگی های این محصول با کیفیت و زیبا می پردازیم.

طراحی آرگونومی تخت خواب بادی

در وهله اول با مشاهده این محصول نظر ها به رنگ آن جلب می شود که در عین سادگی و خاص بودن باعث شده تا در هر اتاق خوابی با ترکیب رنگ های گوناگون استفاده شود. رنگ سفید رویه این محصول دارای موج هایی در ساختار خود می باشد که باعث شده راحتی بسیاری را برای فرد استفاده کننده رقم بزند. قسمت بالایی تخت خواب بادی به صورت ایستاده می باشد به این منظور که در هنگام تماشای تلویزیون تکیه گاه مناسبی برای فرد ایجاد سازد. هم چنین ارتفاع بلند این تخت خواب بادی باعث شده تا نظر خیلی از مخاطبین را به خود جلب کند و در بین رقبای خود گزینه ای بسیار خاص به شمار بیاید.

یکی دیگر از ویژگی های خوب این محصول داشتن پمپ باد سرخود برقی می باشد که در بدنه این محصول به کار رفته که می توان با استفاده از آن باد داخل تخت خواب بادی را کم و زیاد کرد و هم چنین می توان در مواقع دلخواه باد داخل آن را به طور کامل تخلیه کرد. این محصول دارای ساک حمل می باشد که به راحتی می توان آن را جابه جا کرد و در مواقع دلخواه آن را به جای دیگری انتقال داد.

کیفیت و جنس بدنه تخت خواب بادی

همان طور که مشاهده می شود قسمت سفید رنگ رویه این تخت خواب بادی از جنس جیر می باشد که ضد لک و ضد تعریق بوده و هم چنین ضد حساسیت است. این خاصیت ضد تعریق بودن یک ویژگی منحصر به فرد برای محصولات بادی می باشد که در هنگام انتخاب و خرید آن ها باید به این موضوع توجه بسیاری داشت. خصوصا راجب به استفاده از تخت خواب های بادی که برای استراحت طولانی مدت و تماس مستقیم با بدن ساخته شده اند. قسمت کناری این محصول که به رنگ طوسی تیره مشاهده می شود از جنس پی وی سی بوده که باعث استحکام و مقاومت آن در برابر وزن افراد شده است.

برخی ویژگی های دیگر

یکی از نکاتی که دانستن آن برای خرید محصولات بادی مهم است اطلاع از ابعاد آن محصول می باشد به ویژه تخت خواب های بادی که برای اتاق خواب هایی با مساحت گوناگون استفاده می شود. تخت خواب بادی اینتکس دو نفره در جنس پی وی سی و رویه جیر دارای طول 203 سانتی متر و عرض 152 سانتی متر می باشد که به ارتفاع 60 سانتی متر جزو مقاوم ترین تخت خواب های بادی در برابر تحمل وزن 270 کیلوگرم می باشد که برای استفاده افراد سنگین وزن به صورت یک نفره نیز مناسب است.

روش نصب و راه اندازی این محصول بی نظیر بسیار ساده می باشد به این صورت که بعد از خارج کردن آن از بسته بندی خود باز نموده و با استفاده از پمپ باد برقی سرخود موجود در بدنه محصول آن را باد کرده و به راحتی برای استفاده در هر مکانی آن را آماده نمود. در استفاده از این محصول باکیفیت باید توجه داشت تا از پریدن بر روی آن خودداری کرد و هم چنین از اصابت وسایل نوک تیز و برنده به بدنه این تخت خواب بادی جلوگیری نمود. در آسیب دیدگی های سطحی با وجود چسب تعمیرات که در بسته بندی محصول قرار دارد می توان قسمت آسیب دیده را به راحتی ترمیم کرد و از تخریب کامل جلوگیری نمود.

خرید محصول

این تخت بادی استاندارد در حال حاضر در نمایندگی مرکزی محصولات بادی موجود بوده پس شما می توانید برای خرید آن به صورت اورجینال به این نمایندگی مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...