تخت خواب بادی داخل ماشین اینتکس

tdm-9032

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی داخل ماشین اینتکس

تخت خواب بادی داخل ماشین با پمپ اینتکس جدید ترین تخت بادی ارائه شده توسط فروشگاه محصولات بادی تهران اینتکس می باشد که با بهره مندی از کیفیت بالا و هم چنین ابعاد استانداردی که دارد باعث شده تا یک پیشنهاد فوق العاده برای استفاده در داخل انواع خودروها به شمار رود. این محصول دارای طرح و نقش و همین طور ارگونومی فوق العاده ای می باشد به گونه ای که با راه اندازی ان در داخل خودرو علاوه بر زیبایی های ظاهری ، می توانید مشاهده نمایید که تمامی فضای صندلی عقب خودرو شما را پوشش داده و می توانید خوابی راحت و ارام را تجربه نمایید.

بهره مندی از رویه مواج این محصول در کنار ساختار ضد تعریق این تخت بادی سبب شده تا هر فردی بتواند به سادگی از این تخت بادی استفاده کند. علاوه بر این ها در کنار این تخت بادی دو عدد کوسن را هم مشاهده می کنید که قابلیت راه اندازی ان ها به صورت مجزا را دارا هستید و در هر زمان و مکان می توانید از ان ها هم به صورت مجزا استفاده نمایید. هم چنین یک عدد پمپ باد فندکی هم در کنار این تخت به چشم می خورد که با استفاده از برق فندکی خودرو در سریع ترین زمان ممکن می توانید این تخت خواب را راه اندازی نموده و از ان استفاده کنید. تمامی این موارد در کنار قیمت باور نکردنی این تخت سبب شده تا بتوانید این محصول را از نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران با اطمینان خاطر خریداری نمایید.

تخت خواب بادی داخل ماشین با پمپ

تخت خواب بادی داخل ماشین با پمپ محصولی خاص و دیدنی است که برای افرادی که دارای خودروهای شخصی می باشند یک وسیله مورد نیاز و جذاب است که قطعا برای استراحت های کوتاه مدت یک کالای عالی به شمار می رود. در همین رابطه نیز می توانیم عنوان کنیم که این محصول با بهره مندی از کیفیت فوق العاده خود و همین طور ضخامت بخش کف ولایه های دیگری که دارد باعث شده تا بتوانید با خیال راحت به ان اطمینان کرده و این تخت خواب داخل خودرو را برای وسیله نقلیه خود خریداری نمایید...

نوع طراحی و ساختار محصول

یکی از ویژگی های خوبی که این تخت بادی داراست بحث طراحی شکیل و منحصر به فردی است که به صورت اختصاصی شکل گرفته است. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول به گونه ای تولید شده است که با بهره مندی از ان می توانید فضای صندلی عقب خودرو خود را به بهترین شکل ممکن پر کرده و از ان فضای برای محل خواب خود استفاده کنید. به همین منظور می توانیم عنوان کنیم که رویه اصلی این تخت بادی به سه بخش تقسیم می شود که دو بخش کناری این محصول ارتفاع و هم چنین ضخامت بیشتری از لایه مرکزی این محصول دارند و همین عامل نیز باعث شده تا تمامی فضاهای خالی موجود در داخل خودرو را پر کنند.

هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این قسمت ها همگی دارای شیار هایی می باشند که باعث شده تا بتوانید در حین استفاده از این محصول از تعریق زیاد شما جلوگیری شده و هم چنین نرمی و راحتی را احساس کنید. مسئله بعدی در رابطه با بخش کف این تخت بادی است که به صورت ضخیم و کاملا مقاوم به گونه ای طراحی شده است که با حالتی استاندارد فضای کف ماشین را پر کرده و باعث می شود تا بدون نگرانی از بابت خالی ماندن فضای داخلی خودرو ، بتوانید از این محصول بهره مند شوید.

در کنار این تخت بادی ماشین دو عدد کوسن بادی هم وجود دارد که خیال شما را از بابت دارا بودن یک وسیله جهت قرار دادن سر و گردن شما راحت کرده است. بهره مندی از رنگ بندی های گوناگون این محصول نیز در هنگام خرید این قابلیت را به شما می دهد تا بتوانید بنا به سلیقه شخصی خود یک رنگ مناسب را برای ماشین خود برگزینید.

کیفیت و جنس محصول

این تخت بادی خودرو دارای رویه ای تولید شده از نوع PVC چرم و مخملی می باشد که این دو جنس تمامی فضای موجود این محصول را شکل داده اند. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که یکی دیگر از مواردی که باعث اطمینان خاطر بیشتر شما می شود بحث دو لایه بودن و همین طور ضخیم بودن پایه های این محصول می باشد که قطعا از مهم ترین خصوصیات این کالا در بحث کیفیت خواهد بود. البته این محصول تمامی استاندارد های لازم را کسب کرده و از این حیث در تمامی تست های موجود نمره قبولی را دریافت کرده است.

شیوه راه اندازی

در بحث راه اندازی این محصول اولین نکته ای که بسیار مهم و اساسی است دارا بودن یک عدد پمپ باد در کنار این محصول است که قطعا سبب شده تا شما با خیال راحت بتوانید این محصول را خریداری نمایید. در همین رابطه نیز می توان عنوان کنیم که بهترین روش راه اندازی این محصول استفاده از همین پمپ باد است که شما برای انجام این کار ابتدا می بایست سعی کنید تا دریچه های باد موجود بر روی این تخت بادی را باز کرده و سپس با قرار دادن نازل پمپ باد در داخل هر یک از این دریچه ها به ترتیب این محصول را باد نمایید. هم چنین پس از راه اندازی کامل این محصول شما می توانید ان را در داخل خودرو خود قرار داده و از ان بهره مند شوید. جمع کردن این تخت هم کاری اسان می باشد که نیاز به توضیح خاصی قطعا ندارد.

نحوه خرید

برای سفارش و خرید این محصول شما می توانید هم اکنون این تخت بادی را از سایت فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران سفارش داده و در سریع ترین زمان ممکن درب منزل این تخت را تحویل بگیرید.

  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 43 سانتی متر
  • تحمل وزن: 155 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC با رویه مخمل
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای پایه های بادی
  • دارای ساک حمل
  • کد محصول: tdm-9032

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...