تشک بادی استخری

59703 intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
280,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک روی آب بادی مخصوص آب های آرام مانند استخر های بزرگ و معمولی که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم ساده می باشد. همچنین این محصول به صورت مواج ساخته شده که هنگام نشستن و دراز کشیدن بر روی آن احساس راحتی را خواهید کرد. علاوه بر این یک بالش بادی سرخود نیز در قسمت فوق تعبیه شده است. این کالا در سه رنگ تولید شده است. تشک بادی استخر ، مناسب برای روی آب و داخل استخر ، سد ، و حتی آبهای پرعمق ، با رنگ های متنوع سبز ، نارنجی ، صورتی ، آبی ، جنس تشک از پی وی سی ، همراه با برچسب تعمیرات رایگان  ، باد شدن از 2 3 محفظه جدا ، محصول اینتکس ، بسیار با کیفیت و قابل اطمینان با طول : 183 و عرض 69 و ارتفاع 7 سانتیمتر ، تحمل وزن تا 100 کیلوگرم ، در طول استفاده از این تشک مراقب سنگریزه ها و شاخ و برگ های درختان زیر آب در رودخانه ها باشید.

 نوع مستطیلی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع 7 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپندارد
 وزن 900 گرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای بالش بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی استخر

تشک بادی استخر از محصولات شاد و جذاب شرکت اینتکس می باشد که به خاطر طراحی زیبا و رنگ بندی شادش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این محصول ساخته شده از جنس PVC می باشد که بسیار مستحکم است. هم چنین به دلیل داشتن وزن کم به راحتی می توان این محصول را با خود حمل و جا به جا کرد. در ادامه قصد داریم به بررسی کاملی از این تشک بادی پرداخته و ان را مورد نقد و بررسی خود قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول از نظر طراحی به صورت بسیار ساده و شکیل تولید شده است که مناسب برای استفاده تمام سنین می باشد. این محصول در سه رنگ نارنجی ، سبز و آبی تولید شده است که بسیار چشم نواز بوده و در روحیه شما تاثیر بسیار مثبتی دارد. اگر بخواهیم در رابطه با طراحی این محصول بیشتر صحبت کنیم در ابتدا باید گفت که شکل ظاهری این تشک مستطیلی شکل است. محصولی که طول ان بزرگ بوده و شخص  معمولا به طور کامل بر روی ان قرار می گیرد. ناحیه بالایی این محصول از دیگر نقاط ان عریض تر بوده به گونه ای که دست به طور کامل روی ان قرار گیرد. هم چنین در جلو این محصول مقداری برامدگی وجود دارد که در هنگام دراز کشیدن بر روی ان به طور کامل سر و گردن شما در ان قسمت قرار می گیرد. رویه این محصول نیز به گونه ای است که به پنج قسمت تقسیم شده است و شیار هایی بر روی ان نمایان است که سطحی نرم و لطیف را برای شما فراهم می کند. سطج بالای این محصول نیز به شکل نیم دایره طراحی شده است که زیبایی دو چندانی به این محصول بخشیده است. تمام این موارد باعث شده تا یک محصول زیبا و جذاب را شاهد باشیم.

جنس بدنه

یکی از دیگر نکات مهمی که باید در مورد ان صحبت کنیم جنس بدنه یک محصول بادی است. حساسیت هایی در بین مشتریان وجود دارد که باعث شده در هنگام خرید توجه ویژه ای به این مسئله داشته باشند. در رابطه با این محصول نیز باید گفت که جنس رویه این تشک از نوع PVC طرح چرم می باشد که علاوه بر مقاومت بالا ، بسیار زیباست. هم چنین بخش های کناری این تشک ساخته شده از نوع PVC هستند که بسیار مستحکم است. علاوه بر این ها کف این محصول نیز ساخته شده از نوع PVC دو لایه بادی می باشد که بسیار ضخیم است. تمام این موارد باعث شده تا استحکام فوق العاده ای را در این محصول شاهد باشیم.

ابعاد و وزن

این تشک دارای طول 183 سانتی متر و عرض 69سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول 7 سانتی متر است. یکی از نکات مهم دیگر وزن این محصول است که تنها 900 گرم وزن داشته و به سادگی می توانید ان را حمل و نقل کرده و در مکان مناسب از ان استفاده کنید. هم چنین این تشک می تواند تا 100 کیلو گرم وزن را تحمل کند که یک عدد قابل توجه است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در رابطه با راه اندازی این محصول باید گفت که در ابتدا کافی است این محصول را از بسته بندی خارج کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد به راحتی و از طریق دریچه های باد تعبیه شده بر روی این محصول اقدام به باد کردن ان کنید. این کار در مدت زمان چند دقیقه صورت می گیرد که در وقت شما نیز صرفه جویی می شود. البته در کنار این محصول دفترچه راهنما هم دیده می شود که برای نصب و راه اندازی و یا در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید به ان مراجعه کنید. برای مراقبت از این محصول نیز این نکته مهم است که نباید بر روی ان بپرید و در واقع از جامپینگ کردن بر روی ان باید پرهیز کنید. هم چنین اشیا نوک تیز و وسایلی که به هر دلیلی امکان اسیب رساندن به این محصول را دارند را باید از ان دور کنید. رعایت این دو نکته اساسی باعث می شود تا این محصولبه سادگی اسیب نبیند. نکته مهم دیگر این است که در کنار این محصول برچسب تعمیرات هم قرار دارد که در صورت اسیب دیدن این محصول به هر دلیلی می توانید از ان استفاده کرده و اقدام به ترمیم ان کنید.

جمع بندی

تشک بادی استخر محصولی بی نظیر ساخت شرکت اینتکس بوده که در رنگ بندی مختلف و شاد تولید شده است. این محصول ساخته شده از جنس PVC بوده و مقاومت بالایی دارد. هم چنین بر روی این محصول بالش بادی سر خود نیز تعبیه شده است که به راحتی می توانید بر روی ان به استراحت بپردازید. اگر به دنبال خرید یک تشک بادی برای استفاده بر روی اب می گردید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نموده و در اسرع وقت ان را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...