تشک بادی روی آب مواج طرح ماهی

115536

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب مواج طرح ماهی محصولی زیبا با طرحی جذاب می باشد که مناسب تفریحات آبی بزرگسالان طراحی و تولید شده است . سطح این محصول به صورت مواج در نظر گرفته شده است تا در حین استفاده مانع از لیز خوردن به درون آب شده و نیز در حین استفاده های طولانی مدت با قرار دادن بدن در بهترین موقعیت ممکن ، از ایجاد درد و خستگی جلو گیری نماید . این محصول دارای رنگ هایی شاد و زیبا بر روی بدنه بوده که برای بزرگسالان جذاب به نظر می رسد . بدنه این محصول از جنس وینیل رنگی درنظر گرفته شده است که در عین دارا بودن مقاومت بالا ، از نرمی و راحتی مطلوبی برخوردار می باشد .

همچنین به منظور افزایش طول عمر محصول ، قسمت زیرین آن از وینیل دولایه تهیه شده است که در باربر آسیب دیدگی مقاومت چشمگیری از خود به نمایش گذاشته است . این تشک بادی به گونه ای طراحی شده که کاملا مناسب استفاده در آب های آرام و استخر ها بوده و با توجه به وزن اندک آن که در حدود 2300 گرم می باشد به راحتی قابل حمل و جابه جایی بوده و می توان با تخلیه نمودن هوای داخل آن، در مسافرت نیز آن را مورد استفاده قرار داد. تحمل وزن این محصول در حدود 80 کیلو گرم بوده که برای استفاده بزرگسالان کاملا مناسب می باشد . برای تهیه این محصول زیبا و با کیفیت می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از نمایندگی اینتکس دریافت نمایید.

نوع مستطیلی
 طول 178 سانتي متر
 عرض 140 سانتي متر
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بدنه وینیل
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری وینل
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 2300 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب تمام سنین
 دارای دو رنگ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب مواج طرح ماهی از طراحی های بسیار خوب شرکت اینتکس می باشد که با ساختاری متفاوت این محصول را تولید کرده است ، اینتکس همواره سعی بر این داشته است تا تشک های بادی خود را با مدل های مختلف و اشکال گوناگون طراحی کند تا اینچنین تمامی سلیقه ها را در بر گیرد ، از این رو در سری محصولات بادی شرکت اینتکس و همچنین فروشگاه تهران اینتکس می توانید مدل های زیادی از تولیدات این برند مشاهده کرده و آن ها را خریداری کنید .

تشک های بادی روی آب ، تنها یک دسته بندی از تولیدات این شرکت می باشد که بسیار نیز محبوب بوده و با توجه به کارایی که دارد بسیار مناسب برای بازی ها و تفریحات آبی در استخر ها و آب های کم عمق مشابه آن می باشد . در ادامه مطلب نیز فروشگاه اینتکس قصد دارد که به نقد و بررسی تشک بادی روی آب مواج طرح ماهی پرداخته و ویژگی های محصول را مورد بررسی قرار دهد . 

طراحی و تولید تشک بادی روی آب مواج طرح ماهی

تصاویری که از محصول قرار داده شده است ، کاملا از نظر ظاهری بیانگر چگونگی طراحی ظاهری محصول است ، این تشک بادی روی آب شبیه به نیم تنه پایینی ماهی است که دو باله در قسمت انتهایی آن قرار دارد ، طراحی رنگی و همچنین برجسته با ساختار پولکی که دارد ، جلوه واقعی تر و زیبا تری را به محصول بخشیده است ، این طراحی بی نظیر به خوبی توسط شرکت اینتکس نقش بسته است . از سوی دیگر این تشک روی آب ، تعادل خوبی را نیز بر روی آب دارد ، زیرا ساختار تشک و سطح پهنی که دارد به خوبی می تواند بر روی آب شناور باقی بماند .

محصولات بادی بهترین شناور ها بر روی آب بوده و می توانید حتی از آن ها برای مدت طولانی استفاده کنید ، چرا که رطوبت مشکلی برای آن ایجاد نخواهد کرد . از ویژگی های بسیار خوب تشک بادی روی آب مواج طرح ماهی می توان به داشتن رویه مواج اشاره کرد که در نام محصول نیز ذکر شده است ، منظور از رویه مواج طراحی برجسته تشک بادی روی آب می باشد که انعطاف پذیری تشک بادی روی آب را بسیار بیشتر کرده است تا اینچنین بتوانید به خوبی از تشک استفاده کرده و ساعت های بیشتری را بر روی آن استراحت کنید . 

جنس تشک بادی روی آب مواج طرح ماهی

جنس استفاده شده برای ساخت تشک بادی روی آب مواج طرح ماهی وینیل می باشد ، شاید برای اولین بار است که نام وینیل را می شنوید ، بنابراین بهتر است در این بخش همراه ما باشید تا با ویژگی های این جنس آشنا شوید . وینیل یا پلاستیک طبیعی منعطف که به اختصار نیز به آن pvc گفته می شود ، یک نوع ماده پلاستیکی با انعطاف پذیری بسیار خوب است که سبب شده تا از آن برای ساخت محصولات بادی در اشکال مختلف استفاده شود ، اما تفاوت بسیار خوبی که این جنس با سایر مواد پلاستیکی دارد .

عدم استفاده از مواد شیمیایی در درون آن است که موجب شده تا تشک بادی روی آب مواج طرح ماهی حساسیتی را برای بدن ایجاد نکند ، با توجه به اینکه ممکن است شما با لباس های راحتی از تشک بادی روی آب مواج طرح ماهی استفاده کنید ، ضد حساسیت بودن آن بسیار مهم خواهد بود . بنابراین اگر پوست حساسی دارید ، جای نگرانی نخواهد بود . از ویژگی های بسیار خوب دیگر وینیل می توان به ضد آب بودن آن و دوام بسیار خوب در آب و هوای مختلف ، نور خوشید و ... اشاره کرد .

راه اندازی تشک بادی روی آب مواج طرح ماهی

تشک بادی روی آب مواج طرح ماهی به صورت بادی طراحی شده است ، به همین جهت نیاز است تا قبل از استفاده آن را راه اندازی کنید تا قابل استفاده گردد ، بدین ترتیب در ابتدا نیاز است تا محصول را خارج کرده و بر روی زمین صاف و تمیز باز کنید ، با توجه به اینکه تشک بادی در هنگام بسته بندی حالتی چسبنده به خود میگیرد برای راه اندازی بهتر و سریع تر توصیه می شود که محصول را پهن و باز کنید ، سپس می توانید برای راه اندازی ساده و سریع تر از پمپ های باد استفاده کنید که ما به شما پمپ های باد دستی را پیشنهاد می کنیم که نیازی به برق نداشته و قابل استفاده در هر مکانی است ، قدرت کافی و استانداردی نیز برای راه اندازی این نوع از محصولات دارد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...