تشک بادی روی آب طرح آناناس اینتکس Intex 58790

Intex 58790

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,240,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح آناناس اینتکس Intex 58790 از تشک های بادی روی آب جدید 2023 شرکت اینتکس می باشد که با طراحی بی نظیر خود به یکی از محبوب ترین و جذاب ترین تشک های بادی روی آب تبدیل شده است . تشک های بادی روی آب ، همانطور که از نامشان پیداست ، به عنوان یک تشک بادی طراحی شده است که شما می توانید از آن بر روی آب استفاده کنید . این ویژگی به شما اجازه می دهد تا بتوانید در آب های آرامی مانند استخر ها ، بر روی تشک نشسته و یا دراز کشیده و استراحت کنید . تشک بادی روی آب طرح آناناس اینتکس مناسب برای استفاده در استخر های روباز نیز می باشد و می تواند در تمامی شرایط مورد استفاده قرار بگیرد ، بدون اینکه نور آفتاب باعث صدمه رسیدن به محصول شود . تشک بادی روی آب طرح آناناس اینتکس با استفاده از پی وی سی ساخته شده است و این جنس کاملا ضد آب است و نور آفتاب صدمه ای به آن وارد نمی کند . طراحی این تشک بادی روی آب ، شبیه به آناناس بوده و استفاده از پی وی سی های رنگی ، آن را بیش از پیش شبیه به یک آناناس بادی بسیار دوست داشتنی کرده است . این محصول برای رده سنی بزرگسال طراحی شده است و می تواند وزنی بالغ بر 100 کیلوگرم را تحمل کند . از این رو برای سنین بالای 15 سال قابل استفاده خواهد بود . سطح تشک بادی روی آب مواج و بسیار نرم است . 

این تشک بادی روی آب از ابعاد بزرگی برخوردار است و برای همین است که رده سنی آن افراد بالای 15 سال در نظر گرفته شده است ، بنابراین رده سنی بزرگسال نیز می تواند از آن استفاده کند . اگر این محصول را راه اندازی کنید ، تشکی خواهید داشت که طول آن به 216 سانتی متر می رسد و عرض آن نیز در حدود 104 سانتی متر خواهد بود ، بدین ترتیب یک فرد بالغ نیز به آسانی می تواند بر روی تشک دراز کشیده و بر روی آب شناور بماند . فاکتور مهم بعدی این است که آیا تشک بادی روی آب طرح آناناس اینتکس می تواند وزن افراد بزرگسال را نیز تحمل کند و یا تنها فضای آن را دارد . اینتکس تحمل وزن تشک بادی روی آب طرح آناناس اینتکس را 100 کیلوگرم در نظر گرفته است ، بنابراین با توجه به این مورد ، می توانید خرید خود را نهایی کنید . 

اگر وزن شما بیشتر از این مقدار است ، نگران نباشید چرا که می توانید به سراغ سایر تشک های بادی روی آب بروید که می توانند وزن هایی بسیار بیشتر را تحمل کنند . از قضا طرح و رنگ در تشک های بادی روی آب بسیار زیاد است و شما با یک جستجو ساده در دسته بندی مربوطه در فروشگاه اینتکس ، می توانید تشک محبوب خود را یافته و آن را سفارش دهید . شما عزیزان می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری این محصولات را از فروشگاه اینتکس سفارش دهید . جنس بدنه بسیار با کیفیت محصول به همراه لایه های ضخیمی که برای تولید تشک استفاده کرده اند ، سبب افزایش دوام محصول شده و انعطاف خوبی را حتی به تشک بخشیده است تا در برابر کشیدگی و پارگی مقاوم تر شود . 


  • طول : 216 سانتی متر
  • عرض : 104 سانتی متر
  • تحمل وزن : 100 کیلوگرم 
  • جنس بدنه : پی وی سی 
  • ضخامت لایه ها : 0.28 میلی متر
  • وزن : 2 کیلوگرم
  • شرکت سازنده : اینتکس
  • رده سنی : +15 سال
  • کد محصول : Intex 58790

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...