تشک بادی روی آب دو قلو

BL-76050

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
960,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب دو قلو یکی از جدید ترین و مهیج ترین تشک های بادی دو نفره با طراحی مشابه مبل های بادی بوده که برای سنین بزرگسال تولید و عرضه شده است. این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده که توان مقاومت بالایی در برابر دمای مختلف آب و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب خواهد داشت. این تشک از تکیه گاه های بادی سرخود برخوردار بوده و به دلیل طراحی گود قسمت نشیمنگاه محلی بسیار راحت برای نشستن ایجاد خواهد کرد. دو جای مخصوص بطری آب نیز در قسمت های کناری تشک تعبیه شده که برای نگهداری اشیای کوچک و قیمتی نیز استفاده می شود. در قسمت های کنار بدنه یک قفل پلاستیکی تعبیه شده که برای وصل کردن تشک های بادی روی آب دیگر به این محصول به کار می رود.

 نوع مبل دو قلو
 طول 216 سانتی متر
 عرض 104 سانتی متر
 ارتفاع 48 سانتی متر تا بالای تکیه گاه
 تحمل وزن 160 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ -
 وزن 1.4 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها دارای دو تیکه گاه بادی
 مناسب سنین بزرگسال
 دارای دو جای بطری
 قابلیت اتصال به تشک های همنوع
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب دو قلو از نمونه تشک های بادی موجود در فروشگاه اینتکس می باشد که با طراحی مدرن و بسیار زیبا ارائه شده است ، بی شک این مدل یکی از محبوب ترین تشک های بادی روی آب است که با طراحی کاملا متفاوت به بازار عرضه شده است ، در همین راستا نیز این محصول به فروش بسیار خوبی در سراسر دنیا دست یافته است . در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر این محصول شما را با سایر ویژگی ها و خصوصیات آن آشنا کنیم . با تهیه این محصول می توانید وسیله بسیار ایده آل و مناسبی را برای تفریحات آبی خود داشته باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

تشک های بادی روی آب همانطور که اشاره شد در تنوع بسیار زیادی تولید می شوند که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند ، این مدل یعنی تشک بادی روی آب دو قلو یکی از برترین نمونه تشک های بادی روی آب است که با طراحی کاملا متفاوت و جدید به بازار عرضه شده است ، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید از این تشک بادی روی آب بیشتر به منظور مبل بادی روی آب که به یکدیگر متصل شده اند استفاده می شود ، این محصول که شامل دو نشیمنگاه گود و دو تکیه گاه بادی است می تواند دو فرد بالغ و بزرگسال را به راحتی بر روی خود جای دهد ، همچنین این دو نفر می توانند به طور همزمان بر روی آب شناور مانده و با یکدیگر به گفت و گو بپردازند و حتی با قرار دادن نوشیدنی های خود در جا لیوانی ساعات خوشی را در کنار هم رقم بزنند . نوع طراحی و آرگونومی ساخت این محصول بی نظیر است و هیچگاه تعادل آن بهم نمیریزد . در کناره های این تشک بادی روی آب دو قفل تعبیه شده است که از آن می توان برای اتصال تشک های بادی روی آب هم نوع استفاده کرد .

جنس بدنه

این محصول از بدنه pvc طرح چرم ساخته شده که این طراحی چرمی زیبایی خاصی را به محصول بخشیده است ، این جنس که یکی از محکم ترین اجناس برای تولید تشک های بادی روی آب است می تواند به خوبی در برابر وزن ، فشار ، رطوبت موجود ، دماهای مختلف آب و یا هوا دوام بیاورد . همچنین این جنس طول عمر بالایی داشته و هیچگونه خطری برای محیط زیست و سلامت انسان ندارد چرا که از مواد غیر سمی ساخته شده و کاملا سازگار با محیط است . کف این محصول نیز از همین جنس اما به صورت دولایه ساخته شده است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این تشک بادی روی آب زیبا و محبوب ( طول : 216 سانتی متر ، عرض : 104 سانتی متر و ارتفاع تا بالای تکیه گاه : 48 سانتی متر ) می باشد ، به همین دلیل دو فرد بزرگسال می توانند به راحتی و در کنار هم از محصول استفاده کنند . این تشک بادی روی آب همچنین قادر است تا وزن هر دو فرد بالغ و بزرگسال را نیز تحمل کند چرا که حداکثر تحمل وزن این محصول 160 کیلوگرم است . وزن کلی این تشک بادی نیز 1.4 کیلوگرم بوده و کاملا قابل حمل است . حجم بسته بندی آن نیز بسار کم بوده و به همین دلیل جابجایی آن حتی در سفر نیز بسیار راحت خواهد بود .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

این تشک بادی روی آب نیز به مانند دیگر محصولات بادی دارای یک دریچه هوا بر روی بدنه خود است که از آن طریق می توانید با استفاده از هر وسیله و یا پمپ بادی محصول را راه اندازی کنید . راه اندازی این تشک بادی روی آب زمان زیادی را نیاز ندارد و به سرعت باد می شود . از آن جا که بدنه این محصول نازک و آسیب پذیر است از ضربه زدن ، فشار دادن بیش از حد ، پریدن بر روی آن و ... خودداری کنید . در صورت سوراخ شدن بدنه این محصول می توانید آن را با استفاده از برچسب های تعمیراتی ترمیم کنید ، در کنار این محصول تعدادی برجسب تعمیر وجود دارد اما برای تهیه بیشتر بسته تعمیرات می توانید هنگام خرید تشک بادی روی آب خود و حتی پس از آن از فروشگاه اینترنتی اینتکس این بسته را نیز خریداری کنید .

سخن پایانی

با توجه به مطالب گفته شده می توان پی برد که تشک بادی روی آب دو قلو از جمله تشک های بادی روی آب پر طرفدار است که با طراحی متفاوت و مدرن خود جایگاه خوبی را نیز در دل مشتریان پیدا کرده است ، شما عزیزان می توانید این محصول را به همراه بسته تعمیرات با بهترین قیمت از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...