تشک بادی روی آب مبلی مشکی اینتکس intex 56875

intex 56875

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب مبلی مشکی اینتکس intex 56875 از سری تشک های بادی جدید برند اینتکس می باشد که حالت مبلی شکل دارد و می توانید با آن لذت نوشیدن یک آبمیو خنک در گرمای تابستان را بچشید . این تشک بادی روی آب ساخته شده از وینیل طرح چرم با ضخامت لایه ای 0.30 میلیمتری می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . رویه این تشک بادی روی آب به صورت مواج می باشد و از لیز خوردن شما بر روی تشک جلوگیری به عمل می آید . در بخش کناری این تشک بادی ، نگهدارنده ای قرار داده شده است که برای قرار دادن لیوان نوشیدنی می توانید از آن استفاده کنید . قابلیت تحمل وزن محصول بالغ بر 100 کیلو گرم می باشد که در مقایسه با سایر تشک های بادی روی آب برند اینتکس استاندارد است و می توانید از آن در ظرفیت یک نفره بزرگسال استفاده کنید . یکی از مهمترین ویژگی های این تشک بادی را می توان ابعاد جمع و جورش در هنگام خالی شدن از باد دانست که باعث می شود تا بدون اشغال فضا بتوانید آن را در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید . همچنین وزن سبک 2.5 کیلو گرمی آن باعث شده تا برای جا به جایی آن کار سختی را پیش رو نداشته باشید . دریچه باد تعبیه شده بر روی این تشک بادی به صورت دو کاره می باشد و علاوه بر باد کردن ، می توانید در جهت تخلیه سریع باد نیز از آن استفاده کنید . این تشک بادی روی آب اینتکس با ارزان ترین قیمت به همراه ضمانت کیفیت از فروشگاه اینتکس تهران قابل سفارش می باشد و همین حالا می توانید خرید خود را نهایی کنید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید .

سوالات مختلفی شده است که آیا تشک های بادی یا تشک بادی روی آب مبلی مشکی اینتکس حفظ تعادل خوبی بر روی آب دارد یا خیر ؟ توجه داشته باشید که تشک بادی روی آب می تواند به خوبی تعادلش را حفظ کند و شرایط خوبی را نیز برای شما فراهم کند تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید و با آرامش از تشک بر روی آب استفاده کرده و لحظه های خوشی را رقم بزنید . ولی توجه داشته باشید که این تشک ها برای آب های پر تلاطم مانند رودخانه مناسب نخواهند بود . البته که شما می توانید در سواحل آرام دریا و دریاچه ها نیز از تشک بادی استفاده کنید . عمدتا از تشک های بادی مانند تشک بادی روی آب مبلی مشکی اینتکس در استخر استفاده می شود ، زیرا آب در استخر جریان نداشته و شما احساس خوبی را در هنگام استراحت کردن بر روی آب خواهید داشت . 

هدف از طراحی و تولید تشک بادی روی آب مبلی مشکی اینتکس نیز همین است که بر روی آن دراز کشیده و استراحت کنید و لذت شناور ماندن و خوابیدن بر روی آب را ببرید . همانطور که اشاره شد این تشک بادی روی آب برای سنین بزرگسال طراحی شده است و می تواند صد کیلوگرم را تحمل کند . اما می خواهیم شما را از ابعاد این تشک بادی مطلع کنیم تا ببینید که آیا از نظر ابعادی نیز مناسب تشک بادی خواهد بود یا خیر . طول تشک بادی روی آب 191 سانتی متر بوده و عرض آن نیز به 99 سانتی متر می رسد ، با توجه به این ابعاد می توان به بزرگ بودن تشک بادی روی آب مبلی مشکی اینتکس پی برد . طراحی مبلی تشک نیز راحتی بیشتری را نسبت به سایر تشک های تخت و صاف خواهد داشت .

  • طول : 191 سانتی متر
  • عرض : 99 سانتی متر
  • قابلیت تحمل وزن  : 100 کیلو گرم
  • وزن : 2.5 کیلو گرم
  • جنس بدنه : وینیل طرح چرم
  • ضخامت لایه بدنه : 0.30 میلی متر
  • کد محصول : intex 56875

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...