تشک بادی روی آب استخر بزرگسال اینتکس intex 58723

intex 58723

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب استخر بزرگسال اینتکس intex 58723 از جذاب ترین تشک های بادی ساخته شده برای استفاده سنین بزرگسال در استخر ها می باشد که به دلیل نوع طراحی خاص و راحتی که در اختیار مصرف کننده قرار می دهد ، باعث محبوبیت و فروش بسیار بالای آن در فروشگاه بادی استور شده است . تشک بادی روی آب استخر بزرگسال اینتکس یکی از جدید ترین تولیدات برند اینتکس بوده و از کیفیت فوق العاده ای برخوردار می باشد . شرکت اینتکس برای تولید این تشک بادی از پی وی سی ضخیم شفاف استفاده کرده است که رنگ مشکی دارد . شفاف بودن این لایه باعث جذابیت محصول شده است و در کیفیت آن اصلا تاثیر بدی ندارد ، برای اینکه شفافیت بدنه مطرح نبوده و جنس و ضخامت آن است که نشان دهنده کیفیت بالای تشک بادی خواهد بود . طراحی تشک بادی روی آب استخر بزرگسال اینتکس به صورت شیب دار است و این طراحی می تواند باعث شود تا نیم تنه شما در سطح بالاتری قرار بگیرد و اینچنین علاوه بر حفظ تعادل بهتر ، در یک شرایط ایده آل نیز از محصول استفاده کنید . مواج بودن رویه تشک بادی می تواند نرمی آن را چندین برابر کند تا شما بتوانید برای مدت های طولانی از تشک بادی بر روی آب استفاده کرده و بر روی آن ریلکس کنید . مواج بودن سطح تشک می تواند از لیز خوردن نیز جلوگیری کند . در قسمتی برای قرار گیری بطری در بدنه تشک بادی وجود دارد . تشک بادی روی آب استخر بزرگسال اینتکس به خوبی می تواند تا 100 کیلوگرم را تحمل کند ، به طوریکه خود آن تنها 1.5 کیلوگرم وزن دارد . 

  • طول : 201 سانتی متر
  • عرض : 99 سانتی متر
  • ارتفاع : 20 سانتی متر
  • قابلیت تحمل وزن  : 100 کیلو گرم
  • وزن : 1.5 کیلو گرم
  • جنس بدنه : وینیل طرح چرم
  • کد محصول : intex 58723

تشک بادی روی آب استخر بزرگسال اینتکس از جدید ترین تشک های بادی روی آب می باشد که فروشگاه اینترنتی اینتکس آن را به تازگی موجود کرده است تا دوست داران تشک های بادی روی آب بزرگسال بتوانند یک شناور و تشک بادی نرم و راحتی را داشته باشند . نوع طراحی و ساخت این تشک بادی ، باعث شده است تا به یکی از مناسب ترین و راحتی ترین تشک های بادی روی آب تبدیل شود . شما می توانید از این ویژگی بسیار خوب استفاده کرده و برای مدت های طولانی بر روی آن دراز کشیده و استراحت کنید . این وسیله سرگرمی بسیار خوبی برای شما در استخر ها خواهد بود . برای اینکه بیشتر با این محصول پر فروش آشنا شوید ، می توانید ما را در ادامه این نقد و بررسی دنبال کنید . 

از مهم ترین ویژگی های بسیار عالی که در تشک بادی روی آب استخر بزرگسال اینتکس استفاده شده است ، می توان به داشتن رویه شیبدار محصول اشاره کرد . عمدتا تشک های بادی روی آب ساخته شده طراحی صاف و مسطح داشته و شاید برخی از آن ها دارای بالش های بادی سرخود در بدنه باشند . ولی تشک بادی روی آب استخر بزرگسال اینتکس به صورت شیبدار طراحی شده است و این ساختار در تصویر نیز قابل مشاهده است . این طراحی می تواند باعث شود که سر ، گردن و نیم تنه بالایی شما در ارتفاع بالاتر قرار بگیرد و اینچنین نه فشاری را بر روی خود احساس کنید و نه آب به داخل گوش ها و بینی شما خواهد رفت . این نوع طراحی به دلیل اینکه نیم تنها بالایی بدن سنگین تر است ، می تواند تعادل بسیار خوبی را ایجاد کند تا شما به راحتی و بدون بر هم خوردن تعادل بر روی آب شناور بمانید . 

از سایر ویژگی هایی که در تشک بادی روی آب استخر بزرگسال اینتکس وجود دارد می توان به داشتن رویه مواج و برجسته محصول اشاره کنیم . این نوع طراحی می تواند باعث انعطاف پذیری فوق العاده زیاد تشک بادی روی آب شود ، تا اینچنین بدون احساس هیچ فشاری بر روی بدن خود ، برای مدت طولانی بر روی تشک دراز کشیده و ریلکس کنید . البته این طراحی می تواند از لغزندگی سطح تشک بکاهد تا شما با آرامش بیشتری بر روی تشک دراز کشیده و استراحت کنید . شما حتی می توانید از تشک بادی روی آب استخر بزرگسال اینتکس بر روی خشکی نیز اسفاده کنید ولی بهترین حالت استفاده از محصول این است که آن را بر روی آب استفاده نمایید . رده سنی تشک بادی روی آب استخر بزرگسال اینتکس ، همانطور که در نام محصول مشخص شده است ، برای رده سنی بزرگسالان بوده و آن ها می توانند بدون مشکل از شناور بادی استفاده کنند . 

زمانی که شما تشک بادی روی آب استخر بزرگسال اینتکس را راه اندازی کنید ، طول آن به 201 سانتی متر و عرض محصول به 99 سانتی متر خواهد رسید . در ضمن بخش بلند تشک بادی روی آب در حالت راه اندازی شده خود دارای ارتفاعی 20 سانتی متری خواهد داشت . این ابعاد می تواند شرایط خوبی را برای استفاده یک نفره در رده سنی بزرگسال را فراهم کند . حتی این تشک می تواند وزن های بالایی را نیز تحمل کند . شرکت اینتکس که تولید کننده این محصول بادی می باشد ، تحمل وزن آن را 100 کیلوگرم در نظر گرفته است و با این اوصاف می توان گفت حتی افراد سنگین وزن نیز می توانند از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنند . وزن تشک بادی روی آب استخر بزرگسال اینتکس 1.5 کیلوگرم است که در مقایسه با ابعاد راه اندازی شده اش ، بسیار ناچیز بوده و با بسته بندی کوچکش می توانید محصول را به راحتی جابجا کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...