تشک بادی دو نفره روی آب دخترانه

bestway 93206

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,420,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دونفره روی آب دخترانه از جمله پرطرفدارترین تشک های بادی روی آب شرکت بست وی می باشد که در سال 2018 روانه ی بازار شده است . جنس این تشک بادی پی وی سی دو لایه  به ضخامت 0.45 میلی متر می باشد که کیفیت قابل قبولی را به این محصول داده است . این محصول همانطور که از نامش پیداست 2 نفره می باشد و حداکثر وزن قابل تحمل 90 کیلو گرم را دارد که این وزن برای دو کودک بسیار مناسب و قابل قبول است . رده ی سنی این تشک بادی 4 الی 10 سال میباشد . این محصول از نظر ظاهری محصول فوق العاده ای بنظر می رسد و دارای تکیه گاه برای کودکان شما می باشد همچنین بر روی دستگیره های این تشک بادی نگهدارنده های لیوان نیز وجود دارد که می توانید با خیال راحت لیوان نوشیدنی خود را در داخل آن نگه دارید . در پشت این تشک بادی روی آب تعداد دو نگهدارنده وجود دارد که برای نصب سایه بان می توانید از آن ها استفاده کنید . به همراه این محصول برچسب نگهدارنده نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توانید از این برچسب در جهت رفع مشکل بوجود آمده استفاده کنید و از ادامه ی روز خود لذت ببرید . همچنین این محصول به دلیل وزن بسیار کم و قابلیت حمل راحت مناسب برای سفر و یا حتی استخرهای خانگی نیز می باشد .

 نوع بیضی
 طول-
 عرض 178 سانتی متر
 ارتفاع 170 سانتی متر تا تکیه گاه
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ-
نوع پمپ-
 وزن 1.7 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب 4 تا 10 سال
 دارای تکیه گاه بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی دو نفره روی آب دخترانه از نمونه تشک های بادی روی آب طراحی شده به صورت دوقلو می باشد که در یک بسته بندی قرار داده شده است ، اما شامل دو تشک بادی روی آب تک نفره می باشد که می توانید آن را با نازل ترین قیمت از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . این محصول به واسطه طراحی خاصی که دارد بیشتر مناسب برای دختران است ، اما تمامی بزرگسالان می توانند از آن استفاده کنند . زیرا تحمل وزن تشک بادی دو نفره روی آب دخترانه 90 کیلوگرم است . تولید کننده این محصول ، شرکت بزرگ بست وی می باشد که شرکتی آمریکایی بوده که خط تولید آن در کشور چین فعال است . این برند شناخته شده ترین و پر فروش ترین محصولات بادی را در سراسر دنیا داشته و از رقبای اصلی برند اینتکس می باشد .

طراحی و ساخت تشک بادی دو نفره روی آب دخترانه

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید تشک بادی دو نفره روی آب دخترانه متشکل از دو تشک بادی مجزا از یکدیگر می باشد که البته قابلیت اتصال به یکدیگر را دارند تا بتوانید از این طریق از جدا شدن اتفاقی و ایجاد فاصله میان دو تشک جلوگیری کنید . این تشک دارای تکیه گاه و بالش بادی سرخود می باشد که به افراد اجازه خواهد داد تا بتوانید به صورت نشسته نیز از تشک بادی استفاده نمایید . بخش سطح تشک بادی دو نفره روی آب دخترانه همچنین به صورت مواج ساخته شده است ، طراحی مواج در واقع سطح ناهموار و برجسته تشک می باشد که سبب انعطاف پذیری بسیار عالی تشک شده است . بنابراین می توانید ساعت های طولانی تری را بر روی تشک نشسته و از آن استفاده نمایید . از سایر ویژگی های تشک بادی دو نفره روی آب دخترانه می توان به داشتن سایه بان عصایی محصول اشاره کرد ، داشتن سایه بان می تواند شما از تابش نور آفتاب در روز های آفتابی محافظت کند ، بنابراین استفاده از تشک بادی دو نفره روی آب دخترانه را می توان برای استخر های روباز و همچنین دریاچه ها مناسب دانست .

جنس ساخت تشک بادی دو نفره روی آب دخترانه

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که تشک بادی دو نفره روی آب دخترانه از چه جنسی ساخته شده است و آیا این جنس کیفیت مطلوب را دارد یا خیر ؟ شرکت بست وی به مانند اغلب محصولات بادی خود به ویژه محصولات بادی که برای تفریحات آبی ساخته شده اند ، از پی وی سی شفاف و رنگی استفاده کرده است . پی وی سی جنسی لاستیکی با انعطاف پذیری بالا است که در برابر رطوبت و آب مقاوم است ، بنابراین استفاده طولانی مدت از آن در آب و در معرض نور خورشید آسیبی به محصول وارد نخواهد کرد ، از سوی دیگر مهم ترین دلیل استفاده از پی وی سی برای ساخت تشک بادی دو نفره روی آب دخترانه ، عدم حساسیت پوستی به بدنه محصول می باشد که می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید ، حتی اگر پوست حساسی دارید . جنس پایه های سایه بان تشک بادی دو نفره روی آب دخترانه از آلومینیوم بوده و سایه بان آن نیز از پلی استر ساخته شده است که پارچه پلی استر نیز ضد آب بوده و عایق نور آفتاب نیز می باشد .

راه اندازی تشک بادی دو نفره روی آب دخترانه

برای راه اندازی تشک بادی دو نفره روی آب دخترانه می توانید از طریق دریچه بادی که بر روی بدنه قرار دارد ، اقدام نمایید ، برای راه اندازی سریع تر می توانید از پمپ های باد استفاده نمایید . پس از راه اندازی تشک ، در صورت نیاز می توانید به دلخواه سایه بان تشک را نصب و یا از نصب آن خودداری کنید . در بخش بدنه تشک ، گیره ای به منظور اتصال پایه ها  قرار دارد که به سادگی و بدون نیاز به آموزش می توانید آن را متصل نمایید .

تعمیرات و نگهداری تشک بادی دو نفره روی آب دخترانه

زمانی ممکن است بدنه تشک بادی در برخورد با اجسام تیز و برنده آسیب ببیند ، در برخی از مواقع که آسیب ها در حد و اندازه یک سوراخ ریز و یا پارگی های جزئی باشد ، شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی مخصوص که توسط فروشگاه تهران اینتکس عرضه می شود و گاها در داخل جعبه محصول موجود است ، نسبت به تعمیرات تشک بادی دو نفره روی آب دخترانه خود اقدام نمایید . این برچسب ها شامل لیبل و چسب مایع هستند که می توانید برچسب را به بدنه چسبانده و از خارج شدن باد جلوگیری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...