تشک بادی رنگی پشتی دار روی آب

intex 58802

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب پشتی دار در نوع رنگی یکی از جدیدترین نوع تشک های روی آب بخصوص در میان تکیه گاه دار ها بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم و شفاف رنگی می باشد. این محصول در واقع از یک نوع تکیه گاه بادی سرخود برای راحتی و لذت بیشتر مصرف کننده تعبیه شده و از یک جای مخصوص بطری بر روی بدنه پیاده سازی شده است. این کالا با طراحی ورنگبندی شیک خود علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده است. همچنین وجود یک شکاف در قسمت پایین تشک برای قرار پا نیز از دیگر ویژگی های جدید اضافه شده در این محصول می باشد. تشک بادی رنگی پشتی دار روی آب شناوری بسیار خوبی بر روی آب داشته و تعادل را به خوبی حفظ می کند چرا که طراحی بسیار عالی و مهندسی بوده و می تواند در اغلب آب ها مورد استفاده قرار بگیرد ، اما توصیه می شود که از محصول در اب های کم عمق تری مانند دریاچه ها و استخر ها که آب ساکن و آرام دارند استفاده شود . شما عزیزان می توانید با مطالعه بخش نقد و بررسی ، با ویژگی ها و خصوصیات تشک بادی رنگی پشتی دار روی آب آشنا شده و بهترین خرید را داشته باشید .

 نوع پشتی دار
 طول 160 سانتي متر
 عرض 85 سانتي متر
 تحمل وزن 140 کیلوگرم
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویه طرح چرم شفاف و رنگی
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ 
 نوع پمپ دستی مجزا
 وزن 1.5 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها قابل استفاده برای تمام سنین
 دارای تیکه گاه بادی سرخود
 دارای جای مخصوص بطری
 دارای شکاف مخصوص پا
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی رنگی پشتی دار روی آب را می توان یکی از تکمیل ترین و آرگونومیک ترین تشک های بادی روی آب ساخته شده و موجود در فروشگاه تهران اینتکس دانست که در کنار طراحی زیبا و شیک ، می تواند شناور بسیار عالی برای استفاده تمامی افراد در هر سنی باشد . تشک های بادی با توجه به ساختار و طراحی که دارند دارای خصوصیات و ویژگی های مختلفی هستند که در این بخش قصد داریم تا راهنمای خرید تشک بادی رنگی پشتی دار روی آب باشیم و به ویژگی ها و خصوصیات ساختاری ، جنس محصول ، نحوه استفاده و راه اندازی ، نگهداری و حتی تعمیرات آن بپردازیم .

راهنمای خرید تشک بادی رنگی پشتی دار روی آب

در خرید تشک بادی روی آب استخری رنگی پشتی دار نیاز است تا به نکاتی توجه داشته باشید که خرید را برای شما آسان تر کرده و یک قدم شما را به خرید مناسب ترین مدل بر اساس نیازتان نزدیک تر خواهد کرد . یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب تشک بادی روی آب ، فارغ از نوع طراحی ظاهری و زیبایی محصول ، تحمل وزنی است که در بین مدل های مختلف ، این تحمل وزن نیز تفاوت خواهد داشت . با توجه به ساختار و ابعادی که تشک بادی رنگی پشتی دار روی آب دارد ، آستانه تحمل وزن محصول 140 کیلوگرم است که به دلیل فضای کافی برای استفاده یک نفر ، می توان گفت هر فردی با هر وزن و ابعادی می تواند از تشک بادی رنگی پشتی دار روی آب استفاده نماید . دومین فاکتور نوع طراحی و ساختار تشک بادی روی آب است که چگونگی استفاده ، شناوری خوب محصول ، راحتی افراد در هنگام استفاده را مشخص خواهد کرد که در این رابطه و همچنین جنس محصول ، در بخش های بعدی به صورت مفصل صحبت خواهد شد .

ساخت و طراحی تشک بادی رنگی پشتی دار روی آب

ساخت و طراحی تشک بادی رنگی پشتی دار روی آب همانطور که در تصویر مشاهده می کنید به صورت رنگی بوده که این طراحی رنگی در مرکز و در بخش سطح تشک استفاده شده است . مدل فوق در دو رنگ آبی و صورتی ساخته شده است که می توانید به دلخواه رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید . هر دو مدل از نظر ابعادی و ساختاری تفاوتی با یکدیگر ندارند . از ویژگی های بسیار خوبی که تشک بادی روی آب فوق دارد می توان به داشتن تکیه گاه و پشتی اشاره کرد که می توانید از آن به صورت نشسته نیز استفاده نمایید . از خصوصیات قابل ملاحظه ای که برای تولید تشک بادی رنگی پشتی دار روی آب استفاده شده است می توان به داشتن سطح مواج اشاره کرد ، این طراحی که عمدتا در تمامی تشک های بادی روی آب و حتی خانگی استفاده می شود ، موجب افزایش انعطاف پذیری و فرم پذیری محصول شده که احساس راحتی بیشتری را به دنبال داشته و می توانید ساعت های بیشتری بر روی تشک دراز بکشید . بخش انتهایی تشک بادی رنگی پشتی دار روی آب همچنین به صورت یک حلقه طراحی شده است که می توانید در صورت قرار گیری در آب از آن بخش گرفته و استراحت کنید .

جنس بدنه تشک بادی رنگی پشتی دار روی آب

شرکت اینتکس برای ساخت بدنه لایه لایه تشک بادی رنگی پشتی دار روی آب از پی وی سی استفاده کرده است . برخی از بخش های تشک از پی وی سی رنگی طرح چرم استفاد کرده است که در تصویر نیز قابل مشاهده است ، همچنین برای زیبایی بیشتر محصول از پی وی سی شفاف نیز استفاده شده است که به زیبایی محصول افزوده است . پی وی سی یا وینیل بسیار انعطاف پذیر هستند و خاصیتی لاستیکی دارد . این جنس کاملا ضد آب بوده و طول عمر بالایی دارد .

نحوه راه اندازی و طرز استفاده از تشک بادی رنگی پشتی دار روی آب

در بدنه تشک بادی رنگی پشتی دار روی آب و همچنین در بخش پشتی تشک ، دریچه هایی قرار داده شده است که از آن طریق می توانید هوا را به داخل محصول بادی پمپاژ کنید . برای استفاده از تشک بادی رنگی پشتی دار روی آب نیاز است تا آن را راه اندازی کنید . در کنار تشک بادی رنگی پشتی دار روی آب پمپ باد دستی مجزا قرار داده شده است که می توانید با استفاده از آن سریع تر تشک را راه اندازی کنید . این پمپ نیازی به برق نداشته و همچنین حجم کمی دارد تا بتوانید در سفر ها نیز هر دو را به همراه داشته باشید . کنترل بر روی پمپ های باد دستی بیشتر بوده و می توانید میزان باد تشک را به خوبی کنترل نمایید .

مراقبت ها و نگهداری تشک بادی رنگی پشتی دار روی آب

توجه داشته باشید که در هنگام راه اندازی تشک بادی روی اب را تحت فشار قرار ندهید و در هنگام راه اندازی از برخورد آن با کف زمین به خصوص زمین های سنگی و زبر جلوگیری کنید . برخورد اجسام تیز و برنده نیز می تواند به محصول آسیب وارد کند . بنابراین با توجه به عدم برخورد اینگونه از اشیاء تشک آسیبی ندیده و سال های سال قابل استفاده خواهد بود . تشک بادی رنگی پشتی دار روی آب نیازمند هیچ مراقبت دیگری از نظر شرایط و عوامل محیطی همچون رطوبت ، نور آفتاب و دماهای مختلف ندارد . البته اشیاء فلزی داغ می تواند به بدنه محصول آسیب وارد کند . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...