تشک بادی روی آب گرد طرح ارتشی سایز بزرگ

bestway 92104

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
890,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب گرد طرح ارتشی سایز بزرگ از محصولات برند بست وی می باشد . این محصول دارای طرفداران پر و پا قرص خود می باشد که به دلیل رنگ طرح ارتشی و سبکی که دارد دارای محبوبیت بالایی می باشد . جنس این محصول از پی وی سی دو لایه می باشد که با دارا بودن ضخامت 0.45 میلی متری کیفیتبی نظیر خود را به رخ می کشد . این محصول دارای دو دستگیره در طرفین برای حفظ تعادل می باشد که در کنار دستگیره ها نیز دو نگهدارنده برای نگهداری لیوان و یا ظرف نوشیدنی مورد استفاده قرار می گیرد .

همچنین وزن این محصول 2.6 کیلو گرم می باشد که با توجه به بسته بندی شیک و زیبایی که دارد به راحتی در درون یک کیف و یا ساک دستی قابل حمل می باشد و همین امر باعث این می شود که گزینه ی مناسبی برای سفرهای شما عزیزان به شمار بیاید . ظرفیت این محصول یک نفر و حداکثر ظرفیت قابل تحمل توسط آن 90 کیلوگرم می باشد که در میان تشک های بادی روی آب ظرفیت قابل قبولی به شمار می آید . همچنین به همراه این محصول برچسب اطمینان نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توانید از آن در جهت رفع مشکل استفاده کرده و روز خود را بدون نگرانی بابت ایجاد مشکل سپری کنید .

راهنمای خرید تشک بادی روی آب گرد طرح ارتشی سایز بزرگ

در خرید تشک های بادی بایستی به عوامل مهمی از جمله برند تولیدی محصول بادی ، جنس استفاده شده در تولید بدنه محصول ، تحمل وزن و رده سنی آن توجه داشته باشید . مدل فوق یعنی تشک بادی روی آب گرد طرح ارتشی سایز بزرگ از جنس بسیار عالی pvc تولید شده است که در بخش نقد و بررسی به آن به صورت کلی اشاره شده و ویژگی آن مورد بررسی قرار گرفته است . تشک بادی روی آب گرد طرح ارتشی سایز بزرگ توسط شرکت بزرگ اینتکس طراحی شده است که به خوبی می تواند وزن های بالا را تحمل کند ، به همین دلیل است که رده سنی آن نیز بزرگسالان در نظر گرفته شده است .

ویژگی های تشک بادی روی آب گرد طرح ارتشی سایز بزرگ

از ویژگی های بسیار خوبی که می توان نسبت به تشک بادی روی آب گرد طرح ارتشی سایز بزرگ اشاره کرد ، حجم بسته بندی بسیار کوچک آن است که می تواند به شما اجازه دهد تا به سادگی محصول خود را در سفر ها به همراه داشته باشید و بتوانید از آن ها در سفر ها و مسافرت هایی که به سمت دریا دارید نیز بهره مند شوید . همچنین وزن این محصولات نیز سبک بوده و جابجایی آن بسیار ساده و آسان است . تعادل بسیار خوب تشک بادی روی آب گرد طرح ارتشی سایز بزرگ نیز از دیگر ویژگی های عالی این محصول است .

نحوه راه اندازی تشک بادی روی آب گرد طرح ارتشی سایز بزرگ

برای راه اندازی سریع تر و ساده تر تشک بادی روی آب گرد طرح ارتشی سایز بزرگ می توانید از پمپ های باد کمک بگیرید . در کنار برخی از محصولات بادی پمپ باد وجود دارد که در صورت نبود این کالا می توانید آن را از فروشگاه تهران اینتکس که نمایندگی رسمی فروش محصولات بادی و لوازم همراه آن ها می باشد خریداری کنید ، بهترین پمپ برای استفاده و راه اندازی تشک بادی روی آب گرد طرح ارتشی سایز بزرگ ، پمپ باد دستی می باشد که نیازی به برق نداشته و قدرت خوبی برای راه اندازی دارد .

همچنین وزن سبک و حجم کمی داشته و قیمتش ارزان است ، به همین دلیل نیز بهترین گزینه برای راه اندازی می باشد . برای سریع تر شدن روند راه اندازی بهتر است تشک را به صورت کامل پهن کرده و سپس راه اندازی را انجام دهید ، زیرا چسبندگی تشک بادی در هنگام بسته بندی می تواند از سریع تر باد شدن تشک بادی جلوگیری کند . 

خدمات پس از فروش تشک بادی روی آب گرد طرح ارتشی سایز بزرگ

شما می توانید در صورت آسیب دیدن تشک بادی روی آب گرد طرح ارتشی سایز بزرگ آن را به فروشگاه اینتکس ارسال کرده یا تحویل دهید تا تعمیرات و پنچرگیری محصول بادی شما انجام شود ، زیرا فروشگاه تهران اینتکس این خدمات بسیار عالی و ارزشمند را برای مشتریان خود ارائه کرده است . 

نوع تفریحی گرد
 قطر 220 سانتي متر
 ارتفاع 40 سانتي متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 پمپ -
 نوع پمپ -
 وزن 2.6 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها مناسب سنین بزرگسال
 قابل استفاده در آب های کم عمق
 دارای دستگیره
دارای نگهدارنده
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب گرد طرح ارتشی سایز بزرگ تشکی بسیار ایده آل و دوست داشتنی برای بازی ها و تفریحات آبی بزرگسالان می باشد که می تواند بسیار مناسب برای آب های کم عمق و ساکن همچون استخر های بادی باشد . این تشک بادی روی آب ابعاد بزرگی داشته و مناسب برای تمامی سنین است ، طراحی ایده آل آن می تواند شناوری خوبی را بر روی آب داشته باشد . در ادامه قصد داریم که به بررسی بیشتر محصول و همچنین نوع طراحی و ساختار ، جنس تشک بادی ، نحوه راه اندازی ، تعمیرات و ... بپردازیم .

طراحی و ساختار تشک بادی روی آب گرد طرح ارتشی سایز بزرگ

طراحی و ساختار تشک بادی روی آب گرد طرح ارتشی سایز بزرگ نسبت به ساختار سایر تشک های بادی تخت تفاوت دارد ، این تشک به صورت یک حلقه بادی طراحی شده است که مرکز آن نیز باز بوده تا اینچنین شما بتوانید به چند صورت از تشک بادی روی آب گرد طرح ارتشی سایز بزرگ استفاده کنید . از ویژگی های بسیار خوب تشک بادی روی آب گرد طرح ارتشی سایز بزرگ می توان به داشتن دو دستگیره در طرفین اشاره کرد که می توانید با گرفتن آن به خوبی تعادل خود را حفظ کنید .


همچنین طناب مهاری دور تا دور تشک بادی روی آب گرد طرح ارتشی سایز بزرگ قرار دارد که می توانید به خوبی تشک بادی را نگهداری کرده و آن را به جایی و یا به تشک دیگری وصل کنید و حتی زمانی که داخل آب هستید به راحتی از تشک بادی گرفته و یا بر روی آن سوار شوید .

جنس تشک بادی روی آب گرد طرح ارتشی سایز بزرگ

جنسی که شرکت بست وی برای ساخت تشک بادی روی آب گرد طرح ارتشی سایز بزرگ استفاده کرده است به مانند شرکت های بزرگ دیگر همچون اینتکس و اینتایم ، از لایه های ضخیم و مقاوم پی وی سی می باشد ، این لایه ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به واسطه ضد آب بودن و همچنین انعطاف پذیری بالای خود در برابر رطوبت و همچنین فشار و وزن وارد شده از سمت افراد کاملا مستحکم باشد . تمامی بخش های تشک بادی از جمله سطح تشک ، بخش های کناری و همچنین تکیه گاه آن از پی وی سی طرح چرم ساخته شده است .

تعمیرات تشک بادی روی آب گرد طرح ارتشی سایز بزرگ

از مشکلاتی که بعضی مواقع ممکن است برای تشک بادی روی آب گرد طرح ارتشی سایز بزرگ رخ بدهد ، سوراخ شدن و آسیب دیدن بدنه محصولات بادی است که در این صورت می توانید با تعمیرات تشک بادی روی آب خود ، مشکل را برطرف ساخته و به مانند روز اول از تشک بادی استفاده کنید . برای اینکار می توانید با تهیه برچسب تعمیرات خودتان تعمیرات را انجام داده و یا برای اینکار ، محصول آسیب دیده خود را تحویل فروشگاه اینتکس داده تا نمایندگی به صورت تخصصی تشک را تعمیر نماید . تعمیرات این محصولات کاری ساده بوده و البته دقت کافی را نیز نیاز دارد ، تا اینچنین شما بتوانید با بسته های تعمیراتی که در کنار تشک بادی روی آب گرد طرح ارتشی سایز بزرگ قرار گرفته شده است ، به بهترین شکل بتوانید تشک بادی روی آب را تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید .

برای تعمیرات ، شما مقداری برچسب را برداشته و برش دهید ، سپس چسب مایعی که برای تعمیرات در نظر گرفته شده است را بر روی برچسب مالیده و سپس بر روی محل آسیب دیده بچسبانید ، پس از آن برای مدت 24 ساعت بهتر است که محل آسیب دیده را تحت فشار قرار دهید ، این کار به دلیل بهتر چسبیدن تشک بادی خواهد بود که می توانید از وزنه ها و حتی سنگ های بزرگ و البته صاف استفاده کنید . شما می توانید برچسب های بیشتری را در صورت نیاز از فروشگاه اینتکس تهیه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...