تشک بادی شناور رنگی با بالشت سر خود شفاف

bestway 43110

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
210,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی شناور رنگی با بالشت سر خود شفاف یکی از تشک های بادی جدید و منحصر به فرد کمپانی بست وی می باشد که از طراحی بسیار خاصی بهره برده است. جنس این شناور از وینیل بوده و ضخامت آن نیز 0.24 میلی متر. این تشک از کیفیت و مقاومت بسیا خوبی برخوردار است. در قسمت بالایی آن یک بالش شفاف قرار داده شده تا افراد بتوانند سر خود را روی آن قرار دهند یا هنگامی که به روی شکم بر روی آن قرار می گیرند، بتوانند محوطه ی زیر تشک را تماشا کنند. در قسمت پایینی آن سوراخی تعبیه شده که میتوان پا ها را از آن به درون آب برد. سزح این تشک بادی مواج بوده و از خستگی بدن جلوگیری می کند. این تشک در سه رنگ آبی، صورتی و سبز ارائه شده است. این محصول قابلیت تحمل تا وزن 90 کیلو گرم را داراست و به دلیل وزن کم آن به راحتی قابل حمل و جابجایی ست. این تشک بادی مناسب استفاده کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در استخر ها و یا دریا می باشد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 185 سانتی متر
 عرض 74 سانتی متر
 شرکت سازنده بست وی
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC 
 پمپندارد
نوع پمپندارد
 وزن 1 کیلو گرم 
 سایر ویژگی ها دارای سطح مواج
 مناسب تمام سنین
 دارای بالش بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی شناور رنگی با بالشت سرخود شفاف

تشک بادی شناور رنگی با بالشت سرخود شفاف از زیبا ترین و مناسب ترین تشک های بادی طراحی شده برای بزرگسالان می باشد که برای سنین بزرگسال طراحی شده و می تواند برای استفاده نوجوانان و بالغین مناسب و قابل استفاده باشد . تشک بادی شناور رنگی با بالشت سرخود شفاف در سه رنگ آبی ، لیمویی و صورتی ساخته شده است که می توانید رنگبندی آن ها را در تصویر مشاهده کنید .

این محصولات به واسطه طراحی بی نظیر خود می توانند شناور های بسیار عالی بر روی آب باشند تا بتوانید به بازی های شاد و سرگرم کننده آبی پرداخته و بر روی آب دراز کشیده و استراحت کنید . ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد این محصول موجب شده تا در این بخش به صورت کامل به نقد و بررسی تشک بادی شناور رنگی با بالشت سرخود شفاف بپردازیم و راهنمای خرید تشک بادی روی آب شما باشیم .

طراحی و ساختار تشک بادی شناور رنگی با بالشت سرخود شفاف

همانطور که از نام تشک بادی شناور رنگی با بالشت سرخود شفاف مشخص است ، این تشک به صورت بادی طراحی شده و به مانند تشک های بادی خانگی مناسب برای دراز کشیدن هستند ، با این تفاوت که تشک بادی شناور رنگی با بالشت سرخود شفاف برای استفاده بر روی آب طراحی شده است ، شکل بادی این محصول سبب آن شده است تا تشک بر روی آب شناور مانده و بتواند افراد را مدت زمان طولانی بر سطح آب نگهدارد ، تا اینچنین افراد بر روی تشک دراز کشیده و استراحت و ریلکس کنند و حمام آفتاب بگیرند .

از ویژگی های خوب تشک بادی شناور رنگی با بالشت سرخود شفاف می توان به داشتن بالش بادی سرخود آن اشاره کرد که می توانید سر خود را بر روی آن قرار داده تا فشاری به سر وارد نشود و گردن شما احساس درد نکند ، همچنین با بالا ماندن سر نسبت به بدن ، آب داخل گوش فرو نخواهد رفت . سطح تشک بادی شناور رنگی با بالشت سرخود شفاف دارای طراحی مواج بوده که این برجستگی های عالی می تواند از وارد شدن فشار به اندام ها جلوگیری کرده و احساس راحتی بیشتری را برای شما به دنبال داشته باشد تا مدت زمان طولانی تری را از تشک استفاده کنید .

جنس تشک بادی شناور رنگی با بالشت سرخود شفاف

برای ساخت تشک بادی شناور رنگی با بالشت سرخود شفاف از لایه های ضخیم و مقاوم پی وی سی استفاده شده است که این لایه ها اگرچه ضخامت چندان زیادی ندارند ، اما بسیار انعطاف پذیر بوده و می توانند در برابر فشار بالا مقاوم باشند ، همچنین از ویژگی های دیگر پی وی سی می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد که به همین دلیل برای ساخت اغلب محصولات بادی ضد آب از پی وی سی استفاده می شود . تمامی بخش های رویه ، کف و بخش های کناری یا شفاف تشک بادی شناور رنگی با بالشت سرخود شفاف از پی وی سی ساخته شده است .

راه اندازی تشک بادی شناور رنگی با بالشت سرخود شفاف

راه اندازی تشک بادی شناور رنگی با بالشت سرخود شفاف کاری بسیار ساده و آسان است ، چرا که در بدنه تشک بادی روی آب ، دریچه ای قرار دارد که می توانید با استفاده از پمپ های باد با سرعت بیشتری تشک بادی روی آب را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . این ویژگی عالی می تواند به شما اجازه دهد تا در زمان هایی که قصد استفاده از تشک را ندارید بتوانید تشک را در ابعاد کوچکی بسته بندی کنید .

مراقبت و تعمیرات تشک بادی شناور رنگی با بالشت سرخود شفاف

تشک بادی شناور رنگی با بالشت سرخود شفاف به دلیل طراحی بادی همواره در معرض آسیب دیدگی می باشد ، با سوراخ شدن بدنه ، باد از تشک خارج شده و عملکرد محصول به مشکل خواهد خورد ، بنابراین بایستی در حفظ و نگهداری از محصولات بادی کوشا باشید ، از سوی دیگر با وجود آسیب پذیری تشک بادی روی آب ، قابلیت تعمیر شدن در آن ها موجب شده است تا در صورت آسیب دیدن با استفاده از برچسب های تعمیراتی به سادگی و به سرعت تشک را تعمیر کرده و به مانند روز اول از محصول بادی خود استفاده کنید . شما می توانید در صورت نیاز محصول آسیب دیده خود را برای فروشگاه ارسال کنید تا نمایندگی تعمیرات را انجام دهد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...